Recensie Zarah (Roe), Brussel, Aarschotstraat 128 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
517
10/07/21
536
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen nacht rondje Antwerpen, Brussel, Gent gedaan. Antwerpen was drama, Brussel en Gent Top!👍😎
Ook in Brussel in de as karige bezetting. Aan het eind van de straat waar de opbrekingen zijn, zat een knappe dame met zwart haar, ze keek me aan lachte lief en ik was verkocht boem! direct al een klik, en mijn gevoel zat goed, gezellig, lekker, beetje mollig, knap en ging helemaal los, pijpen deepthroat, on top heerlijk soppend, missio, beentjes helemaal wiijd en ik propte hem er tot aan mijn zak in, vol doorstoten en heerlijk het rubbertje volgespoten 😛😛 deed niet moeilijk, geen zeikerd na afloop gezellig nababbelen, spreekt uitstekend Engels en met twee kusjes op de wang afscheid genomen😍Herhalingsgevaar, ja, enige nadeel is de afstand, aangezien ik uit nl moet komen 😔
overigens Brussel... ik denk de meest vieze smerige stad van Belgie echt niet normaal, was er een paar jaar geleden voor het laatst, maar nog steeds drama....
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan