Recensie Yessica, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lalalielala

Newbie
17
04/12/21
1
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-101.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze date dateert al van een lange tijd geleden maar had toen nog geen kennis van dit forum. Had ook wel over haar gepost op Hookers.nl.


Een gepland bezoek van 1 u, vlot geregeld via sms. Ontvangt in een nette kamer vlakbij de ring van Leuven.

Na betaling vroeg ze of ik wilde douche, hierop ingegaan en kleren uit en lekker gedoushed. Ze komt zelf ook mee onder het water lekker elkaars lichaam kunnen verkennen + wat tongzoenen ( pre corona). Ze laat veel toe enkel haar haren mochten niet nat worden. Heerlijke pijpbeurt vol overgave. Ze kijkt je ook diep in de ogen terwijl ze haar ding doet.

Nadien samen op bed beland, pijpbeurt (pzc) ging verder. Ze laat zich terwijl ook lekker vingeren en beffen. Nadien begon ze me te berijden tot ik een eerste keer klaarkwam (nmc). Vervolgens een korte massage van haar waarna ik haar heb gemasseerd en lekker haar lichaam heb kunnen verkennen. Haar even gebefd en mogen vingeren waarna we opnieuw geneukt hebben, ze laat veel toe en laat je lekker doorrammen. (CIM, beffen en vingeren alles zonder extra te betalen)

Ze neemt echt de tijd voor haar klanten en geniet er zelf denk ik ook wel van.

Communicatie verliet in wat gebrekking engels, jammer dat ik zelf niet echt spaans kan.
 
Haar ad vandaag ook weer zien verschijnen, misschien van de week ook weer is een bezoekje brengen! :p Bij mij ondertussen toch alweer 2 jaar geleden dat ik bij haar ben langs geweest, iemand in tussentijd nog een leuke ervaring met haar gehad?
 
Ook al een paar keer bij haar geweest (één keer in Trio met Cristina), maar ook bij mij is de laatste keer ondertussen wel een tijd geleden.
Voor zover ik me herinner waren het telkens wel geslaagde dates, in de lijn van bovenstaande review.

(zelf spreek ik wel een aardig mondje Spaans, en dat communiceert wel vlotter ;) )
 
Pre corona , ook bij deze dame , geweest om . Deze dame doet alles wat ze schrijft. Ze is wel iets ouder dan ze aangeeft, maar dat neemt niets weg van haar kwaliteiten. Vraag me af ,of Christina niet terug op het toneel gaat verschijnen😉...
Ja, daar hoop ik ook nog altijd op (dat Cristina terug verschijnt) . Anders verscheen ze maandelijks, nu is het al van januari geleden 😕
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan