Recensie Yuki/Lisa, Purmerend (voorheen Alkmaar, Zaandam, Hoorn, Amstelveen) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1492

Vaste klant
Forumpionier
133
19/07/21
183
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1918409-yuki
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo'n drie weken terug had ik Yuki bezocht in Hoorn en een heerlijke tijd gehad. Gisteren reed ik in de buurt van Amstelveen en zag dat Yuki nu daar aan het werk was. Direct maar een app gestuurd en een afspraak gemaakt. Moet zeggen dat het weer fantastisch was, Yuki herkende mij nog van de vorige sessie en was vrolijk me terug te zien. Na het financiele afgehandeld te hebben was het feest weer compleet.

Lekker zoenen en tongzoenen om te beginnen wat geleidelijk over ging in een heerlijk standje 69 waarbij ik op mijn rug lag en Yuki bovenop mijn jonge heer onder handen nam terwijl ik vol overgave haar kleine schelpje kon uitlikken. Na verschillende standjes te hebben afgewerkt ben ik uiteindelijk in missionaris in haar lekkere poesje (zc) klaargekomen. Echt een aanrader, wat mij betreft komt ze weer snel terug naar Hoorn want dat is even handiger voor me. Een perfecte uitvinding die betaalde sex, anders had ik op mijn leeftijd toch nooit meer zo'n lekker jong ding kunnen neuken denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend ook op bezoek geweest bij deze Yuki:) had al met haar geappt, maar ze had nu net sinds kort weer een locatie gevonden van waaruit ze kon werken, dus ik hoppetee die kant op..
Toen ik aankwam met Yuki geappt, maar kon nog niet terecht, ze wilde zich nog opfrissen en het bed aan kant maken, nou prima, dus nog half uurtje wachten dan maar, eff klein stukje gewandeld, toen ze me appte dat ik kon komen;) Keurige woning met goede gelegenheid om je op te frissen, prima allemaal, Yuki is helemaal naturel, met mooie tietjes met goeie grote doppen erop, waar je naar hartelust op kan sabbelen, heerlijk, ze geniet hier zelf ook van en ze knabbelde en likte ook lustig aan mijn tepels... ze likte me eigenlijk helemaal af hahaha heerlijk werden me ballen ook meegenomen, heerlijk heeft ze me gezogen, vond dit zo relaxed dat ik wel wilde komen, ze voelde dat goed aan! Ze vroeg, do you want finish in mouth, dat was dan 20 euri extra, afijn ik dacht, gewoon doen, heerlijk klaargekomen, klom ze van het bed en spuugde mijn kwak in een tissue uit, de helft hoor ik er naast vallen, plop plop was het op de vloer, ooooh zei Yuki, so much, WOW.... Zij naar de badkamer even spoelen.... bij terugkomst ging ze me masseren, heerlijk doet ze dat,.... uiteindelijk was t uurtje plezier om en kon ik nog even snel douchen om vervolgens met een goed gevoel naar huis terug te keren, toen ze overigens bij het openen van de deur een mondkapje droeg, dacht ik wel van ok, wat nuo_O Ze vroeg me ook of ik was gevaccineerd, en ja dat ben ik, toen deed ze em wel af, vraag me af of ze em anders had opgehouden LOL? Al met al was het een leuke date, lekker meisje vrij van tattoos etc, wel een pluk haar op haar doosje, daar moet je van houden, afijn ieder zijn ding! Zag net de recenssie van Wim staan en lees Bare, kutje ZC volgespoten, dat zou k zelf toch niet doen maar ieder zijn ding, en dan is 150 euri niet veel, Herhalingsgevaar JA
 
Afgelopen weekend ook op bezoek geweest bij deze Yuki:) had al met haar geappt, maar ze had nu net sinds kort weer een locatie gevonden van waaruit ze kon werken, dus ik hoppetee die kant op..
Toen ik aankwam met Yuki geappt, maar kon nog niet terecht, ze wilde zich nog opfrissen en het bed aan kant maken, nou prima, dus nog half uurtje wachten dan maar, eff klein stukje gewandeld, toen ze me appte dat ik kon komen;) Keurige woning met goede gelegenheid om je op te frissen, prima allemaal, Yuki is helemaal naturel, met mooie tietjes met goeie grote doppen erop, waar je naar hartelust op kan sabbelen, heerlijk, ze geniet hier zelf ook van en ze knabbelde en likte ook lustig aan mijn tepels... ze likte me eigenlijk helemaal af hahaha heerlijk werden me ballen ook meegenomen, heerlijk heeft ze me gezogen, vond dit zo relaxed dat ik wel wilde komen, ze voelde dat goed aan! Ze vroeg, do you want finish in mouth, dat was dan 20 euri extra, afijn ik dacht, gewoon doen, heerlijk klaargekomen, klom ze van het bed en spuugde mijn kwak in een tissue uit, de helft hoor ik er naast vallen, plop plop was het op de vloer, ooooh zei Yuki, so much, WOW.... Zij naar de badkamer even spoelen.... bij terugkomst ging ze me masseren, heerlijk doet ze dat,.... uiteindelijk was t uurtje plezier om en kon ik nog even snel douchen om vervolgens met een goed gevoel naar huis terug te keren, toen ze overigens bij het openen van de deur een mondkapje droeg, dacht ik wel van ok, wat nuo_O Ze vroeg me ook of ik was gevaccineerd, en ja dat ben ik, toen deed ze em wel af, vraag me af of ze em anders had opgehouden LOL? Al met al was het een leuke date, lekker meisje vrij van tattoos etc, wel een pluk haar op haar doosje, daar moet je van houden, afijn ieder zijn ding! Zag net de recenssie van Wim staan en lees Bare, kutje ZC volgespoten, dat zou k zelf toch niet doen maar ieder zijn ding, en dan is 150 euri niet veel, Herhalingsgevaar JA
Is dit echt de dame van de foto's? Als ik zo naar de foto's kijk is ze 30+ en haar gezicht ziet er niet erg lief of vriendelijk uit moet ik zeggen.
 
Is dit echt de dame van de foto's? Als ik zo naar de foto's kijk is ze 30+ en haar gezicht ziet er niet erg lief of vriendelijk uit moet ik zeggen.
Het is echt een vriendelijke dame, en de foto's zijn 100% echt!! Het is geen prater, maar je kunt gewoon lekker je gang gaan en zelf het ritme bepalen!!
 
Is ze Chinees of Japans of...?

Bare met interne donatie klinkt wel heel goed maar inderdaad, doet ze dat bij iedereen dan is het wel heel link. Het doet me denken aan een ander draadje waar een felle discussie over was. TS is trouwens meteen daarna verdwenen:LOL::ROFLMAO:
 
Ik denk dat de foto van Yuki geen eer doet aan haar vriendelijkheid en diensten. Op de foto kijkt ze inderdaad wat nors/sip maar in "live" is het een hele vriendelijke dame die je op alle manieren je gang laat gaan en je geil aankijkt met een brilletje op haar snoet als ze je jongeheer met haar mondje onder handen neemt. En precies zoals Klaas al vermelde, ze heeft heerlijke borstjes met hele grote tepels erop waar je naar hartelust je gang mee kan gaan. Ik ben er nu tweemaal geweest en heb tweemaal een top date gehad. Maar uiteraard kan dit door iedereen anders ervaren worden.
 
Is ze Chinees of Japans of...?

Bare met interne donatie klinkt wel heel goed maar inderdaad, doet ze dat bij iedereen dan is het wel heel link. Het doet me denken aan een ander draadje waar een felle discussie over was. TS is trouwens meteen daarna verdwenen:LOL::ROFLMAO:
Hoezo is TS verdwenen dan, ik ben er toch nog steeds. Ben alleen niet in de gelegenheid om "ala minute" te reageren op berichten. Ik draai echt al een paar jaartjes langer mee in het wandel circuit en heb op Hookers tientallen dames beoordeeld, ik vind het heel jammer dat mijn integriteit hier dan in twijfel wordt getrokken.

Ow ja, en ze is Japans.
 
Inmiddels heb ik deze dame ook bezocht. Ze bleek op steenworp afstand van mijn bedrijf te zitten. Ik vond haar service wel ok, maar zeker niet top. Geen bare gedaan. Haar leeftijd schat ik 30+. Wel zeer vriendelijk en doet lekker mee. Ook leuk met haar gebabbeld. Ze gaat a.s. al zondag terug naar huis. Als je date wilt scoren, dan moet je snel zijn. Voor haar diensten krijgt ze van mij geen 5 maar 4 sterren.

Geen billen en iets mollig lichaam. Molliger dan op foto. Geen dame die van fitness houdt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amstelveen/3007868-yuki
Totale kosten (in euro)
130€ per meisje, 260€ voor trio
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had op vrijdag een afspraak gemaakt met Yuki voor zaterdagmorgenvroeg 10.30 uur.

Zaterdagmorgen om 10.00 uur nog effe kontakt gezocht, maar dames (Yuki en Linda) lagen nog te pitten. Linda beantwoord de telefoon voor beide dames. Dus later op de zatermorgen kontakt met Linda en gestrikt voor een trio met de twee dames Yuki en Linda.

Ontvangen in een eerste klas ontvangstlokatie (flat) in Amstelveen tegen Bovenkerk aan.

Met de lift naar boven en aangebeld, beide dames doen samen open, zien er beide prima uit, eerder slank/normaal te noemen dan mollig wat ik wel gelezen heb.

Hadden beiden een mondkapje op bij binnenkomst, maar die ging snel af, nadat duidelijk was dat ik was ingeent tegen corona. Voor 45 min betaald, 130€ per vrouwtje, dus 260€ voor het trio.

Eerst wat staand zoenen met beide dames, maar al snel op bed beland.

Yuki begon en ik kon lekker doorstoten me te pijpen en likte ook mijn ballen.

Ondertussen ik zoenen en tongzoenen met Linda, ze bood haar pronte borsten aan om lekker aan te sabbelen, er kwamen flinke knoppen op haar C-tjes.

Daarna afgewisseld en Linda pijpen en ballen likken en ik tongen met Yuki en dito spelen met

haar B-tjes waar ook mooie knopjes van opwinding op verschenen.

Weer gewisseld, Yuki verder met mijn paal en ballen likken en zuigen.

Linda bood ondertussen haar kutje aan om lekker oraal verwend te worden, hetgeen ze wel kon waarderen.

Bij het wisselen van pijpen zitten de dames overigens met doekjes te klooien om de boel weer te ontsmetten.

Ik liet ze vervolgens samen pijpen, maar het werd niet helemaal hoe ik het wilde.

Ik wilde twee mondjes om mijn eikel maar het werd een mondje op de eikel en een likken aan mijn ballen, wat overigens beslist ook geen straf was.

Daarna geneukt met Yuki in missio met condoom.

En vervolgens met Linda in doggy ook met condoom, maar wel weer effe gewisseld van condoom.

Beide hebben lekker strakke kutjes en ik kon lekker doorstoten.

Duurde niet lang of ik kwam tot een ontlading tussen de billen van Linda.

Tijd verder volgemaakt met een massage, ontspannend maar niet echt geweldig.

Niet aan beffen van Yuki toegekomen.

Dames doen tijdens het trio niks met elkaar, dus het is echt steeds 1 op 1, hoewel ze wel samen bezig zijn. Linda is duidelijk de lekkerste van de twee en neemt ook de meeste communicatie voor haar rekening. Yuki was in deze trio wat afwachtender, maar misschien is dat alleen met haar anders.

Dames zijn er nog tot donderdag 29 augustus en gaan dan een maandje naar Madrid, daarna komen ze eind augustus weer terug naar NL.

Op herhaling zeker, maar ik denk eerst met Linda apart en misschien ook nog een keer met Yuki apart. Maar overall een leuke afspraak met deze twee Japanse dames op deze zaterdagmorgen.

Zondagmorgen trouwens het Aziatische continent verder verkent met een afspraak met de Mongoolse Ling, zie recensie elders. Wordt dus nog moeilijk kiezen tussen deze dames.
 
Ik had op vrijdag een afspraak gemaakt met Yuki voor zaterdagmorgenvroeg 10.30 uur.

Zaterdagmorgen om 10.00 uur nog effe kontakt gezocht, maar dames (Yuki en Linda) lagen nog te pitten. Linda beantwoord de telefoon voor beide dames. Dus later op de zatermorgen kontakt met Linda en gestrikt voor een trio met de twee dames Yuki en Linda.

Ontvangen in een eerste klas ontvangstlokatie (flat) in Amstelveen tegen Bovenkerk aan.

Met de lift naar boven en aangebeld, beide dames doen samen open, zien er beide prima uit, eerder slank/normaal te noemen dan mollig wat ik wel gelezen heb.

Hadden beiden een mondkapje op bij binnenkomst, maar die ging snel af, nadat duidelijk was dat ik was ingeent tegen corona. Voor 45 min betaald, 130€ per vrouwtje, dus 260€ voor het trio.

Eerst wat staand zoenen met beide dames, maar al snel op bed beland.

Yuki begon en ik kon lekker doorstoten me te pijpen en likte ook mijn ballen.

Ondertussen ik zoenen en tongzoenen met Linda, ze bood haar pronte borsten aan om lekker aan te sabbelen, er kwamen flinke knoppen op haar C-tjes.

Daarna afgewisseld en Linda pijpen en ballen likken en ik tongen met Yuki en dito spelen met

haar B-tjes waar ook mooie knopjes van opwinding op verschenen.

Weer gewisseld, Yuki verder met mijn paal en ballen likken en zuigen.

Linda bood ondertussen haar kutje aan om lekker oraal verwend te worden, hetgeen ze wel kon waarderen.

Bij het wisselen van pijpen zitten de dames overigens met doekjes te klooien om de boel weer te ontsmetten.

Ik liet ze vervolgens samen pijpen, maar het werd niet helemaal hoe ik het wilde.

Ik wilde twee mondjes om mijn eikel maar het werd een mondje op de eikel en een likken aan mijn ballen, wat overigens beslist ook geen straf was.

Daarna geneukt met Yuki in missio met condoom.

En vervolgens met Linda in doggy ook met condoom, maar wel weer effe gewisseld van condoom.

Beide hebben lekker strakke kutjes en ik kon lekker doorstoten.

Duurde niet lang of ik kwam tot een ontlading tussen de billen van Linda.

Tijd verder volgemaakt met een massage, ontspannend maar niet echt geweldig.

Niet aan beffen van Yuki toegekomen.

Dames doen tijdens het trio niks met elkaar, dus het is echt steeds 1 op 1, hoewel ze wel samen bezig zijn. Linda is duidelijk de lekkerste van de twee en neemt ook de meeste communicatie voor haar rekening. Yuki was in deze trio wat afwachtender, maar misschien is dat alleen met haar anders.

Dames zijn er nog tot donderdag 29 augustus en gaan dan een maandje naar Madrid, daarna komen ze eind augustus weer terug naar NL.

Op herhaling zeker, maar ik denk eerst met Linda apart en misschien ook nog een keer met Yuki apart. Maar overall een leuke afspraak met deze twee Japanse dames op deze zaterdagmorgen.

Zondagmorgen trouwens het Aziatische continent verder verkent met een afspraak met de Mongoolse Ling, zie recensie elders. Wordt dus nog moeilijk kiezen tussen deze dames.
Ik was er vandaag bij Yuki, voor mijn tweede date met haar, heb me lekker laten afzuigen en uiteindelijk over haar bril gespoten, was niet de bedoeling maar het gebeurde hahaha, volgens mij vond ze het niet zo leuk, maar ze gaf geen krimp! Ik vroeg ook tot wanneer ze bleven en mij vertelde ze dat ze bleef tot a.s. 28 juli, om dan vervolgens eind augustus opnieuw terug te komen, ze gaan voor een maand naar Madrid... dat is andere informatie dan hierboven staat, Makkebeer, heb je het wel goed begrepen?? Trouwens ben benieuwd naar de tepels van die Linda, want die van Yuki zijn mega! zijn ze net zo groot..? bij Yuki kun je er lekker op zuigen en in bijten, ze vind t heerlijk!! Op zich zou ik nog wel es gaan, maar t is niet de overtreffende trap, k mis bepaalde drive, het menu werd ook weer hetzelfde afgespeeld als de vorige keer, afijn, ben benieuwd naar de knoppen van Linda
 
Net met Linda geappt en de hamvraag gesteld, het was toch een chinees triootje, beide komen uit China.
Ik was misleid door eerdere info die ik hier had gelezen.
Maar kennelijk zoeken de meisjes klandizie, als ze klanten die zaterdag geweest zijn ongevraagd gaan appen.
Gelukkig zag ik het zelf als eerste deze keer en niet mijn boswachtertje.
 
Maar kennelijk zoeken de meisjes klandizie, als ze klanten die zaterdag geweest zijn ongevraagd gaan appen.
Gelukkig zag ik het zelf als eerste deze keer en niet mijn boswachtertje.
Dit gaat natuurlijk alle perken te buiten, ik vind het absoluut ontoelaatbaar dat dames ongevraagd gaan appen of je nogmaals langs wilt komen. Dat is bij veel mensen vragen om huiselijke problemen.
 
Yuki en Linda eerder uit Amstelveen zijn dus niet naar Madrid vertrokken, maar naar Purmerend off all places.
Beide hebben nieuwe naam gekregen.
Linda heet nu Brenda.

Het clubje chinese dames, lijkt inderdaad uitgebreid met nog twee chinese dames.
en

Alle vier hebben hetzelfde prijsniveau.
Niet te hopen dat het een chinees rondreizend circus wordt.
 
Neen... Brenda/linda/yuki zijn er dus NIET ondanks dat de advertenties nog bestaan.

Er zijn nu slechts TWEE dames Sofia/Anna en BEIDE zijn niet zo knap als de planner beloofd (als je Brenda/Linda/Yuki appt krijg je fotos van Sofia/Anna)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan