Recensie Yuli, Amsterdam (voorheen Leiden) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beffer80

Wandelaar
28
20/01/23
31
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9123980-yuli
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na de recensies op kinky gelezen te hebben, heb ik mij er vandaag maar aan gewaagd. Contact verliep via WA. Reactie was vlot. Ik kreeg meteen adres door. Ik naar adres in Leiden rijden op afgesproken tijd. Eenmaal daar ... geen reactie meer. Na 30 min wachten weggegaan.

Kreeg toen appje met excuses en ik mocht weer langskomen.

Ben teruggereden. En totaal geen spijt van gehad!

Dame is kort en lief. Spreekt nauwelijks Engels dus comm moet met gebaren gaan. Maar goed instructies geven wat je wil en ze voert het uit.

Pzc, 69, doggy. Klaargekomen, mocht mij opfrissen liggen op bed. Massage gehad en 2e ronde. Heerlijk lang laten pzc. Deepthroat, en na 10 min pzc met lekker deepthroaten cim.

Ze vroeg toen om 20 euro meer voor dat maar omdat ik zo lang had gewacht liet ze het zitten.


Al met al prima date gehad. Minpunten waren dat ik zo lang had moeten wachten. Taalbarriere en dat de massage zonder olie was.
Seks was verder prima.
 
Je meldde dat je cim hebt genoten maar dat meldt ze niet in haar ad. Heb je daarvoor extra moeten betalen of ging dat soms per ongeluk?
Was haar poesje geschoren of naturel?
 
Ik zie momenteel afwisselend Diemen en Scherpenzeel staan bij deze dame.
@Beffer80 schrijft hierboven dat de communicatie in het Engels ging. Spreekt ze ook een beetje Engels, of gaat alle communicatie via de vertaal app en spreekt ze alleen Chinees?
 
Terug
Bovenaan Onderaan