Hierbij nog wat vakjargon:
Spastisch hobbelpaard:
Een bedpartner die in het verkeerde ritme meebeweegt/terugstoot, ondanks de eventuele goede intenties. Zoiets is erg irritant en voelt alsof er een spastisch hobbelpaard op je zit/naast je ligt/onder je ligt. Het juiste ritme is immers ook belangrijk/fijn, dat voor beiden.
Touwrukker:
Een bedpartner die je pik zowel te hoog als te strak vastpakt en je als een malle gaat aftrekken zonder enig gevoel. Gebruik dan anders wat glijmiddel o.i.d., of, pak mijn besneden pik wat lager vast (duim/wijsvinger dan wat losser) en dan kan het best wat wilder...
Ballcrusher:
Veel te hard in je ballen graaien/kneden of te wild eraan zuigen (als het je fetisj is, dan daargelaten...). Ik vind het altijd wel geil, maar dan wel op subtiele wijze, zoals een beetje likken, zacht zuigen of lichtjes met je handen spelen.
Knakworsten:
In m.n. reverse cowgirl in een verkeerde hoek gaan zitten en dat de bedpartner dan ook nog eens veel te wild gaat bewegen. Dat voelt niet zo fijn en uiteraard houd ik mijn gereedschap liever heel dan er een 'knakworst' aan over te houden.
@Dames: ik hoor graag een andere tegenpool vanuit jullie zijde, hoewel het uiteraard niet fijn is indien een man o.a. als een dekhengst te keer gaat…