Recensie Yasmine, Park118, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jemairo

Wandelaar
58
06/06/22
21
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag ben ik langs Yasmine geweest. Ik ben al een tijdje niet bij die club geweest maar ik was vandaag in de buurt.

Het is een schattige meid. Ze probeert je waarschijnlijk wel allemaal extra's aan te smeren die zeker prijzig waren. Ik heb gekozen voor pzc voor 100 euro extra, ik moet bekennen dat ik het niet zoveel waard vond. Ze pijpte me in bad en het voelde goed. Echter, ik vond het geen meijer waard.
In bad, intiem, gezellig praten, gewoon een heerlijke en goede tijd. Haar borsten zijn enorm en echt geweldig.

Ze heeft me in bad ook gemasseerd en met bodywash gewassen. Dit deed ze wel prima aangezien ze er niks extra voor vroeg.
Ik merkte wel dat ze stout was en echt genoot van het werk want later vroeg ze of ik haar nog kon beffen. (vraagt ze normaliter 50 euro voor) Ik denk dat dit mede komt doordat ik zelf nog een 21 jarig jochie ben en we een goede connectie hadden. Dus heren verwacht niet dat ze dat aan iedereen vraagt.
Tijdens het spel begon ze heel speelsgewijs in mijn ballen te knijpen en ze likte/beet aan mijn tepels zonder dat ik dat vroeg.

De seks was zeker niet slecht alleen heb ik het niet lang kunnen volhouden aangezien die enorme billen van haar heerlijk aan het bewegen waren.

Verder het gebruikelijke wat ik van die club gewend ben, maar ik vond het al met al toch een leuke ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan