Algemeen Zeus FKK Club Wallenhorst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheGentleman

Newbie
12
12/08/22
24
2
Ik verbaas mij dat er over deze club niet meer berichten zijn geplaatst.... De club is goed bereikbaar vanuit Nederland en er is altijd een super party sfeer met uitstekende service, altijd goed. En schoon alles daar, man wat een verademing! De welness is ook prima, echt even relaxen. Maar bovenal is er voor iedere smaak wat te vinden: jong, ouder, vol, dun, een hele goede mix. De prijzen zijn volledig transparant en het is ook een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ga ik terug? 100%!

Kind regards,

The Gentleman

Info
 
Ik verbaas mij dat er over deze club niet meer berichten zijn geplaatst.... De club is goed bereikbaar vanuit Nederland en er is altijd een super party sfeer met uitstekende service, altijd goed. En schoon alles daar, man wat een verademing! De welness is ook prima, echt even relaxen. Maar bovenal is er voor iedere smaak wat te vinden: jong, ouder, vol, dun, een hele goede mix. De prijzen zijn volledig transparant en het is ook een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ga ik terug? 100%!

Kind regards,

The Gentleman

Info
Ik val op super slank. Hoe is het aanbod over het algemeen en wat doen de vrouwen wat betreft service?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan