Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo heren,

Ik heb hierin een vraagje.
Ik ben nog nooit naar You and mi geweest en ik zou graag naar toe gaan en kan iemand bij een dame aanraden die heel aardig is en af en toe mag aanraken bij de borsten zonder extra te betalen.
Ik heb gehoord dat er een nieuwe dame is naam is Sweety een Aziatische dame die best goed is heb ik gehoord.
 
Hallo heren,

Ik heb hierin een vraagje.
Ik ben nog nooit naar You and mi geweest en ik zou graag naar toe gaan en kan iemand mij een dame aanraden die heel aardig is en af en toe mag aanraken bij de borsten zonder extra te betalen.
Ik heb gehoord dat er een nieuwe dame is naam is Sweety een Aziatische dame die best goed is heb ik gehoord.
 
ik heb met Romy dit onderwerp besproken. Zij is een een zeer eerlijke en oprechte meid. Zij gaf mij aan dat er niet meer gevraagd mag worden dan de bedragen die ik eerder heb genoemd ! Voor ons als mannen moet het ook leuk blijven, en met dit soort bedragen kunnen de dames nog iets leuks bijverdienen. Je moet ook niet meer willen geven. De mindere dames vallen dan vanzelf af.
Tsja, weet het huis veel wat de dames vragen voor extra diensten. De dames gaan dat niet vertellen en de meeste heren ook niet.

Onrespectvol om te vragen, vind ik het zeker niet. Dat zou het zijn als het in het huis niet toegestaan is. Bij een 'echte' massagesalon bijvoorbeeld, is het niet zo netjes. Maar in zo'n tent waar driekwart van het damesbestand het maar al te graag doet...

Ik ben er 1x geweest. Die dame vroeg 100 extra voor neuken. Heb haar de massage af laten maken en daarna op het Baekelandplein voor de helft mijn zak leeg geklopt.
 
Tsja, weet het huis veel wat de dames vragen voor extra diensten. De dames gaan dat niet vertellen en de meeste heren ook niet.

Onrespectvol om te vragen, vind ik het zeker niet. Dat zou het zijn als het in het huis niet toegestaan is. Bij een 'echte' massagesalon bijvoorbeeld, is het niet zo netjes. Maar in zo'n tent waar driekwart van het damesbestand het maar al te graag doet...

Ik ben er 1x geweest. Die dame vroeg 100 extra voor neuken. Heb haar de massage af laten maken en daarna op het Baekelandplein voor de helft mijn zak leeg geklopt.
Welke was dat? Dan kan ik die links laten liggen?
 
Hele knappe meid. Doet erg haar best. Kwa massage zeker niet de beste, maar maakt ze meer dan goed.

Kletst goed door, daar moet je van houden. Extra pmc en nmc in ieder geval mogelijk.

Hele leuke meid. Zou gewoon reserveren!
 
Ik heb haar eens bezocht.
Mij viel het erg tegen. Een matige massage en toen ik niet inging op haar aanbod van extra's was het snel snel afraffelen geblazen.
Stond binnen 45 minuten al weer buiten.
 
Ik kwam daar toen ik er laatst was en klaar met mijn massage bij Katharina een mooie dame tegen in de hal, echt jong (van mijn eigen leeftijd ongeveer 25~) met een staartje in... ze glimlachde naar mij en ik ben nu eigenlijk wel nieuwschierig wie dat was... iemand misschien een idee? Ze was jong, haar in een staartje brunette of licht rode haren?
 
Ben nog nooit bij Yumi geweest, maar wil over een tijdje een keer langs gaan.
Zie alleen niet zoveel (recente) reviews, dus keuzestress.

Zijn er aanraders die je echt niet mag missen? Bij voorkeur onder de 30.
Is er bijv. een lijstje zoals in het massagewereld topic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan