Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1 uurtje massage is € 135
1 uurtje massage met jacuzzi is € 145
Extra's bepalen de dames zelf: voor All Inn meestal € 75 extra maar als je bv extra's wilt zonder te neuken (pijpen beffen enz) vragen ze bv vaak € 50 extra.

Indien je dus voor dat laatste kiest betaal je 145+50= € 195
 
Die prijzen stijgen nu eenmaal, alles wordt tegenwoordig duurder, het is niet anders helaas.
Waar ik echter wel moeite mee heb is het feit dat Yu&Mi niet met je communiceert wanneer bv een gemaakte afspraak niet door kan gaan. Zal voorbeeld geven: afgelopen vrijdag maak ik per e-mail een afspraak met Ruby voor afgelopen dinsdag. Yu&Mi bevestigd de mail met oké staat genoteerd. Kom ik dinsdag op het afgesproken tijdstip (12.30 uur) daar zegt de receptioniste doodleuk dat de afspraak niet doorgaat want de dame (Ruby) heeft vanmorgen afgemeld. Dan denk ik, indien die dame 's morgens om 10.00 uur heeft afgemeld kun je mij toch meteen mailen dat het helaas niet door kan gaan! Is zo simpel eigenlijk maar doen ze gewoon niet. Overigens kreeg ik te horen dat die Ruby het best vaak flikt om even van te voren af te bellen. Ik was niet de enige die voor niks was gekomen want voor mij had ze blijkbaar nog twee afspraken waarvan de mannen dus voor Jan Doedel kwamen.
Slechte zaak indien je zo met klanten omgaat.
 
Ik ben zelf al twee keer voor niets gegaan naar Ruby. Pracht mooie meid, goede service, maar een te grote negatieve na smaak van het niet op komen dagen. Gebuerd mij niet meer om met haar een afspraak te maken. Als ik een keer zomaar binneloop en ze is er heeft ze misschien nog een kans, maar ik gun het uiteindelijk liever een dame die wel haar afspraken nakomt. Ik weet zemer dat Ruby op de hoogte is of er reserveringen staan. Maar ook ik ken heel wat mannen via deze site die bij Ruby tegen hetzelfde probleem aanlopen. Net wat Spartacius zegt, waarom niet even een mail sturen.
 
Ik check op de dag van de afspraak altijd in de ochtend nog even de site of de dame die ik heb gereserveerd ook daadwerkelijk aanwezig is. 2 keer meegemaakt dat de dame niet meer op de site stond. Yu&Mi gebeld voor een bevestiging. Afspraak dus gecancelled
 
Ik check op de dag van de afspraak altijd in de ochtend nog even de site of de dame die ik heb gereserveerd ook daadwerkelijk aanwezig is. 2 keer meegemaakt dat de dame niet meer op de site stond. Yu&Mi gebeld voor een bevestiging. Afspraak dus gecancelled

Ik had afspraak om 12.30 uur. Heb meerdere keren in de ochtend gekeken op de site, ze stond er gewoon nog op. Volgens de receptioniste had Ruby om 10.00 uur afgebeld. Dan haal je haar toch van de site af zou je denken, nee dus
 
Ik had afspraak om 12.30 uur. Heb meerdere keren in de ochtend gekeken op de site, ze stond er gewoon nog op. Volgens de receptioniste had Ruby om 10.00 uur afgebeld. Dan haal je haar toch van de site af zou je denken, nee dus
Zelf nog niet meegemaakt maar kan me voorstellen dat dat frustrerend is. Ligt er misschien ook aan welke gastvrouw er dan dienst heeft. Eentje is trouwens erg lekker. Ooit gevraagd of ze toevallig soms masseert. Kreeg een erg directe en duidelijke nee als antwoord
 
Zelf nog niet meegemaakt maar kan me voorstellen dat dat frustrerend is. Ligt er misschien ook aan welke gastvrouw er dan dienst heeft. Eentje is trouwens erg lekker. Ooit gevraagd of ze toevallig soms masseert. Kreeg een erg directe en duidelijke nee als antwoord
Die lange dame met blonde lange haren heeft voorheen wel gemasseerd. Het moet gewoon een regel zijn dat wanneer er een mail adres bekend is, deze ook wordt gebruikt om af te melden. Moet niet uitmaken wie gastvrouw is.
 
Die prijzen stijgen nu eenmaal, alles wordt tegenwoordig duurder, het is niet anders helaas.
Waar ik echter wel moeite mee heb is het feit dat Yu&Mi niet met je communiceert wanneer bv een gemaakte afspraak niet door kan gaan. Zal voorbeeld geven: afgelopen vrijdag maak ik per e-mail een afspraak met Ruby voor afgelopen dinsdag. Yu&Mi bevestigd de mail met oké staat genoteerd. Kom ik dinsdag op het afgesproken tijdstip (12.30 uur) daar zegt de receptioniste doodleuk dat de afspraak niet doorgaat want de dame (Ruby) heeft vanmorgen afgemeld.
Dan had ik vóór jou een afspraak staan (want 1,5u en om 11u afgesproken). Maar inderdaad behoorlijk chagrijnig weer 't pand verlaten. Helaas was er bij de buren op dat moment ook niemand beschikbaar....
 
Dan had ik vóór jou een afspraak staan (want 1,5u en om 11u afgesproken). Maar inderdaad behoorlijk chagrijnig weer 't pand verlaten. Helaas was er bij de buren op dat moment ook niemand beschikbaar....

Dat klopt, ik ben ook naar de buren (MW) gegaan, 8 vd 10 bezet, 2 overgeblevenen niet mijn type
 
Dat klopt, ik ben ook naar de buren (MW) gegaan, 8 vd 10 bezet, 2 overgeblevenen niet mijn type
8 van de 10 bezet ?? zal niet zo zijn. Staan 10 dames op aanwezig maar meestal verdeeld over twee dagdelen. 1 Shift tot 16.00 uur en de andere van 16 tot sluit. Dit is eigenlijk het enige wat bij YU Mi beter is geregeld. Daar staan echt de tijvakken per dame vermeld, echter zijn die dames dan vaak weer gewoon niet aanwezig hahaha (oa Ruby)
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel kamers hebben ze bij MW. Ik heb geen idee.

Heike een zeer goed gastvrouw. Ik vind haar de beste binnen MW. Lastige job, het samen werken met de meiden en dan de grote diversiteit aan mannen. In eindhoven loopt toch heel wat binnen. Zij staat haar mannetje. Laatste keer dat ik binnen liep, kwamen twee mannen stom dronken naar buiten, en 1 ging gewoon in de tuin van de buren pissen. Heike heeft ze toch buiten gekregen denk ik dan als vouw. Altijd praatje en altijd correct , kent haar klanten.
 
Vanavond voor een retry naar Yu&mi gereden en een absoluut fan-tas-tische tijd met Ruby gehad. Zeker jammer (en niet netjes) dat ze soms niet komt opdagen, maar damn, wat een fijne sessie!

Komt nog een review aan :)
 
Tja als we allemaal maar blijven gaam en die absurde prijzen blijven betalen lachen die dames zich kapot.
3 jaar geleden had je een Jacuzzi met dame voor 100 euro in het weekend.....nu betaal je bijna 50% meer.....dat is behoorlijke stijging....
 
Tja als we allemaal maar blijven gaam en die absurde prijzen blijven betalen lachen die dames zich kapot.
3 jaar geleden had je een Jacuzzi met dame voor 100 euro in het weekend.....nu betaal je bijna 50% meer.....dat is behoorlijke stijging....
Die weekendactie's waren toen helaas ineens verdwenen.
Ik denk eerlijk gezegd dat de uitbater zich kapot lacht, de dames moeten het meer van de extra's hebben
 
Acties zie je vrijwel nergens meer, kan me nog de tijd herinneren dat ook bv Privehuizen regelmatig acties hadden, dagje korting op trio's, dagje kamergeld van slechts 1 euro ivm zoveel jarig bestaan, happy houre enz enz
 
Moeilijk te beantwoorden. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen. Probeer Yu&Mi eens een keer, dan kun je ze vergelijken
Ik heb ervaring met beide.

Het verschil is o.a. de prijs. Bij Banburi betaal je €60 voor een prima Thaise (standaard) massage van een uur + €50 voor een HJ. Bij de (meeste) dames is verder niets mogelijk. Dus kost het (minimaal) €110 per uur.

Bij Yu & Mi betaal je (inmiddels) €145 voor een b to b massage van een uur inclusief HJ.

Persoonlijk vind ik de massages bij yu & mi veel erotischer.
Maar voor je spieren / lichaams massage kun je beter naar Banburi gaan.
Daarom ga ik afwisselend naar beide.
Lees de verslagen van diverse dames en hun specialiteiten vooraf, zodat je een beetje voorbereid bent.
 
Ik ben klaar met Yu&Mi.
Afgelopen dinsdag een afspraak met Ruby gemaakt voor vandaag.
De vorige keer kwam ik daar aan en was Ruby opeens ziek. Vandaag dacht ik; ik bel nog maar eens. 2 uur vtv naar yumi gebeld en het was geen probleem Ruby was er.
Als ik aan kom en naar Ruby vraag vertellen ze me dat Ruby net ziek naar huis was. Zodoende wederom een beetje chagrijnig een andere dame uitgekozen. De afspraak had een half uur vertraging omdat ze de jacuzzi niet aankregen en begon zodoende later. Toen ik na anderhalf uur weer in het halletje aankwam hoorde ik de dame achter de balie zeggen tegen iemand anders dat Ruby zo bij hem kwam... Ze belazeren je gewoon waar je bij zit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan