Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met alle dames bespreekbaar. Let wel dat je niet meer dan 75 euro betaald voor het pakket pijpen en intiem. Alleen pijpen is 50 euro. Dame beslist zelf of pijpen ook zonder kan.
 
Met alle dames bespreekbaar. Let wel dat je niet meer dan 75 euro betaald voor het pakket pijpen en intiem. Alleen pijpen is 50 euro. Dame beslist zelf of pijpen ook zonder kan.

En mijn ervaring is dat ze ook zelf hun prijs voor extra bepalen. De een vraagt alleen voor tongzoenen al de hoofdprijs, bij de ander betaal je voor pijpen 25 bij de ander 50. Ook voor neuken vragen ze wat ze willen.
 
ik heb met Romy dit onderwerp besproken. Zij is een een zeer eerlijke en oprechte meid. Zij gaf mij aan dat er niet meer gevraagd mag worden dan de bedragen die ik eerder heb genoemd ! Voor ons als mannen moet het ook leuk blijven, en met dit soort bedragen kunnen de dames nog iets leuks bijverdienen. Je moet ook niet meer willen geven. De mindere dames vallen dan vanzelf af.
 
Romy zal ongetwijfeld een leuke oprechte dame zijn maar ik weet uit ervaring dat dit niet klopt. Ik heb daar dames over de 200 zien vragen, dat mag uiteraard, maar er zijn weinig mannen die het zullen betalen. Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen.
 
Het is een massagesalon, waar je voor 130 euro een prima erotische massage krijgt met jaccuzi erbij. Mannen die 200 extra betalen zijn gewoon dom, en kunnen op andere plaatsen terecht waar ze voor 130 euro klaar zijn. Bij de goeie verzorging heb je dan pijpen intiem en zelfs tongzoenen. Zelf ben ik bereid om die 75 euro extra te betalen bij de juiste klik en wanneer de dame niet flauw is. Met Romy heb ik dan ook de afspraak dat we dit vooraf niet hoeven te bespreken en ze gewoon haar gang kan gaan. Dit maakt de afspraak veel leuker en spannender. Daarbij heb ik dan vanaf minuut 1 waar voor mijn geld. Als je het laatste kwartier dit gaat betalen ben je dom bezig.
 
Laatst bewerkt:
Tot nu toe alleen een paar keer bij Romy gedaan. Rede : gewoon leuke meid die er bij de juiste klik ook echt plezier in heeft. Vorige week was ze bezet, en voordat ze naar de kamer ging zag ze me. Ze maakte babbeltje met me en gaf tips welke dame ik zou kunnen nemen. Geen eigen belang dat waardeer ik enorm
 
200 euro voor slechts een uur massage + pijpen en neuken gaat mij echt te ver. Ik vind de prijs voor de massage van 130 al erg hoog en feitelijk krijg je met extra's nog minder massage voor je geld. Op die manier is het voor mij niet leuk meer en ga ik als ik deze extra's wil liever naar een privehuis naar een dame die (met een beetje geluk) ook aardig kan masseren, maar voor de prijs van de massage bij Yu & Mi het hele spul biedt, dus inclusief de hiervoor genoemde extra's, omdat deze dan in de standaardprijs zitten. Scheelt me dan toch 75 euro vergeleken met een dame bij Yu & Mi.
 
De massageprijzen worden bepaald door het bedrijf. Je weet zelf waar je binnenloopt toch... nogmaals, ik vind het mijn geld zeker waard! Misschien moeten jullie gaan tinder daten, krijg je het helemaal voor niets... ;) dat willen jullie toch zo graag?
 
De massageprijzen worden bepaald door het bedrijf. Je weet zelf waar je binnenloopt toch... nogmaals, ik vind het mijn geld zeker waard! Misschien moeten jullie gaan tinder daten, krijg je het helemaal voor niets... ;) dat willen jullie toch zo graag?

Wat een onzin wat je hier verteld. Allereerst blijf jij maar lekker geloven dat het bedrijf de prijzen bepaalt, dat denkt het bedrijf hoogstwaarschijnlijk zelf ook, maar de praktijk is wel degelijk anders. En wij weten net als jij heus wel waar we binnen lopen (kom er al 20 jaar) maar dat wil nog niet zeggen dat ik ga betalen wat sommige dames graag zouden willen.
 
Wat een onzin wat je hier verteld. Allereerst blijf jij maar lekker geloven dat het bedrijf de prijzen bepaalt, dat denkt het bedrijf hoogstwaarschijnlijk zelf ook, maar de praktijk is wel degelijk anders. En wij weten net als jij heus wel waar we binnen lopen (kom er al 20 jaar) maar dat wil nog niet zeggen dat ik ga betalen wat sommige dames graag zouden willen.
Helemaal mee eens. Is idd onzin. Ook ik ruim 25 jaar ervaring, en weet heus wel waar ik binnen loop. Ik ken het wereldje heel erg goed, en ga alleen nog maar voor kwaliteit, waarin de dames zeker wat aan extra's mogen vragen, maar het moet wel in verhouding blijven staan. Niemand zeurt over dat het voor niks moet, en betalen geen probleem, maar laten we de bekende kerk wel in het midden houden.
 
Er ligt toch een menukaart. Yumi, massagewereld, aurora. Dat bepalen de dames niet hoor

De massageprijzen komt idd van het huis maar de extra's (waar we het over hadden, 75 enz) bepalen de golddiggers zelf ook als het huis een Max. aangeeft, sommigen vragen de hoofdprijs. Nogmaals, dat mag maar ze krijgen er niet veel die het betalen, uitzonderingen daar gelaten, die zijn er altijd
 
Ik had bv bij Carpe Diem in Boxtel een dame die vroeg 50 extra All In, was altijd top. Bij Yu&Mi vroeg een dame mij 100 extra voor pijpen en neuken, beide met condoom. Ik vroeg haar: en wat kost alleen pijpen? Antwoord: ook 100 extra.
Tsja dat gaat deze jongen niet doen
 
Laatst bewerkt:
Het stond ook als eerste zin dat ik de massages bedoelde diet bedrijf bepaald. Had misschien duidelijker moeten zijn over de losse extra . Over t algemeen hetzelfde. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. En iedereen is vrij te vragen wat ie wil en een ieder dat af te slaan. Maar soms zo onrespectvol tegenover de vrouwen hier.
 
Ben vandaag bij roxy geweest wat een lekker dame is dat zeg .. heb haar gewoon laten doen en niet over extra's begonnen vond het lastig om er over te beginnen . Maar wel echt een top uur gehad wil vrijdag terug gaan voor een nieuwe rond met haar .. weet iemand of zij ook extra s doet.
 
Ben vandaag bij roxy geweest wat een lekker dame is dat zeg .. heb haar gewoon laten doen en niet over extra's begonnen vond het lastig om er over te beginnen . Maar wel echt een top uur gehad wil vrijdag terug gaan voor een nieuwe rond met haar .. weet iemand of zij ook extra s doet.
I also had an hour with her. I did ask about extras and she told me she doesn't do them. Maybe because we didn't click, so you could just ask as well.
 
Het is wel opvallend wat de verschillen zijn in prijs van salon tot salon.

Ik ben in het verleden bij Aurora geweest in Nijmegen en nu sinds kort bij Mystique Thai Thai in Den Haag.
En de verschillen in prijs zijn behoorlijk, voor een uur body to body om maar een voorbeeld te noemen. Hoewel ik Arnhem woon, en nijmegen voor mij dichtbij is, koop ik wel een goedkoop treinkaartje en ga ik naar Den Haag voor dat verschil.
 
Het is wel opvallend wat de verschillen zijn in prijs van salon tot salon.

Ik ben in het verleden bij Aurora geweest in Nijmegen en nu sinds kort bij Mystique Thai Thai in Den Haag.
En de verschillen in prijs zijn behoorlijk, voor een uur body to body om maar een voorbeeld te noemen. Hoewel ik Arnhem woon, en nijmegen voor mij dichtbij is, koop ik wel een goedkoop treinkaartje en ga ik naar Den Haag voor dat verschil.
Treinkaartje toch ook 45 euro retour???? vraag me af wat dan de prijzen daar zijn en wat je ervoor krijgt.
 
Treinkaartje toch ook 45 euro retour???? vraag me af wat dan de prijzen daar zijn en wat je ervoor krijgt.
ik koop mijn treinkaartjes altijd via spoordeelwinkel.nl en betaal gemiddeld 19 euro voor een dagretour.
vorige week ben ik geweest voor 2 uur body to body massage en moest 160 euro afrekenen. dus een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld aurora massage in nijmegen.
 
Ik kies altijd 1 dame, en als ik dan zin heb in trio bespreek ik dit met haar, en laat haar er dan een dame bij kiezen. Meiden hebben natuurlijk ook hun voorkeuren. Let wel als je dan extra's wilt je dubbel betaald, dus wordt een hele dure aangelegenheid dan, maar wel oh zo lekker kan het zijn.
 
Ik had bv bij Carpe Diem in Boxtel een dame die vroeg 50 extra All In, was altijd top. Bij Yu&Mi vroeg een dame mij 100 extra voor pijpen en neuken, beide met condoom. Ik vroeg haar: en wat kost alleen pijpen? Antwoord: ook 100 extra.
Tsja dat gaat deze jongen niet doen
Welke dame was dat, en wat bedoek je met "all in"? Ik vraag dat omdat ik ook één specifieke dame bij Carpe Diem Oss/Boxtel 50 euro extra geef voor een All in behandeling en ik me afvraag of het om dezelfde dame en behandeling gaat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan