Recensie Yasmine, Number 8 massage, Steenokkerzeel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

30ib

Wandelaar
71
12/03/22
34
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/number-8
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dag allen,

Ik wandel al een tijdje, en heb sinds kort dit forum ontdekt. Ik ben geen schrijftalent, maar wil toch enkele ervaringen delen.

Onlangs eens een gokje gewaagd en een bericht gestuurd naar het nummer van Number 8. Je stuurt niet met de dame zelf, maar met de eigenaar (denk ik).

Afspraak gemaakt voor een massage van Yasmine. Zij is een absoluut moordwijf, helemaal de dame van de foto's en een beeldschoon gezicht. Ze spreekt wel enkel Frans, dat ik niet perfect beheers, maar toch voldoende voor een leuke babbel.

Bij binnenkomst vraagt ze meteen of je na de massage meer wil. Enkel massage is 100eu, de volledige ervaring 150eu. Met alle plezier 150 betaald.

Ze heeft mij een half uurtje gemasseerd met een olie, ondertussen kan je haar met spiegels rondom goed bekijken. Daarna mocht ik me omdraaien. Na een half uurtje massage van zo'n vrouw ben je er zonder twijfel helemaal klaar voor. Na wat handwerk ging de condoom aan (pijpen doet ze enkel met), heb ik haar een tijdje gebeft (waar ze ongelofelijk van genoot) en hebben we in verschillende standjes elkaar naar een hoogtepunt toegewerkt. Ze leek er volop mee van te genieten en behoudt altijd oogcontact. Loved it.

Ondanks het feit dat ik meestal zoek naar een volledige GFE met tongzoenen en pijpen zonder, was de ervaring met Yasmine het helemaal waard.
 
Vóór Corona ben ik daar nog geweest. Was … okee. Niet top, niet slecht. Gewoon oké.

Maar die Yasmine ziet er in ieder geval een lekker ding uit. Misschien eens een bezoekje brengen. 😄😋
Ik krijg door die foto op RL en door die positieve teksten hierboven ook goesting. Maar gentlemen dat ik ben laat ik XVS996 voorgaan. Schrijf jij daar dan een verslagje over ? Kwestie van nog wat meer zekerheid te hebben als het goed is. 😜 😜 Want eigenlijk zijn die positieve rencessies van vorig jaar en op 1 jaar kan een dametje nogal eens veranderen van karakter en wijze waarop ze werkt denk ik dan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.number8massage.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag voor het eerst dit salon bezocht, had gedacht dat dit een thai massagesalon was ,nee dus werk van alles wat, gebeld wie er vrij was 2 dames ondermeer Yasmine
bij aankomst kennis gemaak met de ontvangst heer :cool: zie je niet vaak ,maar goed na boven geleid en eerst een lekkere douch genomen op de kamer kwam Yasmine al na een paar minuten afgesproken voor een uurtje incl intiem ,wow wat een verschijning 😍 ondeed zich van haar outfit en kwam een prachtig lichaam tevoorschijn mooie bij gewerkte borsten en wat heeft ze een mooie gezicht super,eerst een rug massage gehad waarbij ze lekker veel olie gebruikt,nog een b2b daarna omdraaien en de voorkant ingesmeerd 😅 weet nu hoe een vis in de braadpan zich voelt,een lekkere b2b gehad waarbij die mega tieten lekker kon likken, condoom erover en een goede pijp beurt gehad daarna kwam ze op mij zitten en heeft me lekker afgereden, (y)super ervaring herhalingfactor 100% jammer dat het zover weg is
 
Getriggerd door de zeer goede commentaren en recensie, heb ik deze avond ook "de sprong" gemaakt. Dit Hongaars pareltje is mooi, heeft een prachtig lichaam en is ongelooflijk sensueel. Tantra massage, veel olie en mooie "afwerking". Zeker de moeite om terug te gaan.
 
Getriggerd door de zeer goede commentaren en recensie, heb ik deze avond ook "de sprong" gemaakt. Dit Hongaars pareltje is mooi, heeft een prachtig lichaam en is ongelooflijk sensueel. Tantra massage, veel olie en mooie "afwerking". Zeker de moeite om terug te gaan.
Hallo beste, ik wil de stap zetten om mijn 1ste tantramassage te nemen. Kan u mij uitleg geven hoe het juist in zijn werking gaat die tantra aub? Op het internet staan er zoveel dingen dat ik niet meer weet wat 😂 doet yasmine dit goed? Dan ga ik bij haar mijn 1ste nemen. Ik hoor het wel gr
 
Hallo beste, ik wil de stap zetten om mijn 1ste tantramassage te nemen. Kan u mij uitleg geven hoe het juist in zijn werking gaat die tantra aub? Op het internet staan er zoveel dingen dat ik niet meer weet wat 😂 doet yasmine dit goed? Dan ga ik bij haar mijn 1ste nemen. Ik hoor het wel gr
Ik denk niet dat je bij number 8 een "echte" tantra massage kan krijgen. Een "echte tantra" duurt minstens 2 uur en gaat over meer dan enkel klaarkomen. Het hoogtepunt bij een tantra massage is (ook) leuk, maar da's slechts deel van de ontlading. Een groot deel is ook mentale ontlading, ontstressing, relaxatie, en meditatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan