Recensie Yvonne (Afr.), Den Haag, Doubletstraat 29 k4 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.605
01/07/21
1.716
91
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mij in de ochtend al vermaakt met Isabel in Amsterdam en vroeg in de middag met Sammy in de stoofsteeg 6-3 in Amsterdam, was s ávonds Yvonne aan de beurt.
Yvonne is al weer een tijdje terug achter de ramen in Den Haag Doubletstraat 29K4, heeft een blauwe maandag prive gedaan tijdens corona.
Normaal altijd pak bar le duc achter het raam als ze er is, maar gisteren was ze er wel en stond het pak bar le duc op haar kamer.
Dus in eerste instantie dacht ik dat ze er niet was.
Kwam Daniele nog tegen, maar die ging net naar huis, nog effe staan kletsen met haar.
Nog een rondje lopen dan maar, want weinig van mijn smaak op dat moment.
Zie ik ineens Yvonne achter 29k4, toch aanwezig zonder barleduc achter het raam.
Deur snel open en ik mee naar Yvonnes kamer.
Kom al heel lang bij Yvonne, maar dit was de eerste keer sinds corona.
Effe bijgepraat en uit de kleren.
Ik ga meest op bed liggen en Yvonne doet het werk.
Lekker langdurig pijpen, ballen likken, deepthroat.........................kan er geen genoeg van krijgen.
Ze kwam nog effe met haar kont naar mijn hoofd, dus vervolgens al snel beffen, tot ik daar geen zin meer in had.
Verder met pijpen en ondertussen ook een anaalspeeltje opgezocht en dat werd vakkundig ingebracht bij mij.
Vandaag had ze de juiste bewegingen gevonden en de juiste plek in mijn aars, want ik kreeg een heerlijke prostaatmassage met de dildo.
En ondertussen ook verder met pikmassage en pijpen.
Had in de middag en avond de nodige biertjes op, dus klaarkomen kwam er niet van.
Er was trouwens al een ruim uur verstreken, dus na nog 10 minuten nabewerking er maar eind aangeknoopt.
Een beste dag in zijn totaliteit Isabel, Sammy en Yvonne, meer dan twee en half uur sex om aan terug te denken.
 
Staat toch in de recensie
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Zoenen doet ze wel, maar tongzoenen hangt van de persoon af.
Ze houd ervan om goed gebeft te worden in 69.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze knappe Afrikaanse schoonheid (met felgekleurde bikini) trok met haar vurige ogen al snel mijn aandacht.
Eenmaal binnen wensen besproken. Ze waste mijn vooraf waardoor ik al lekker opgewonden raakte.
Ze deed heerlijk tongzoenen (wat niet standaard is las ik) en uitgebreid pijpend en zoenend mijn lul teasen. Inclusief het gebied rond mijn anus.
Ze heeft mooie tieten (tepels leken wat gevoelig) maar vooral een goddelijke kont.
Na lang zoenen en 69 (waar ze merkbaar genoot van het beffen terwijl ze op mijn gezicht zat.

Op een gegeven moment ging ze heerlijk cowgirl (ze weet haar spieren goed te spannen) en later over naar flat doggy. Damn wat een geile kont heeft ze.

Tijdens een lekkere tongzoen in dit standje kwam ik goddelijk klaar.

Voor wie het weten wil... ze werkt normaal meestal de middag en avond.
Hoe goed haar Engels is weet ik niet omdat we snel over gingen op mijn steenkolen Spaans.

Mocht je meelezen... Beso grande Yvonne :)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een vriendelijke, goedlachse dame, die snel goed aanvoelt wat je fijn vind en daar dan ook naar handelt. Neemt de tijd voor je, uiteraard tegen betaling. Mij ziet ze weer terug!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was er ook geweest. Loop al een tijdje in doubletstraat en telkens wist ze me geil aan te kijken. Dit keer besloot ik naar binnen te gaan. Het is inderdaad een heerlijke mannen verwenster.

Prachtige kont mooie lach. Pijpen vind ze lekker en het kreunen maakt me geiler. Mijn tong roerde tussen haar frisse roze schaamlippen tijdens een 69 en later facesitting hmmmm . Wat een genot en tongzoenen deed ze ook graag. Heerlijke standjes gedaan zoals doggy, missionaris en beffen en reversed cowgirl. We gingen heerlijk los. Alsof ze je geile vriendin is. Heerlijke stoten gegeven en tongen tegelijk en daar was op een gegeven moment een situatie waar waar mijn pik de zaad in het rubbertje schoot alsof haar volspoot.

Ik ga er zeker weten heen.

Cumgiver
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben afgelopen week bij Yvonne terecht gekomen.
Ob zich kwam ik om afscheid te nemen van Roxana (een Columbiaanse uit Spanië op 31k2, die ik twee keer eerder bezocht had, toen ik uit nieuwsgierigheid ook eens bij de ramen ging kijken), maar nadat ik lang heb moeten wachten voor een dichtgetrokken gordijn, moest ik uiteindelijk vaststellen dat zij al naar Spanië vertrokken was en er inmiddels een andere dame gebruik maakt van de kamer.
Yvonne had ik nog niet eerder gezien. Ik zou haar zeker niet over 't hoofd zien. Ook zij zei dat zij mij er nog niet gezien heeft. Dat vond ik wel scherp, aangezien hoe veel mannen er dagelijks rondlopen.
Ik heb dus tijdens mij wachttijd een praatje met Yvonne aangeknoopt. Dat ging heel aardig. Geen aandringen van haar kant en helemaal geen moeilijk doen toen ik zei dat ik voor Roxana kwam.
Toen ik dus niet meer bij Roxana terecht kon, ben ik terug naar Yvonne.
Zij is, zoals gezegd, heel aardig en rustig in de omgang. Mooi, strak lichaam. Alleen wat jammer van de siliconkussens, maar ze vallen ook niet erg op.
Ze is zeker niet goedkoop.
TS van haar kant wat terughoudend, niet met volle overtuiging. Tepels zijn kennelijk erg gevoelig, je mag er niet voluit aan zuigen (wat ik echter heel graag doe). Ook vingeren mag maar heel beperkt.
Wel kan zij van beffen en rimmen genieten en is zij absoluut schoon. Geen onecht gekreun en geen fake-orgasme, wat ik wel waardeer. Zij lacht tijdens het hele uurtje vaak was geforceerd, zodat het niet echt over komt.
Het absolute highlight was haar manier van ballenlikken! Nog nooit zoiets uitgebreids en lekkers bij een DvP mee gemaakt.
Yvonne maakt een slimme indruk, wat voor mij ook geregeld een pre is.
Dus niet alleen positieve aspecten, maar in het geheel heb ik wel genoten van het samenzijn met haar.
Toen ik bij het afscheid nemen zei, dat ik vast nog eens terug kom, zei zij dat ik altijd welkom ben "as your friend is absent". Ook dat weer een sein van haar intelligentie en aardigheid.
Herhalingsgevaar zeker 70%.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Twee weken geleden een leuke ontmoeting gehad met deze lieve en vrolijke meid.

Omdat we beiden liefhebbers zijn van een mondelijke verwennerij , hadden we afgesproken om een pijperij zonder cd voor mij en een zacht likkie voor haar in de praktijk uit te voeren.

Reinheid hoort onvermijdelijk bij deze bezigheden en staat bij haar hoog in het vaandel. Uitgebreid en gezamelijk aan de slag waarbij de taken eerlijk verdeeld waren : zij de beide 'wassen' en ik hield me bezig met 'voelen bij haar' .....
Zodra haar vagijntje en uitwijkgaatje en mijn snikkelateur spic en span waren, gingen we te bedde om heerlijk te gaan genieten : ik was er helemaal klaar voor om te hatseflatsen.

En genieten werd het met een 'grote G in terz'.
Beginnend samen in de 'omgekeerde 96' stand waarbij Yvonne effies ongezien met haar mond een cd-tje over mijn knuppel aanbracht. Ho ho dame , zo zijn we niet getrouwd .... en op mijn 'dringende' verzoek werd dat ding verwijderd en ging ze verder volgens afspraak zonder jasje. Heeeeeel diep van binnen moest ik wel lachen om haar sneaky probeersel.

Na het 'in-pijpen' en 'voor-likken' is zij overgegaan naar de rugligging voor de tongverwennerij mijnerzijds wat in goede aarde viel. Daarna haar mooie grotje nog wat bewonderd en een buitenboord vingermassage gegeven, waarbij ze tevreden de (natte) boel glimlachend gadesloeg.

Yvonne kon niet wachten om aan de pijperij te beginnen ........ maar dat had enkel en alleen te maken met het voortschrijden van de tijd ?

Het was een mooi schouwspel : 'hij' verdween regelmatig geheel in het niets ! Ik noem het maar niets , want ik had graag een camera in mijn 2e kop gehad om te zien waar mijn ding uithing. Één ding is zeker : 'hij' had het naar zijn zin en ik ook. Het is dat mijn hoed aan de kapstok hing , want anders had ik die afgedaan : Chapeau voor Yvonne .

Helaas is CIM niet toegestaan , dus voor 'hem' restte enkel nog de keukenrol om na tijdig terugtrekken in klaar te 'druppelen'.

Jammie jammie en dat was het zeker en "builen vallen" doe je niet bij haar.


Yvonne zegt meestal 3 maanden te werken om vervolgens 6 weken bij en met haar famile door te brengen. Dus als haar pak water er een paar dagen niet staat , dan is het goed mogelijk dat die ergens verder weg in de (koele) schaduw staat.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yvonne een zwarte parel te noemen is een cliché, maar een parel is ze zeker. Ze is zakelijk maar levert waar voor haar geld. Meestal vragen we er een tweede meisje bij, maar die zijn over het algemeen van iets mindere kwaliteit. Ze werkt zelf het liefst samen met Sandra.
 
Dat is geen doublet tarief :mad:
Ja, het leek mij toen ook veel, maar ik was wel nieuwsgierig en zij was aardig in het contact ...
En kennelijk heeft zij dan ook haar eigen voorkeuren ...
Ik had toen niet de indruk dat er onderhandelingsspeelruimte was.
Ik onderhandel sowieso niet over de prijs, daar zou de dienstverlening nooit beter van worden. Het is doen of niet.
 
Afgelopen vrijdag toch maar voor zekerheid gekozen en afgereist naar Den Haag om Yvonne weer eens met een bezoek te vereren.
Het was al weer maanden geleden, maar het onthaal is als vanouds.
Yvonne blijft altijd goedlachs en ze zag er top uit, was wat afgevallen naar mijn idee en had een nieuwe haarstijl.
Na effe bijpraten, gewassen en op het bed plaatsgenomen.
Gestart met wat knuffelwerk, echt tongzoenen doet ze niet, maar altijd lekker als opwarmer.
Daarna verdween mijn jongeheer al snel tussen haar lippen
Een goddelijke pijpbeurt met veel deepthroat werk
Daarna zoals gebruikelijk een anaalspeeltje erbij, die vandaag een gevoelige prostaatsnaar raakte en tegelijkertijd heerlijk gepijpt worden en keelneuken tot gaggen aan toe.
Ze wilde mijn ballen likken, dus nog even meegeholpen door een touwtje om mijn ballen geknoopt.
Mijn ballen aan weerskanten van mijn paal verdwenen om beurten in haar mondje en dan weer mijn paal naar binnen waarbij ik alle schroom achter mij liet en ruig aan het keelneuken was.
Haar keeltje af en toe rust gevend door massage van mijn pik en ballen met olie en dan weer verder in haar mondje.
Ondertussen werd mijn kontje voortdurend beroerd door het anaalspeeltje, zodat ik tegen mijn hoogtepunt bleef aanzweven.
Na 1,5 uur was het tijd om klaar te komen, dus zelf een handje geholpen en lekker klaargekomen terwijl Yvonne mijn kontje bewerkte.
Yvonne maakt alles weer proper voor de afsluitende wasbeurt.
Was weer helemaal top
aankleden en 170€ betaald voor de meeste ruige intensieve sex sinds tijden.
Haar collega's en overbuurvrouw Yazmin keken mij aan met een grote grijns, zo iets van "die ouwe heeft weer genoten".
En dat was zo
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het lukte niet meer om droog te blijven door tussen de regendruppels te slalom-men en vandaar maar naar een andere 'natte plek' gegaan. Die plek werd Yvonne , hetgeen een stuk minder nat was maar wel heel wat aangenamer .
Is maar goed ook want anders zou ik tussen haar benen verzuipen.

Zoals gewoonlijk deed zij de voorwas en we zijn gelijk aan de slag gegaan.

We hebben eigenlijk constant in dezelfde stand gelegen, welke gelijk is aan haar gewicht bleek later bij het praatje poep.
Ik dacht namelijk dat ze wat slanker was geworden, maar dat bleek dus niet zo.

Ze zag er goed uit en deed zoals gewoonlijk weer haar best met een lekkere 'diepe pijp' en ook deze keer vergat ze weer niet te zeggen om geen kommertje in haar mond te doen 😭

Na afloop zelf de nawas
en Yvonne een grote plas.

Ze begint in principe elke dag 's morgens om 11 of 12 uur en ook in deze huidige 'coronatijd ' tot 22 uur. Af en toe zal die lachebek een dagje vrij nemen, dus dan dikke pech.
Ze heeft het plan om tot eind mei te blijven .........

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
Zo net terug van Doubletstraat, even bij Yvonne langs geweest.
50 euro afgerekend en wassen aan wastafel.
Dan op bed rand gaan zitten en lekker met haar reusachtige lekkere tieten geknuffeld mmmm. Ben echt een tieten freak dus hoe groter hoe beter.
Daarna op bed gaan liggen en ze vroeg net of zonder condoom.....nou wat denk je zelf, zonder natuurlijk.
Heerlijk deed ze dat deeptroath naar binnen. Toch wel mooi ,zo'n blanke lul in zo'n bruin bakkie zien gaan.
Toen daarna is ze MC op me gaan zitten, Yvonne is echt een beest in bed .
Toen afgemaakt in doggy

Heerlijke griet mmmm
 
Vanmiddag weer bij Yvonne geweest en 50 euro betaald, ff gewassen aan wastafel. En op randje van bed gaan zitten en komt ze voor je staan en werkelijk waar , alles mag je doen bij haar.
Lekker met haar grote tieten spelen en tongen en vingeren, probeerde zelfs m'n pik in de buurt van haar kutje te krijgen, lekker door haar schaamlippen heen te glijden.
Daarna op bed gaat ze lekker pik tussen haar borsten neuken, heerlijk.
Lekker pijpen zc en ook deeptroath naar binnen tot aan m'n ballen toe.
En komt ze weer naar boven om te tongen of haar tepels in m'n mond te douwen.
Dan ze ik neuken,,
Hop gehurkt in 2 standjes en daarna nog is doggy.......en hoppa vol die condoom.

Ik vind haar echt de lekkerste in de straat met waar voor je geld.

In de passage er naast wilde 2 meiden me een kamer in trekken voor een trio....ook wel heel erg geil eigenlijk
 
Wat een wilde, deze Afrikaanse parel.
Ze begon bij de wastafel al geil te doen waardoor kleine heer direct steigerde, op bed standje 69 en wat een aanschouwing, zo een mooie poes!! Daar moet wel aan zijn gesleuteld.
Heerlijk wat ze smaakt en een goddelijke lichaam, ze kreeg hem helemaal in haar keel en wat kijkt ze geil in de spiegel ondertussen.
In missionaris steekt ze die geile lange tong van der uit, wilt alleen maar meer een meer pik hebben.
Afgemaakt in doggy om haar bil te bewonderen, want wat is zij toch lekker...
Ben benieuwd of zij ook kan squirtenn, wellicht volgende keer maar proberen
 
Vanmiddag voor het eerst bij Yvonne geweest. Voor mij het eerste raam bezoek ga normaal alleen maar op huisbezoek en door de goede recensies hier op Girlsrevieuw de stoute schoenen aan getrokken en bij haar naar binnen gestapt. Er is niets te veel gezegd wat een leuk kwartiertje ben niet aan intiem toe gekomen de behandeling van Yvonne was iets te veel van het goede en al snel in het condoom klaar gekomen. Volgende keer maar een vervolg wat er zeker gaat komen.
 
Vanmiddag voor het eerst bij Yvonne geweest. Voor mij het eerste raam bezoek ga normaal alleen maar op huisbezoek en door de goede recensies hier op Girlsrevieuw de stoute schoenen aan getrokken en bij haar naar binnen gestapt. Er is niets te veel gezegd wat een leuk kwartiertje ben niet aan intiem toe gekomen de behandeling van Yvonne was iets te veel van het goede en al snel in het condoom klaar gekomen. Volgende keer maar een vervolg wat er zeker gaat komen.
Oh ze kan ook zo lekker neuken, vorige week ook weer geweest, en denk wel 4 verschillende standjes gedaan met haar.
En wat het geilste is vind ik bij haar, dat ze op haar hurken gaat staan/zitten en dat je dan je blanke pik in dat mooie bruine kutje ziet schuiven mmmmmm
 
Gisteren bij yvonne geweest voor het eerst...
35 euro betaald.
Ze was erg vriendelijk , maar ook zakelijk want toen ze mij pijpte mc in 69 begon ik haar te beffen , toen zei ze van dat ik alleen naar haar kut mocht kijken ...als ik wilde beffen moest ik meer betalen... Daarna cowgirl en doggie gedaan.
De volgende keer betaal ik 50 euro en kijk of ik dan wat meer bij haar kan uitvreten ...goede seks en een lieve dame...
 
Terug
Bovenaan Onderaan