Recensie Yiyi, Deinze, Nevele, Nazareth 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirkdg

Wandelaar
40
15/02/22
25
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-heren-39.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben eens bij Yiyi geweest. Is eerder rond-trekkende dame: Al geboekt in Nevele, nu in Deinze, zou nu in Nazareth ontvangen, ... .
Dame doet haar best, maakt de tijd vol. Maar geen GFE: Nog nooit gehad bij Chinese damens.
Op zich heeft dame een mooi lichaam. Gezicht komt NIET overeen met advertentie. Dame is in elk geval veel ouder dan in advertentie: Voor mij geen probleem, ik heb liever oudere dames. Maar is wel anders geadverteerd!
Dame kan tegen een stootje: GEEN gezeur over te gevoelige plekjes borsten, clitoris, ...
Dame doet NMC, op aanvraag en tegen meerprijs mogelijk ook NZC. Dame doet GEEN anaal en GEEN anaal vingeren!
Tongzoenen doet ze wel, maar is niet goed.
Mogelijk ga ik nog terug als ik in de buurt ben. Maar het is geen super-service!

 
Laatst bewerkt:
Ik ben eens bij Yiyi geweest. Is eerder rond-trekkende dame: Al geboekt in Nevele, nu in Deinze, zou nu in Nazareth ontvangen, ... .
Dame doet haar best, maakt de tijd vol. Maar geen GFE: Nog nooit gehad bij Chinese damens.
Op zich heeft dame een mooi lichaam. Gezicht komt NIET overeen met advertentie. Dame is in elk geval veel ouder dan in advertentie: Voor mij geen probleem, ik heb liever oudere dames. Maar is wel anders geadverteerd!
Dame kan tegen een stootje: GEEN gezeur over te gevoelige plekjes borsten, clitoris, ...
Dame doet NMC, op aanvraag en tegen meerprijs mogelijk ook NZC. Dame doet GEEN anaal en GEEN anaal vingeren!
Tongzoenen doet ze wel, maar is niet goed.
Mogelijk ga ik nog terug als ik in de buurt ben. Maar het is geen super-service!

Typisch voor de talrijke rondreizende Chinese dames... Ze blijven nooit lang op dezelfde plaats... tot daar aan toe, maar het zal wel een reden hebben. Profielen, foto's, leeftijden enz. kloppen meestal langs geen kanten. Ik hoef geen superjonge poppetjes, maar leugens aanvaard ik niet. In zo'n geval maak ik gewoon rechtsomkeer, dat is de enige manier om hen op het goede spoor te brengen.
 
Voor Chineeskes, zou de bijdragen zo moeten zijn:

1. echte of valse profiel (meestal vals of sterk gefotoshopt)

Maar een valse profiel kan nog wel

2. aantrekkelijk of niet aantrekkelijk persoon zijn...

Daarmee kan iedereen al een stuk verder,
service meestal algemeen ok als het gewoon om te stekken is,
verwacht toch nooit gf want sowieso moeilijke communitatie.

Jaja, ik zie toch wel nog mensen die graag zulke tantekes pakken, als de nood hoogst is waarschijnlijk,.. haha!

Deze profiel is dus al ribbedebie...
 
Sommige Chineeskes doen wel hun best en doen hun werk precies wel-graag/niet-tegen-hun-goesting. Een klein aantal Chineeskes wil ik echt nog graag eens bezoeken. De meeste ervaringen zijn minder positief!
De leeftijd van de dames is niet altijd een nadeel!
Spijtig dat er bij de Chineeskes blijkbaar zo'n bureau aan het werk is dat de Chinese dames steeds verplaatst, adverteert met andere foto's, GSMnrs steeds verandert, ... .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan