Recensie Yasmine, Rotterdam (vh Zoetermeer) 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Totale kosten (in euro)
80
Afgelopen vrijdag weer op bezoek geweest bij deze pik kunstenares. Het pijpen was weer heerlijk dit keer voor de grote spiegel met een schitterend uitzicht op haar verbouwde billen. De operatie is wat mij betreft zeer geslaagd.

Na afloop is ze op haar knieën gaan zitten en heb ik mijn lading in haar gezicht mogen spuiten.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Vanavond/ vannacht ontving Yasmine mij in capelle. Ik kon nog langskomen vanavond. Ze ontving mij met een hoofddoek en blauwe lingerie. Leuk en vriendelijk gezicht, grote borsten en lekkere kont. Eerst bij mij wat scheren, was een verzoek. Samen onder de douche. Lekker al aan elkaar gewend raken 😉. Na het afdrogen op bed, had voor een pijpdate gekozen en 30 min. Heerlijk veel speeksel, ballen niet vergeten. Heerlijk. Liet nog een voorbinddildo zien omdat ze mijn ballen en billen lekker bewerkte. Van rug naar op de knieën voor haar op bed. Zij achter mij en mijn ballen, ster en jonge heer onder handen genomen. Ze gaf mij pzc en volop zoenen. Ze heeft dominante trekjes gaf ze aan maar voor mij was ze poeslief. Open, sociaal, vriendelijk en spontaan. Spetterend orgasme, over haar handen. Ze heeft er een vaste klant bij.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Een afspraak met Yasmine was als een frisse bries in de schimmige wereld van de priveontvangst. Geen dubieuze 'planner' op de app, maar gewoon een keurig communicerende dame, in het Nederlands nog wel. De afspraak was makkelijk en betrouwbaar gemaakt en de locatie anoniem doch goed bereikbaar. Ze was zelfs flexibel en paste zich aan mij aan.

Er is genoeg geschreven over het uiterlijk van Yasmine, ze is inderdaad een mooie Nederlandse dame met Marokkaanse roots. De rare fetisj met hoofddoekjes snap ik nooit helemaal, dat heeft ze in ieder geval allemaal niet nodig. Ze ontving in stijlvolle lingerie en maakte een opgewekte en frisse indruk, ik werd zelfs een beetje verlegen van het girl next door gehalte.

Na een snelle douche nam ze uitgebreid de tijd voor zoenen en likken op oneerbare plekken, geen haast en alle aandacht. Ik was als snel iets te gretig om al dat moois in mijn handen te krijgen. Daar kon ze geloof ik wel om lachen. De sex was uitvoerig en zonder voorbehoud, ik heb me nergens geremd of gehaast gevoeld. Uiteindelijk is het enige gemis het PZC, maar het kan zijn dat ik daar meer voor had moeten betalen (niet gevraagd, dom). Ze lijkt haar zaakjes goed voor elkaar te hebben en er daadwerkelijk 'plezier' (blijft een raar woord in deze context) in te hebben. Nog geen buitencategorie, maar dat is ook niet raar bij een eerste bezoek. Ik ga haar vaker bezoeken en zien waar dit toe kan leiden.

Terug
Bovenaan Onderaan