Recensie Yessie (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 11/25 k13 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaydeeboy

Vaste klant
102
29/09/21
96
11
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in Yessy. Mega dikke iets oudere latina in de passage . Kijkt niet altijd vriendelijk. Ze gaat zaterdag terug naar Santa domingo en zegt niet meer terug te komen. Dus mocht je nog een keer mega benen en billen willen proeven. Yessy is er nog een kleine week. Kijkt idd niet vriendelijk maar als je van zulke lichamen houd is Yessy bij uitstek de lekkerste van Nl ( achter het raam )
Paar week geleden zie ik haar, maar raam was zonder naam dus weet ik niet zeker dat het Yessy was.
Zaterdag zie ik haar naam en stap binnen. Eerste keer, verrassing hoop ik.
Lekker billen, maar vanaf het begin voelt ze afstand.
Doet haar bh (of bikini top) niet uit, denk ik niet veel over maar beetje vreemde.
Wassen en gelijk op bed ze begint zo snel om te pijpen (met), geen warmup knuffelen, niets.
Beste goed pijpen, maar nog een keer snel 'seks nu!'.
Missio, ze doet haar benen niet helemaal open (blijft nog afstand...) ... Wat is er denk ik? Kan ik niet dieper gaan?...
Eindelijk benen beetje meer open, maar onder korte tijd begint ze om te kreunen... Wat is dit grapje?...
En nog haast "kom!"... Nee nog niet... Doggy op zijkant van bed , Ja haar billen is uitstekend.
Als ik klaar was, wil ik meteen weg gaan...
Herhaling ? Nooit....

Bad mood day? Eind van haar shift (het was rond 1800)? Weet van niets behalve een slechte ervaring heb ik gehad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Yessy is terug. Ze was een jaar of zo weg, maar nu terug in doubletstraat.
Ze is voor big booty lovers(een van de beste dat ik heb ooit gezien), maar helaas mijn ervaring was niet zo goed.
Volledige review staat boven.

Mischien ga ik nog een keer proberen ... maar niet mijn prioriteit.
 
Als oude wandelaar,gisteren de slechte ervaring ooit gehad,de buurvrouw van Lorena,met grote kont,en nog een massage aanbieding,slaat alles met wat ik ooit in de Doubletstraat meegemaakt heb, ze praat van af de eerste seconde over geld,en als je iets zegt,maakt ze zich er makkelijk van af
door te zeggen no comprende, Pijpen duurde 5 min,en daarna ging ze op haar rug liggen met gesloten ogen ,als een soort sexpop,zo van ga je gang,zonder enige beleving.Ik heb dan ook gelijk afscheid van deze dame genomen,ik had spijt van mijn openingsbedrag van 50,- Euro.
Slechter heb ik nog nooit meegemaakt in de Doub,absoluut geen wil, om er wat van te maken.
 
Ik dacht dat er eerder over deze dame een recensie geschreven was. Toen had de dame een andere naam, en stond ze in een andere kamer.
Gaarne ook even het recensieformulier invullen.
 
Toevallig gaat het niet om deze dame ? of wel?
Vrij dikke dame, en al aardig op leeftijd ook
Volgens mij had ik haar ook zien zitten van de week.
Kamer wisselt vaak bij deze dame, ze stond eerst op k7

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben vanmiddag nog even in de Doublet geweest, De dame waar jij bent geweest was Yessie, overigens zit ze op kamer 13 en niet op 12
Ik zal vragen of de moderator dit aan wil passen
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Ik kan de slechte ervaringen van de vorige recsecenten beamen dame ligt ver onder de gemiddelde kwaliteit in deDB.
 
Zag haar gisteren ook, was aan het roddelen, met haar Dominicaanse landgenoten.
Ik heb al van diverse wandelaars via PM dat ze slechte service gaf.
Ik dacht overigens dat ze niet meer terug zou komen naar Nederland, maar blijkbaar waren de centen op.
Ik zal alleen willen vragen of Beftijger ook een recensie wil schrijven, met een beoordeling (sterren) want nu is haar algemene beoordeling, mede door het hoge aantal sterren van @jaydeeboy best goed.
Misschien kan je ook nog een beoordeling geven @Wildebras.
 
Gezien de recensies en looks, zou ik zelfs, als ik geld toe zou krijgen haar niet eens willen bezoeken.
Je moet haast wel iets van een freak zijn om bij haar de kamer binnen te stappen.
 
Laatst bewerkt:
Nou nou Rony dat valt toch best mee. Ze heeft grote lekkere billen en een prima gezicht, jammer dat haar service niet goed is. Als je Lorena bedoelde, sluit ik me aan bij je laatste zin
 
Terug
Bovenaan Onderaan