Recensie Yuki/Lisa, Purmerend (voorheen Alkmaar, Zaandam, Hoorn, Amstelveen) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Neen... Brenda/linda/yuki zijn er dus NIET ondanks dat de advertenties nog bestaan.

Er zijn nu slechts TWEE dames Sofia/Anna en BEIDE zijn niet zo knap als de planner beloofd (als je Brenda/Linda/Yuki appt krijg je fotos van Sofia/Anna)
Proef op de som genomen en Linda/Brenda geappt voor een nieuw trio met Yuki/Lisa.
Kon inderdaad met haar vriendinnen.
Oke wie zijn dat dan, Sofia en Anna dus.
Willen inderdaad meeliften op de goede naam en capaciteiten van Linda/Yuki.
 
Lijkt trouwens wel of ze hier meelezen, de advertenties van Yuki en Linda zijn verdwenen.
Ofwel de namen zijn veranderd in Sofia en Anna, want de advertenties dateren uit eind july, toen deze twee meiden er nog waren.
Ontvangen nu in Amstelveen ook in hetzelfde appartement.
 
Vandaag wederom richting Amstelveen gereden :D onderweg Yuki geappt, ik kon komen, toen ik aankwam, haar geappt en kon ook gelijk doorlopen?!!
Zelfde locatie als de vorige keer, keurig verzorgd, en alles lekker schoon, Yuki had een rood setje aan...
Toen ze de deur opende had ze geen mondkapje op hahaha, had ze voorgaande keren wel....Afijn plaatsgenomen op de slaapkamer, haar het geld gegeven en ook gelijk het rolgordijn omhoog getrokken, wil wel wat zien;) een donkere kamer met een klein klote lampje vind ik niks, heb dat vaker gedaan bij haar en ze kon er wel om lachen! Nou eigenlijk is er niks veranderd, eerst douchen, en dan kan t feest beginnen, ze likt je overal en begon me heerlijk te kluiven, dit duurde zo'n kwartier, had haar aangegeven te willen neuken, nou zij een klits glijmiddel tussen haar benen gedrukt en hopla on top en rijden maar.... Had het idee toch snel klaar te komen, en Yuki maar gauw op haar rug gelegd, om het zo in missionaris af te ronden, mmmmm, je kan lekker los gaan, ze vindt t allemaal best! Daarna nog van een kleine sensuele massage genoten en met een voldaan gevoel richting huis gereden(y) trouwens die Anna en Sofia waren er ook, maar omg die sla ik over hoor, das niet wat, zo om te zien, maar Yuki Yuki:cool: die druk ik nog wel weer es een keertje vol!
 
Gisteren nog een bezoekje aan de dames Yuki en Linda gebracht?! wilde een recenssie schrijven over Linda, maar nu zie ik net op kinky dat beide dames er niet meer op staan, had nog gevraagd hoe lang ze zouden blijven, het antwoord was een week of 2, daarna gingen ze terug naar Madrid.. wie weet er meer!
 


Dames zijn weer terug in Amstelveen en ontvangen in hetzelfde appartement als voorheen.
Prijs is echter wel omhoog gegaan.
Pijpen zonder condoom 20€ extra.
Neuken zonder 50€ extra.
Nou mag je wel zo vaak klaarkomen als je kan, toch weer een pluspunt, voor weinigen.
Daarom maar voor andere dame gekozen vandaag.
 
Ik twijfel toch aan die echtheid van nzc bij Linda.
Staat om te beginnen niet in de adv.
Operator zegt toch ja omdat Yuki het wel doet. Bij een trio dus.
Probeer maar eens met Linda alleen af te spreken nzc. Denk niet dat het lukt oftewel de operator houd je aan het lijntje.
Die laatste kan het toch allemaal niet volgen met de tiental telefoons die hij heel de dag door moet zien te handelen.
 
Yuki/Linda hebben op kinky een lijst met mogelijkheden waar ik meestal skeptisch van word...
Iemand ervaring met hun deepthroat kwaliteiten?
Via app is het antwoord "sure bby" en "when u Come, you will get satisfy. That's all i'm saying"
Klinkt een beetje generiek als je het mij vraagt, maar ik laat me graag verassen ;-)
 
Vandaag bij Yuki :D geweest en me weer uitstekend een uurtje vermaakt!!
Altijd goed bij deze dame!
Ze vertelde me, dat zij en Linda nog bleven tot 18 oktober en dan terug gingen naar Madrid....
In November komen ze terug naar Nederland, maar niet meer naar de locatie waar ze nu in Amstelveen werkzaam zijn, vindt ik op zich wel jammer want deze locatie is goed aan te rijden en je kunt er easy gratis parkeren;) Mimi en ene Monica zullen verder gaan werken op deze huidige locatie, zijn nieuwe dames blijkbaar, dus wellicht deze ook maar es daten voor een leuke wip?
Er is nog niet bekend waar de dames Yuki en Linda heen zullen gaan, wellicht Hoorn weer... in de gaten houden maar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijd terug geweest bij Yuki, net appartement en gelegenheid om te douche top in orde. Deed leuk mee en is niet verlegen. Fotos als ze dat is wel aantal jaren terug maar ze ziet er nog best leuk uit. Tussen de seks door lekker gemasseerd. En krijgt lekker wat te drinken. Na de eerste keer klaargekomen te zijn vroeg ze of ik led boel wilde na enig gelach bleek ze Red Bull te bedoelen. Ga haar vast nog een keer bezoeken
 
Ze zijn er weer

Linda:

Yuki:
 
Ja, ja, ze is er weer. Meteen maar weer een afspraak gemaakt voor een leuke date.
Heerlijke dame die geen moeite teveel is om het naar je zin te maken en waar je helemaal je eigen gang kunt gaan. Lekker weer verschillende standjes afgewerkt en uiteindelijk mijn pretpap diep in haar schelpje weggespoten (zc).
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/1918409-yuki
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daar er niks op de Dam was zaterdagavond al lopende eens Yuki geappt. Kon 45 minuten later terecht in Sint Pancras.
Een locatie waar ik Tina (ook chinees) al eens bezocht had. Alleen die kan geen engels. NB:Yuki al 2 maal zien zitten in Hoorn toen ik daar Linda heb bezocht..
Locatie is in een rustige smalle straat, wel aparte locatie en denk bij het parkeren aan het inklappen van de spiegel!

Bij binnenkomst kunnen douchen en speciaal de hele onderkant nog eens goed gewassen want je weet maar nooit, en terecht.
Yuki duwt je op bed (dwarsover) klimt op je (ze is niet zo groot) en begint vol overgave te tongzoenen.
Daarna langzaam naar beneden, likkend over je hele lichaam, eikel, ballen en steeds verder down there....
Voor de zekerheid doet ze er nog een doekje over en rimmen maar....en dat houd ze lang vol en goed ook...
Afwisselend sloppy blowjob (en nee geen DT), balletjes en kont...
Kleine pauze om te zoenen en weer door.
Haar nog eens goed verwend en terug naar pijpen met cim....

Na mijn hoogtepunt keek zij pas weer op haar telefoon voor de tijd en omdat er blijkbaar tijd over was nog een massage toe...
Ze probeerde nog eens pijpen maar dat was te snel voor mij. Even snel weer afgespoeld onder de douche en met een dikke tongzoen voldaan huiswaards gekeerd...

Dit was best wel goed....

Fly..
 
afgelopen week langsgeweest in buurt van Alkmaar. overeen gekomen dat het 45 minuten zou worden. op zich goede date. maar na 20 minuten ging de deurbel. Liep ze weg. en na 5 minuten kwam ze terug.
Bleek dat de volgende klant er al was. Ze probeerde het dus heel snel af te maken.
heb wel 15 minuten teruggekregen in geld, maar kon niet meer douchen omdat daar de andere klant zat te wachten blijkbaar..
dan moet je niet zeggen dat 45 minuten kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan