Recensie Yvie, Den Bosch 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maarten1981

Newbie
1
15/09/23
0
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7432769-yvie
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Inleiding:
Hoewel het mijn eerste officiële recensie is, loop ik toch al wel een jaar of 15 mee en bezoek ik met enige regelmaat een dame, een salon of club.
Op de verschillende websites zijn profielen te zien en meestal kun je het daar al uit opmaken: Kloppen de foto's en zouden de verwachtingen, die in de profielen worden geschetst, wel/niet worden waargemaakt. Daarom bezoek ik sinds enkele jaren 1 vaste dame, maar door omstandigheden ontvangt zij (tijdelijk) niet en ging ik daarom opzoek naar een nieuwe dame. Zo kwam ik uit bij Yvie.

Profiel:
Het profiel is helder en duidelijk, maar haar foto's niet. En hier had bij mij een alarmbel moeten afgaan. Het zijn onduidelijke foto's die, in mijn ogen, geen compleet beeld geven van haar lichaam. Mijn vermoeden, bleek bij binnenkomst bevestigd te worden en ik begreep direct waarom de foto's zo vaag waren en geen compleet beeld gaven.
De dame is echt voller dan de foto's doen lijken. Op een foto houdt ze haar borsten vast, want in het echt hangen de borsten behoorlijk.
De dame is beduidend ouder dan dat in haar profiel staat en in haar ogen ben ik niet verdronken, zoals ze zelf zegt. Ze gaat eerder naar begin 50 en dat zie je. En, hoewel het natuurlijk erg persoonlijk is, vond ik haar niet aantrekkelijk of knap. Eigenlijk een wat oudere vrouw die een hobby heeft.
En omdat ik (in haar ogen) té veel vragen stelde, was ze niet ingegaan op mijn kledingverzoek.

Locatie:
Over de locatie kan ik alleen maar lovend zijn. Het is zeer discreet en absoluut een prachtige locatie. Niets dan alleen maar lof en complimenten voor de locatie.

Date:
De dame biedt verschillende massages aan waaronder ook een soort van kinky/sm/dominant massage. Dominant zijn, zit in je of helemaal niet. Deze dame heeft dat, in mijn beleving, helemaal niet. Het is echt iets dat ze speelt en mijn ervaring was dat ze deze rol ook echt heel slecht heeft gespeeld. Daarom heb ik de afspraak afgebroken en heb ik ervoor gekozen om te stoppen en naar huis te gaan.
Daarbij kwam ook dat de dame hele (in mijn ogen) vreemde vragen stelde over mijn privéleven en mijn werksituatie.
En wilde de dame aan het begin van de date dat we buiten zouden beginnen en daarvan heb ik gezegd dat ik dat absoluut niet wil.
De dame was erg verbolgen en behoorlijk gepikeerd over het feit dat ik wilde stoppen, maar dat kan en mag.

Samenvatting:
Het blijkt maar weer dat het voorgevoel bij de foto's helaas opnieuw klopten. Een dame maakt zelf een keuze welke foto's ze wil plaatsen en hoe ze poseert. Het is een eigen keuze om wel of niet herkenbaar te zijn. Maar wanneer foto's nietszeggend zijn en eigenlijk bedoeld zijn om te verhullen of het mooier voor te doen dan de werkelijk is, en ik ben daar helaas ingetrapt, is dat voor mij dé reden geweest om voor het eerst een officiële recensie te schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wilde ook een recensie schrijven over deze mooie dame. Na het lezen van deze wil ik mijn ervaring, ala reactie, delen met haar.

Mooi om te lezen hoe totaal verschillend men een dame kan ervaren. Ik kan mij totaal niet vinden in deze recensie over haar.

Ik vind haar juist prachtig om te zien. Zeer professionele, respectvolle, leuke dame en geïnteresseerd in haar klanten. Stelt totaal geen rare vragen.

Loop zelf ook al wat jaren mee.
De kinky massage (soft sm) speelt zij leuk en houd rekening met mijn wensen. Ook heb ik de b2b met Lingham mogen ervaren. Die geeft zij ook vol passie en ik ben altijd zeer ontspannen daarna.

De werkelijkheid verdraaien is niet heel netjes.

Je zegt dat zij tussen de 1,60 en 1,70 cm is. Zij is toch echt, zonder hakken, langer dan mij.
Ik ben 1,70cm lang.
Zwart haar heeft, stevig is en behoorlijke hangborsten heeft.
Absoluut niet waar! Deze dame is puur natuur!

Haar beschrijving in haar advertentie klopt volledig.
1,76 cm en 75 kilo. Meningen verschillen, ik vind haar een normaal postuur hebben die zeer zeker overeenkomt met haar foto's. Haarkleur is donkerbruin en niet zwart.

Lang verhaal kort. Ik geniet met volle teugen van haar massages, is oprecht geïnteresseerd in haar klanten en zeer professioneel.
Daarnaast erg discreet.
Ik kom graag bij haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan