Een afspraak met Yasmine was als een frisse bries in de schimmige wereld van de priveontvangst. Geen dubieuze 'planner' op de app, maar gewoon een keurig communicerende dame, in het Nederlands nog wel. De afspraak was makkelijk en betrouwbaar gemaakt en de locatie anoniem doch goed bereikbaar. Ze was zelfs flexibel en paste zich aan mij aan.
Er is genoeg geschreven over het uiterlijk van Yasmine, ze is inderdaad een mooie Nederlandse dame met Marokkaanse roots. De rare fetisj met hoofddoekjes snap ik nooit helemaal, dat heeft ze in ieder geval allemaal niet nodig. Ze ontving in stijlvolle lingerie en maakte een opgewekte en frisse indruk, ik werd zelfs een beetje verlegen van het girl next door gehalte.
Na een snelle douche nam ze uitgebreid de tijd voor zoenen en likken op oneerbare plekken, geen haast en alle aandacht. Ik was als snel iets te gretig om al dat moois in mijn handen te krijgen. Daar kon ze geloof ik wel om lachen. De sex was uitvoerig en zonder voorbehoud, ik heb me nergens geremd of gehaast gevoeld. Uiteindelijk is het enige gemis het PZC, maar het kan zijn dat ik daar meer voor had moeten betalen (niet gevraagd, dom). Ze lijkt haar zaakjes goed voor elkaar te hebben en er daadwerkelijk 'plezier' (blijft een raar woord in deze context) in te hebben. Nog geen buitencategorie, maar dat is ook niet raar bij een eerste bezoek. Ik ga haar vaker bezoeken en zien waar dit toe kan leiden.