• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Yu & Mi Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Freya doet geen extra's, wel een top masseuse maar mijn inziens komt ze beter tot haar recht bij MW, omdat daar geen extra's worden gegeven. ALs je naar YM gaat wil je meestal toch wel wat meer....maar prima dame en zeer goede massage.

Ik was afgelopen zondag bij Yu&mi en er was een blanke dame met dikke billen die op de gang liep ze had een zwart achtig iets om haar kont gewikkeld maar het was doorschijnend dus je zag haar billen wel goed. Ze had ook tatoeages geloof ik. Weet miss iemand over wie ik het heb?

Ik was afgelopen zondag bij Yu&mi en er was een blanke dame met dikke billen die op de gang liep ze had een zwart achtig iets om haar kont gewikkeld maar het was doorschijnend dus je zag haar billen wel goed. Ze had ook tatoeages geloof ik. Weet miss iemand over wie ik het heb?
Dat zou Lizzy kunnen zijn die heeft een lekkere volle kont en is van alle markten thuis

Anouk is geweldig bij de juiste klik kom je in extase zeker met haar muziek en haar natuurlijke dominantie. Bij geen extra's heb je met haar ook een top tijd. 1 Van de beste misschien wel de beste.

Wie heeft er onlangs nog een massage van ruby gehad zit er over te twijfelen om er langs te gaan want iedereen zegt dat het een toppertje is maar de klik moet er ook zijn met elkaar maar heb haar nog nooit rond zien lopen maar de foto die erop staat spreekt me wel aan. Is een afspraak in de jaccuzi aan te raden of is alleen een massage al genoeg. Is ze een beetje geil of opwindend meestal de rest van de massage komen er wel dingen te spraak wat ook leuk is maar soms niet nodig zo leuk het is

Terug
Bovenaan Onderaan