- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/close-to-this-studying-the-horniest-girl.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
Yuliza of Julissa ontvangt vlakbij het mediaplein, een kleine straat evenwijdig de grotere baan in de buurt
Ze is een Colombiaanse van Cali; de fotos kloppen, ze is eerder klein, volle body zonder dik te zijn, gezet en erg lekkere natuurlijke dikke tieten waar je lekker aan de soupape kunt lurken of ze stevig kneden. Het mag allemaal
Haar kut is fris en ze laat zich goed en lang beffen
Hierna cd aan en flink pijpen; geen probleem pmc kunnen we uren verdragen
Dan klimt ze bovenop en begint als een bezetene te rijden in cowgirl; ik laat de storm over me heen gaan en kneed ondertussen flink haar heerlijke tieten
Nadat ze zichzelf in het zweet heeft gereden vraag ik haar doggy te doen… kont omhoog en pompen maar en met mijn duim in haar kontgaatje tot ik het niet meer hou. Ze maakt geen aanstalten en ik kan zo lang ik wil in haar blijven tot echt alle golfjes weggeëbt zijn…
Haar kut lijkt een grote te zijn maar eens je erin zit is ze meer dan strak genoeg ondanks het glijmiddel
Ik had een vluggertje geboekt maar die liep ruimschoots uit omdat ze zich zo lang liet beffen; ze had het nodig
Ze spreekt we enkel Spaans maar zelfs met mijn basic Spaans ging het best vlot
Herhaling? Een gewillige latina die ervoor gaat… reken maar van yes
old.redlights.be
Ze is een Colombiaanse van Cali; de fotos kloppen, ze is eerder klein, volle body zonder dik te zijn, gezet en erg lekkere natuurlijke dikke tieten waar je lekker aan de soupape kunt lurken of ze stevig kneden. Het mag allemaal
Haar kut is fris en ze laat zich goed en lang beffen
Hierna cd aan en flink pijpen; geen probleem pmc kunnen we uren verdragen
Dan klimt ze bovenop en begint als een bezetene te rijden in cowgirl; ik laat de storm over me heen gaan en kneed ondertussen flink haar heerlijke tieten
Nadat ze zichzelf in het zweet heeft gereden vraag ik haar doggy te doen… kont omhoog en pompen maar en met mijn duim in haar kontgaatje tot ik het niet meer hou. Ze maakt geen aanstalten en ik kan zo lang ik wil in haar blijven tot echt alle golfjes weggeëbt zijn…
Haar kut lijkt een grote te zijn maar eens je erin zit is ze meer dan strak genoeg ondanks het glijmiddel
Ik had een vluggertje geboekt maar die liep ruimschoots uit omdat ze zich zo lang liet beffen; ze had het nodig
Ze spreekt we enkel Spaans maar zelfs met mijn basic Spaans ging het best vlot
Herhaling? Een gewillige latina die ervoor gaat… reken maar van yes
Close to this studying the horniest girl.
Hello, my loves, I'm Julissa, a girl very involved in my work. I'm very hot and very slutty I'll give you everything you ask me