Recensie Janni/Yulii/Julie, Knokke Heist (Brugge, Aalst) 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spoiling

Vaste klant
117
12/11/21
71
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-girls-5.html#m-gallery-3
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Afgelopen weekend met Yulii kennis gemaakt. (En zij met mij 😋) Mooie, vriendelijke en vlotte lady uit Colombia. Veel gevoel voor humor ook.

Samen onder de douche, waar ze met haar goed ontwikkelde bodylanguage, haar eerder bescheiden kennis van Engels duchtig ondersteunde. Elkaar ingezeept, en onze gladde lichamen konden genieten van een eerste en zeer aangename kennismaking. Ze heeft onder de douche geen seconde mijn beste vriend uit haar handen laten glippen. 😛

Dan haar gevolgd met haar mooie sexy body en super sexy gevormde kont, naar haar kamer....
Zij nam initiatief en begon me gretig te verwennen met sensuele zoenen en liefkozingen. GFE ten top.
Dan was het mijn beurt. Haar frisse poes verwend, opbouwend en plagend. Ze is een eerder stille genietster. Na een tiental minuten, mijn tong en vingers van tijd bijna in kramp, stond ze al goed nat. En toch bijna geen geluidjes gemaakt.

Vol van de goesting, nam zij terug over en tracteerde me op een lange pijp beurt. Ze imiteert eigenlijk heel goed het gevoel van in een nauw spannend poesje te zitten. Zaaaalig. Ze liet mij ondertussen toe om verder van haar mooie body te genieten. Haar sexy kont, haar mooi gevormde borstjes, haar poesje, mmmmmm.

Dan haar in doggy genomen. Wat een uitzicht! En wat een zalig gevoel!!! Lang geleden dat ik nog zo een strakke poes heb mogen voelen. En ze kan tegen een stootje nog ook! Het was zalige sex.

De rest hou ik voor onszelf.

Vermoed dat ze na een aantal keer daten, volledig loskomt. Ze blijft nog een aantal maand in en rond Brugge.... Wordt vervolgd 😋

PS link onder "link naar advertentie", is verkeerd en verwijst naar andere dame
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend ook bij haar langs geweest. Maar voor 30min. Haar pijpkunsten zijn inderdaad zalig. Toen ik vroeg of ze nog wat wilde verder doen omdat het goed was, ging ze vol enthousiasme door. Is ook de dame die op de foto's te zien is. Zij on top wisselt regelmatig van ritme en houding. Ze is zeker geen geld verspilling
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-girls-5.html#m-gallery-3
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Advertentie: net geen 60 waarheidsgetrouwe foto's met herkenbaar gezicht. Fantastisch.

Communicatie: vlot, antwoordt snel.

Het uiterlijk: stevig gebouwde meid met rondingen op de juiste plaatsen. Meerdere oorringen en tattoos.
Vond het een knappe vrouw. Ik ben fan van latina's.

De service: pijpen met condoom, maar heel degelijk, tongzoenen kon, enkele standjes. Mooi ritme en uithoudingsvermogen.

De prijs: staat ondertussen op 200 euro per uur. 150 euro voor half uur. 50 euro voor anaal.

De locatie: subtiel, discreet. Niets op aan te merken. Reist rond in de regio.

Herhalingsgevaar: toch wel.
Aanrader: ja.

Positief: leuke meid met goede service.
Negatief: prijs is verhoogd.
 
Vandaag langs geweest.
150€ betaalt. Voor kussen wilde ze dat ik bijbetaal, ook voor pzc🙄.
Van gfe dus geen sprake dus.
Is 150€ niet genoeg meer vandaag de dag voor een deftig afspraakje.

Ze gaf als uitleg dat dit haar beroep is en dat ze er ook wat mee wil verdienen 🙄
 
Vandaag langs geweest.
150€ betaalt. Voor kussen wilde ze dat ik bijbetaal, ook voor pzc🙄.
Van gfe dus geen sprake dus.
Is 150€ niet genoeg meer vandaag de dag voor een deftig afspraakje.

Ze gaf als uitleg dat dit haar beroep is en dat ze er ook wat mee wil verdienen 🙄
150? Bij mij was het 200 ( zoals in haar ad). Kussen was in. Pzc doet ze niet. Zeker dat je bij Yulii zat?
 
150? Bij mij was het 200 ( zoals in haar ad). Kussen was in. Pzc doet ze niet. Zeker dat je bij Yulii zat?
Bij mij vroeg ze 100€ voor een half uur.
150€ vo een uur.
Maar moet je blijkbaar wel nog geld op tafel leggen als je iets meer wil doen dan neuken.
Als ik een gfe probeer anders dan bij kendall is het altijd een dure teleurstelling.
Ja het was wel degelijk haar.
 
De originele "link naar advertentie" klopt niet meer en verwijst nu naar een andere dame. De foute link kan ik zelf niet wijzigen, daarom in de tekst van de recensie zelf, recente link van Yulii toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
recensie: vorige week voor het eerst Yulii leren kennen. Tongkussen viel tegen. Ook hygiëne niet top. Onfris geurtje onderaan waarop ik afknapte. Dan maar de tijd volgemaakt met Pmc (zonder doet ze niet) en massage. Een dure teleurstelling. Ze vraagt voortdurend om extra geld. Van gfe dus geen sprake.
 
Ik weet niet welke poppemiekes jij gewoon bent, maar Yulii is voor mij een toppertje in Brugge. Altijd vriendelijk, hygiënisch 100%, goedlachs, en je voelt je van het eerste moment op je gemak. Als je haar met respect behandelt, dan krijg je veel terug. Mij ziet ze zeker nog vaak terug.
 
recensie: vorige week voor het eerst Yulii leren kennen. Tongkussen viel tegen. Ook hygiëne niet top. Onfris geurtje onderaan waarop ik afknapte. Dan maar de tijd volgemaakt met Pmc (zonder doet ze niet) en massage. Een dure teleurstelling. Ze vraagt voortdurend om extra geld. Van gfe dus geen sprake.
Ik heb er ook 150€ aan verschoten.
Kleine kusjes en afstandelijk, 0 gfe.
Ze Wil voor alles extra.

Op zich een mooie dame. En als je gewoon wil neuken ben je daar zeker goed. Maar voor deze prijzen ga je dan beter naar de ramen.
 
Yulii een tijdje geleden bezocht, toen ze nog in Lanaken zat. Mooie dame, maar heel passief. Tijdens de seks voortdurend met haar GSM bezig waardoor ik er niet in slaagde om te genieten Je verwacht meer voor je geld. Ze doet dit werk duidelijk tegen haar zin.
 
Zonet Yulii gaan bezoeken. Dit is mijn eerste recensie op een forum. Na de wisselende commentaren hier wil ik toch iedereen waarschuwen. Alle mogelijkheden die ze aangeeft op redlights zijn bij te betalen. Voor standaardseks is het 150 euro. Ik hou van zoenen maar dat is 50 euro extra bijbetalen. Ik ben hier niet op ingegaan omdat ik hou van duidelijke afspraken vooraf. Ze doet haar werk duidelijk tegen haar zin. Kwaliteit is ver te zoeken. Na 35 minuten dan ook zelf opgestapt. Een grote teleurstelling. Niet voor herhaling vatbaar! Voor wandelaars met een wederhelft: opgepast want ze stuurt berichten.
 
Ik weet niet welke poppemiekes jij gewoon bent, maar Yulii is voor mij een toppertje in Brugge. Altijd vriendelijk, hygiënisch 100%, goedlachs, en je voelt je van het eerste moment op je gemak. Als je haar met respect behandelt, dan krijg je veel terug. Mij ziet ze zeker nog vaak terug.
Als je dit een toppertje vindt… Dan ben je ofwel een kennis/ vriend van haar ofwel was dit 1 van je eerste keren. Wegblijven van deze meid zou ik zeggen! Ik ben 28 jaar, hygiënisch en ga wekelijks wandelen. Dit is een te mijden meid! Is ook totaal niet discreet…
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame adverteert nu onder een licht gewijzigde naam.(yulii wordt julie) Is een oplichtster!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag bij de Colombiaanse Julie op bezoek geweest. Haar service en hygiëne laat te wensen over. Vraagt voor alle aangegeven mogelijkheden extra geld. Vieze omgeving en dame met lijfgeur. Voor 1 uur betaald maar stond na 40 minuten terug buiten. Niet voor herhaling vatbaar. Doet werk tegen haar zin.
 
Vandaag bij de Colombiaanse Julie op bezoek geweest. Haar service en hygiëne laat te wensen over. Vraagt voor alle aangegeven mogelijkheden extra geld. Vieze omgeving en dame met lijfgeur. Voor 1 uur betaald maar stond na 40 minuten terug buiten. Niet voor herhaling vatbaar. Doet werk tegen haar zin.
 
Dit is volgens mij Yulii die een tijdje in Brugge ontvangde.
Idd slechte service, wegblijven.
Ze heeft haar naam veranderd blijkbaar. ze zou beter haar klanten wat tevreden stellen.
 
Ja wadde, deze dame is veel verandert...
Heb deze dame bezocht halverwege juli, toen 150 voor een uurtje (academisch uur 50min).
Zoenen kon na zelf initiatief te nemen, gfe was er niet echt, maar was toen (fake?) gewillig, omtrent standjes en pijpen.
Wou haar terug bezoeken maar na het lezen van de recensies/reacties sedert augustus, zal ik het laten...
 
Ja wadde, deze dame is veel verandert...
Heb deze dame bezocht halverwege juli, toen 150 voor een uurtje (academisch uur 50min).
Zoenen kon na zelf initiatief te nemen, gfe was er niet echt, maar was toen (fake?) gewillig, omtrent standjes en pijpen.
Wou haar terug bezoeken maar na het lezen van de recensies/reacties sedert augustus, zal ik het laten...
Ze stond ook tussen mijn favorieten maar na de reacties hier te lezen ben ik zelf ook niet geweest
 
Pitfall voor menig dvp's.. In het begin doen ze (relatief) hun best, maar met de tijd worden ze hebberig. Service gaat in dalende lijn terwijl de prijs de hoogte wordt gestuwd. Jammer voor haar, ze heeft nochtans het potentieel om een zeldzaam mooi pareltje te worden. Niet dus.

Bij deze wordt de naam Yulii geschrapt uit mijn favorieten lijst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan