Recensie Yuki/Lisa, Purmerend (voorheen Alkmaar, Zaandam, Hoorn, Amstelveen) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de veelal positieve recensies toch eens geprobeerd.
Heb er spijt van, was zonde geld voor mij.
Dame doet wel degelijk haar best, maar werd er niet warm van. Ze is wel echt heel lief.
Ze lijkt helemaal niet op de foto's, is gewoon te oud naar mijn smaak. En ik vond het allemaal wat gehaast. Het zoenen vond ik niet fijn, dus niet verder meegegaan. De seks was wat geforceerd en statisch. Pijpen was wel goed, maar niet bijzonder.
Het is jammer dat er zo weinig Aziatische dames te vinden zijn in de regio!
 
Naar aanleiding van de veelal positieve recensies toch eens geprobeerd.
Heb er spijt van, was zonde geld voor mij.
En ik vond het allemaal wat gehaast. Het zoenen vond ik niet fijn, dus niet verder meegegaan. De seks was wat geforceerd en statisch. Pijpen was wel goed, maar niet bijzonder.
Het is jammer dat er zo weinig Aziatische dames te vinden zijn in de regio!
De titel zegt al dat ze Spicy is en niet Sweet ;-)

Aanbod Aziatisch is idd schaars ook vanwege de coronabeleid die ze daar hebben is het lastig het land uit te komen.
Bij Aziatische vind ik het ook altijd een gok....of het is fantastisch of het is dramatisch en willen ze je zo snel mogelijk weg hebben.
Vroeger had je in Amsterdam aardig wat Thaise massagesalons waar je altijd wel terecht kon voor van alles.
Soms leek het of er een tante 2 hele knofloken ophad en hoopte je dat ze snel van je af ging.....ook een tactiek, bij mij werkte dat wel in ieder geval.
 
Booker, zij plant niet zelf...
Yuki boekt 100% zeker zelf!

Ofschoon ik eigenlijk gestopt ben met wandelen, wilde ik Yuki toch nog een keer meemaken. Yuki ontvangt nu in Beverwijk, in een klein appartement met een andere dame die volgens mij andere bezigheden heeft.
Ik heb me vermaakt, maar ik keek er eigenlijk best wel er naar uit om gerimd te worden, maar dat was helaas tegen meerprijs. Ik neem altijd een vast (basis) bedrag mee, dus dat zat er niet in. 150 euro voor een uur vind ik ook best genoeg, meer ga ik echt niet betalen.
De handelingen als eerder genoemd uitgevoerd, behalve intiem, daar ben ik niet zo goed in. Het pijpen was heerlijk en langdurig (bij het aankleden zei zij dat het wel erg lang duurde voordat ik klaar kwam. Klopt. Lang leve kamagra!). Vier weken onthouding ontving zij in haar mondje, hetgeen wel werd uitgespuugd.
Ik vond Yuki aardig en lekker en leuk om een keer mee te maken, maar dit was het dan ook.
Ik ben nu echt met wandel pensioen.

Zij werkt nog tot begin februari (t/m de eerste of tweede week, ik weet het niet precies meer), daarna gaat zij naar Spanje.
 
Nee, ze boekt niet zelf.

Ik heb haar een half jaar terug ongeveer bezocht, allemaal afspraken over extra's en handelingen gemaakt via de app, en bij aankomst wist ze niet wie ik was, voor wie ik kwam (zij of Linda) en welke extra's/handelingen we afgesproken hadden.
Er zit 100% zeker een booker tussen.
 
Dan was ze vast toevallig vergeten dat we elkaar 5 minuten eerder via de app gesproken hadden en welke opties we toen besproken hadden. Kan de beste overkomen.

Dame lijkt overigens (definitief) vertrokken, zowel de kinky als SJ advertenties zijn verwijderd (en niet alleen offline gehaald).
 
Dan was ze vast toevallig vergeten dat we elkaar 5 minuten eerder via de app gesproken hadden en welke opties we toen besproken hadden. Kan de beste overkomen.

Dame lijkt overigens (definitief) vertrokken, zowel de kinky als SJ advertenties zijn verwijderd (en niet alleen offline gehaald).
In Juni komen Linda en Yuki terug, ze zijn nu in Madrid
 
Dan was ze vast toevallig vergeten dat we elkaar 5 minuten eerder via de app gesproken hadden en welke opties we toen besproken hadden. Kan de beste overkomen.

Dame lijkt overigens (definitief) vertrokken, zowel de kinky als SJ advertenties zijn verwijderd (en niet alleen offline
Bij mij was ze ook spontaan vergeten welke wensen ik had, hoe lang ik zou blijven, en dat ze mijn geld kon wisselen. Maar idd, dat kan de beste overkomen.. verder was t een leuke meid
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook bij deze dame geweest. Eens maar nooit weer. Ligt niet aan haar inzet, die is prima. Echter je appt duidelijk met een booker die afspraken maakt waar yuki geen weet van heeft. De booker doet zich echter voor als yuki, zelfs na de afspraak toen ik haar (of hem) hier mee confronteerde bleef diegene volhouden dat ik met yuki zat te appen. Beetje infantiel maar goed. Over Yuki, tis een lieve meid maar in mijn opinie absoluut geen aantrekkelijke vrouw. De ontvangstruimte is dramatisch en je merkt dat alles gericht is op afwerken van zoveel mogelijk klanten. Ook het pijpen, het zoenen en over het algemeen de sex waren niks bijzonders. Zonde van je zuurverdiende centen naar mijn mening.
 
Ik wil dolgraag naar haar toe, maar ze laat zich door Jan en Alleman bare volspuiten, dat vind ik echt link, hoor. Dus ik sla deze even over. Haar vriendin vind ik trouwens een leukere oogopslag hebben dan Yuki zelf.
 
Ook bij deze dame geweest. Eens maar nooit weer. Ligt niet aan haar inzet, die is prima. Echter je appt duidelijk met een booker die afspraken maakt waar yuki geen weet van heeft. De booker doet zich echter voor als yuki, zelfs na de afspraak toen ik haar (of hem) hier mee confronteerde bleef diegene volhouden dat ik met yuki zat te appen. Beetje infantiel maar goed. Over Yuki, tis een lieve meid maar in mijn opinie absoluut geen aantrekkelijke vrouw. De ontvangstruimte is dramatisch en je merkt dat alles gericht is op afwerken van zoveel mogelijk klanten. Ook het pijpen, het zoenen en over het algemeen de sex waren niks bijzonders. Zonde van je zuurverdiende centen naar mijn mening.
Lekkere booker inderdaad:mad: ik had een afspraak gemaakt en moest een uur voor aanvang bevestigen,(en dat deed ik ook) kreeg ik doodleuk berichtje dat een andere klant een boeking had gedaan voor 2 uurtjes😃deze kreeg spontaan voorrang, waardeloze communicatie met deze booker, heb overigens het idee, dat het een nederlandse gast is;)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren eindelijk weer eens naar Yuki geweest (4e keer).

Had slechtere omstandigheden verwacht nav een eerdere recensie alhier maar dat viel 100% mee.
Schone douche, 2-persoonsslaapbank in de woonkamer voor de daad. (Linda gebruikt de grote slaapkamer), op zich prima appartement.
Televisie staat wel aan (voor de buren) maar omdat zij toch alleen YT heeft kan je daar zelf een plezierig achtergrond muziekje op zetten.

Geen probleem met het App-contact, ik heb zelf een vorige keer gezegd dat er een booker tussenzit...daar kom ik van terug...wanneer je appt om de deur open te doen in de hal en binnen een seconde gaat die open...geen booker....

in verhouding tot alle andere chinese dames die ik heb bezocht (WeWe, Mia, NaNa en YouYoy) zijn Yuki & Linda de enige 2 die verstaanbaar engels spreken, zeer prettig.
Uitermate tevreden weer huiswaarts gekeerd

The Fly
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150 (en wat terug gekregen)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond langs geweest in Alkmaar contact ging okay. Tot het moment dat de afgesproken tijd was. Ze was een half uur te laat. Linda geappt en toen was er ineens wel reactie. (sorry lieve mensen maar Yuki boekt niet zelf dat doet linda voor haar).

Maar mee gegaan naar de kamer mega groot. Betaling gedaan voor 1uur. Ze zei dat ik kon douchen ((op de kamer)) in de tussen tijd kwam ze wel mee douchen... komt Linda op de kamer Yuki had een dubbel boeking staan en ik zou dan net Linda eindigen terwijl ik echt met Yuki had afgesproken. Naja puntje yuki bleef en die andere persoon had dus pech(?). Na de douche op bed gaan liggen. Ze begon hevig met haar tong in mijn huig te gaan en proefde de rooksmaak ondanks dat ze methol water had gebruikt. Na het zoenen begon ze met pzc wat wel lekker voelde. Na 10min kwam ik. Ze spuugde het uit ging haar mond wassen in een andere kamer. En kwam na 3min weer terug. toen had ik al mijn twijfels. En ze wou gelijk nog een keer. Maar de jongeman wou niet meer. Heb er toen maar een einde aan geblazen. En gezegd dat het niet meer ging en dat ik wel weg ging. Ze stond erop om 50€ terug te geven. Ookal weigerde ik meerdere malen.. maar toch maar uit respect voor haar het aangenomen. omdat ze er echt opstond.

En ben stil weer weg gegaan want de buren mogen van niets weten.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan