Recensie Yoyo, Carpe Diem, Boxtel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
324
01/07/21
200
31
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/yoyo
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heerlijke b2b-massage van Yoyo gehad. Yoyo had een volle planning die dag waardoor de massage een kwartiertje later begon dan was afgesproken. Voor mij was het de eerste keer dat ik door Yoyo werd gemasseerd en in het begin leek het er een beetje op of ze wat afwezig was. Niets bleek minder waar te zijn, de massage vorderde gestaag en Yoyo begon langzaam maar zeker mij wat te plagen en een praatje te maken. Ondertussen voelde ik haar mooie, strakke lichaam steeds beter over me heen glijden.
Na 20 minuutjes ofzo mocht ik omdraaien en mocht ik haar echt eens goed bekijken en genieten van haar b2b-skills. Uiteindelijk werd ik naar een heerlijk hoogtepunt gemasseerd. Yoyo heeft daarna mijn benen nog gemasseerd en in de douche heeft ze op een heerlijke manier alle olie van me afgewassen. Kortom, Yoyo heeft er een fan bij!
 
Ook weleens door Yoyo gemasseerd toen ze nog bij Massagewereld werkte. Ik denk zelf dat ze wat ouder is, want ze is al echt lang actief, maar dat ze kan masseren staat buiten kijf. Ze heeft ook echt een body waar je u tegen zegt en ik herinner me dat ze me op een bijzondere manier tot een hoogtepunt bracht, waarbij ze over mij heen ging staan met haar fraaie billen naar mijn gezicht gericht.

Misschien moet ik haar weer eens bezoeken. :)
 
Ook al verschillende malen bij Yoyo geweest. Altijd goed, maar ik merk wel dat het overdag beter is als wanneer je ;s avonds als laatste bent. Wat mss ook wel begrijpbaar is. Herlijk met haar in bad, waarbij ze over je heen kronkeld. Vervolgens naar het massage bed, waarbij ze lekker heen en weer glijdt.

Vooraf en achteraf douchen, waarbij ze je rug wast.

Weet iemand of er exatr mogelijkheden zijn bij Yoyo?
 
Ik heb haar pas nog bezocht bij yu en mi.
Extra is mogelijk tegen bijbetaling.
Voor mij vraagt ze 80 euro extra voor intiem met en pijpen met condoom.
Toen ik vroeg of pijpen zonder mogelijk was zij ze dat dit 100,- euro extra kost.
Hier heb ik dus nee tegen gezegd.
Voor mij een leuke dame maar gezien de kosten geen herhaling.
Intiem was echter wel heerlijk omdat ze strak is, Maar size maters bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Yoyo een keer bezocht bij yu&mi.
Massage was echt geil. Ik mocht overal aan zitten..lekkere harde tepels over lichaam voelen glijden is best geil. Massage was ook best prettig. Nadat ik mocht omdraaien gekozen voor pmc en nmc voor 80 extra. Ze is inderdaad lekker strak.
Wat ik ook altijd geil vind bij aziatische dames de manier van hijgen en geluiden die ze produceren.
 
Ook ik heb YoYo onlangs bezocht in Eindhoven, bij yu&mi. Ze woont overigens ook in deze buurt.
Ze deed me sterk denken aan Sandra Oh, uit de spionage serie Killing Eve.

Mijn ervaring met haar is identiek aan die van Typischjason hierboven.
Ze spreekt, ondanks dat ze al 10 jaren in NL werkt, maar matig onze taal. Maar dat is gelukkig bij sex niet echt een probleem.
Wat een heerlijke dame met een fantastisch lijf, wat ze goed weet te gebruiken.

Naast een prima btb massage met olie ook prima sex met meerdere standjes.
Ook vingeren vind ze heerlijk terwijl ze mij pijpte. Wat een heerlijk mals en strak kutje.
Ik heb mezelf doggy naar een hp gereden, terwijl zij haar kutje strak trekt en mijn ballen bewerkt.
Ook het kreunen / hijgen kwam bij mij als echt over en het stimuleerde mij zeker wel.
Helaas geen tz, maar verder toch een prima gfe voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan