Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben nog nooit bij Yumi geweest, maar wil over een tijdje een keer langs gaan.
Zie alleen niet zoveel (recente) reviews, dus keuzestress.

Zijn er aanraders die je echt niet mag missen? Bij voorkeur onder de 30.
Is er bijv. een lijstje zoals in het massagewereld topic?
Ik ben tevens ook van plan om mijn eerste bezoek te brengen aan deze welbekende salon en vroeg mezelf eigenlijk af of iemand nog tips en/of aanraders heeft?

Alvast bedankt!
 
Ben eigenkijk een MW fan, maar door de tegen vallende Line up in Eindhoven toch verschillende keren bij Yu en Mi geweest. Buiten het feit dat de gastvrouwen bij MW veel vriendelijker zijn, moet ik zeggen dat de dames bij YM wisselt goed zijn. Sommige dames gaan echt alleen puur voor de extra's, maar ben de laatste tijd toch zeer positief verrast door de oprechte geilheid van de dames daar.
 
Iemand al bij Tiyara geweest? Zag haar lopen met andere klant. Bloedmooie getinte dame met perfecte bilpartij. Op site staan nog geen foto's van haar.
 
Weet iemand of Doebie er nog wel eens werkt? Een mooie lange blonde milf ik heb er vele jaren geleden eens een sessie mee gehad bij Yumi.
Mocht ze inmiddels ergens ander werken houd ik me ook aanbevolen trouwens.
 
Ben vandaag langsgeweest voor de eerste keer bij yumi had Yoyo gekozen als masseuse, ze is echt een toppertje en zeker een aanrader ze laat je helemaal thuis voelen en neemt echt de tijd voor jou en tussendoor kan je een leuke praatje met haar houden je krijgt echt goede service van haar dus zeker een goede aanrader
 
Ruby Anouk Bella Sweety Laura/Romy zijn toch allemaal meiden die heel goed en leuk zijn. Goed praatje, goede massage, goede aandacht en veel mee mogelijk met respect
 
Terug
Bovenaan Onderaan