Recensie Yasmine,Baan Thai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jannes3

Newbie
15
07/08/23
3
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen week nog even bij baan Thai in Groningen geweest. Er waarom een paar dames en heb gekozen voor Yasmine . Super mooi koppie en een mooi lichaam. Massage is wat minder maar de extra ben ik tevreden over. Ze ziet er heel sexy uit. En heeft een mooi mond met een moedervlekje .
Ze heeft me echt een heerlijk hoogte punt bezorgt en ga haar zeker vaker opzoeken…
Ze is wel selectief heb ik het idee.


Hebben er meer mensen ervaring met haar.. zie graag jullie reactie
 
Heb yasmina een 2 week eerder gekozen.
Net als Jannes ook erg tevreden over dat "extra".
Eerst even douchen en ze maakte alles alvast klaar. Ze begon heerlijk met de warme olie alles te masseren. Ze sloeg geen cm over,en ook gleed ze met haar warme handen door naar achteren. En masseerde ook daar intens plagend. Na een 20 minuten gaf ze aan dat we nog 10 minuutjes hadden. We hadden er beide echt plezier in,was zichtbaar aan haar lieve gezichtje. Ze ging lekker door met de warme olie en plots liet ze zich voorover vallen en gleed met haar lichaam over me heen. Toen ze op me zat voelde het heel goed. Ze schoof iets terug. Schoof het CD erom en kwam terug naar voren en liet hem naar binnen glijden. Die blik in haar ogen is onvergetelijk.
We waren beiden iets meer dan de nog 10 beschikbare minuten nodig. Maar weer een onvergetelijke ervaring rijker.
Daarna nog even gedoucht en voldaan de Stad in.
 
was dat maar zo. Ik had gebeld voor afspraak en er werd gezegt dat ze die week niet werkt. Ik kom uit Zwolle dus is wel fijn om te weten als zij er is.
en ja ik vind dat fijn om te weten. Omdat er meerdere zijn die dat doen. Dus wat is er mis mee.

Weet niet wat jou probleem is.. en zo wort er ook gesproken over nansy. En meerdere die daar hebben gewerk.. ik loop er al een tijdje

En denk niet dat deze dame een vriend heeft ze is heel open. En heb leuke gesprekken met haar. heb haar gevraagd. En wilde haar ook wel beter leren kennen. Maar helaas dat wilde ze niet
Vind je reactie wel vreemd.

Net of jij dat niet weet dat daar alleen maar handmatige happy end gebeurt

zo als je zelf al zij
Leven en laten leven
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week nog even bij baan Thai in Groningen geweest. Er waarom een paar dames en heb gekozen voor Yasmine . Super mooi koppie en een mooi lichaam. Massage is wat minder maar de extra ben ik tevreden over. Ze ziet er heel sexy uit. En heeft een mooi mond met een moedervlekje .
Ze heeft me echt een heerlijk hoogte punt bezorgt en ga haar zeker vaker opzoeken…
Ze is wel selectief heb ik het idee.


Hebben er meer mensen ervaring met haar.. zie graag jullie reactie
Waarom is ze selectief denk je?
 
Had mijn Colega er over verteld.
En 2 x is hij afgeweest. Of ze zijden ze is bezig… wij werken op de bus in omgeving Groningen. En gaan met een paar Colega's daar heen. En praten onderling ook veel er over.
En delen onze ervaring. Zo kom je dan achter veel dingen
 
Leuk uitziende meid, zowel haar gezicht als lichaam. Paar mooie borsten (handjevol, precies goed voor mij).

Massage heb ik wel eens beter gehad, zowel in bad als bed. Verder geen 'extra's' gehad/gedaan.

Herhalingsgevaar: mwoa mwoa
 
Ik dacht dat ze er niet meer was….. maar goed om te weten dat ze er weer is… is kijken of extra nog mogelijk is en of ze dat nog doet.. is er nog iemand die ervaringen met haar heeft
 
Vandaag nog even geweest maar ze was er niet. Er waren niet veel vrouwen aanwezig . Heb om haar gevraagd en zijden dat ze er wel werkt maar minder. Ze vonden het niet leuk dat ik er naar vroeg had ik het gevoel. En kon ook wel een andere dame proberen. Jammer
 
Terug
Bovenaan Onderaan