Yasmine -Tilburg/ Waalwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ralf89

Newbie
8
14/10/21
6
3

Eenmal geld overgemaakt te hebben (aanbetaling) word je geblokt - ik weet het, mijn eigen fout! ? Daarom pas op heren!
Adverteert nu, op moment van schrijven, met dit nummer 0657017490
Terwijl ik contact had met dit nummer +316 21361023
Deze website geeft al aan hoe gevaarlijk dit nummer is https://slick.ly/nl/0621361023
De afbeelding die gebruikt word is uiteraard gejat, zie hier het linkje met reverse image search:
 
Ik denk (weet wel zeker!) dat meerdere mensen hier in zijn getrapt, maar de "slachtoffers" om het zo maar even te noemen weten vaak niet waar ze dit soort info zouden kunnen delen. Ik ben hier ook net nieuw en ken deze website ook maar net. Een andere reden zou ook schaamte zijn, dus dan hou je het maar voor jezelf. Maar je hebt zeker gelijk, de aantal views dat deze advertentie heeft is opmerkelijk.
Misschien veranderen ze telkens van naam en afbeelding, ahjah weet ik veel, weer een wijze les voor mezelf?
 
Ik weet wie de dame is. Jaren geleden een aantal keer bezocht. Toen was t geen aanbetaling. Heb t idee dat t best een populaire dame is, vandaar t aantal views. Is inderdaad een aantal keer van naam en afkomst veranderd.
de ervaringen die ik heb gehad waren wel goed. Je moet alleen wel houden van een mollige meid.
 
Heeft veel namen gehad, maar doet het al 'n jaar of tien. Nooit gehoord van haar over vooruit betalen. Haar gezicht spreekt me enorm aan., de prijs niet.
 
Gemoederen lopen hoog op zo te lezen, laat het gaan man, daarom zijn deze forums, waarschuw elkaar en zorg dat je niet gedupeerd wordt.

Ontzettend jammer dat Ralf89 is gedupeerd maar gebruik dit als ervaring en kennis voor in de toekomst, niet doen en geen aanbetaling, je betaald voor de diensten die krijgt, niet vooraf...
In een winkel verkopen ze ook niks zonder het geld eerst te ontvangen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb net denk ik 45 minuten ge apt nu met naam MICHELLE en met nummer 06 27455917 en ze zou komen als ik wat geld overmaakte. ik zij doe ik niet, alles kontant hier, ik videobellen geen contact.
daarna gewoon bellen geen contact. waarop ze zei vertrouw je mij niet ik vertelde dat ik zeker wil zijn dat ik de dame van foto thuis krijgt. en maar herhalen eerst aanbetalen nee doe ik NOOIT en zei maar schelden en volhouden eerst betalen nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
heb net denk ik 45 minuten ge apt nu met naam MICHELLE en met nummer 06 27455917 en ze zou komen als ik wat geld overmaakte. ik zij doe ik niet, alles kontant hier, ik videobellen geen contact.
daarna gewoon bellen geen contact. waarop ze zei vertrouw je mij niet ik vertelde dat ik zeker wil zijn dat ik de dame van foto thuis krijgt. en maar herhalen eerst aanbetalen nee doe ik NOOIT en zei maar schelden en volhouden eerst betalen nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
https://www.girlsreview.nl/threads/de-leukste-van-brabant-sj-7895006.7047/ deze toevallig? Die heeft al zoveel profielen gehad op SJ dat ik nu inmiddels 30 tags voorbij heb zien komen. Kan je verzekeren dat je deze niet over de vloer gaat krijgen 🤷‍♂️

Edit 15.47 : nog even gechecked op WHG en het is wel zeker onze alom gehate konthaarkraagdragende pedopooier

Edit 3 : als je een IBAN nummer hebt..schroom niet hem te delen
 
Ze doet ontvangst in de Tilburgse reeshof, en cardate's in Waalwijk. Ze heeft ook 2 accounts op sexjobs. Dame had redelijk goede referenties op het ander forum, wel onder verschillende artiesten namen.

Op haar app profiel staat al 'n paar maanden dat ze zou stoppen met de hoer te spelen, wat er van waar is weet ik niet.

Lijkt me rare typetje, eentje die heel snel je nr. blocked.
 
Ik ben alle beschuldigingen die niet eens waar zijn zat. Wellicht is er een vrouwtje achter gekomen dat haar man vreemd is gegaan en zo wilt diegene nu "wraak" nemen. Ik had en heb nooit tikkies vooraf gestuurd of gezegd dat er vooraf betaald moet worden. Puur omdat je dan gelijk de echte naam verbonden aan de IBAN te zien krijgt. Mensen die jaren lang bij mij langs komen weten ook dat er nooit vooraf wordt gedaan. Maar gezien er zoveel zielige mannetjes aandacht willen hier hebben jullie die. Xx Yasmine
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Willen jullie mij hier beetje zwart lopen maken terwijl ik er niks mee te maken heb. Grappen makers. In al die jaren is er nooit geklaag geweest en TOEVALLIGGG omdat een iemand beweerde dat ik hem heb opgelicht lopen jullie als een kudde schapen mee. Aju
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ff lezen 😉

Reageer alleen op een bericht over een zekere Michelle, en niet eens op jou, maar je defensieve houding zegt genoeg....
Defensieve houding? Als je goed terug kan lezen en mijn eerste bericht kan lezen weetje goed dat ik het tegen mensen heb die mij ervan beschuldigen. Opeens nu? En al die jaren ervoor heen was er niks aan de hand toch? Nu opeens ben ik mensen aan het oplichten? 😂 mooi verhaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan