Recensie Zeynnep, Diegem 2,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piwo

Wandelaar
Forumpionier
26
30/06/21
15
2
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/webcam-show-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zij is het meisje van de foto's en heeft een heel mooi lichaam. Daarmee is dan het positieve gezegd. Ik was van plan om minstens 1 uur te blijven maar de ontvangst - na 10 minuten laten wachten voor de deur - was zo koel dat ik van gedachte veranderde en het op een halfuur hield. Penismassage was mechanisch en het meisje was zo gevoelloos en arrogant dat ik helemaal geen zin had in andere activiteiten. Herhalingsgevaar nihil.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/webcam-show-3.html
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze ontvangt nu in Antwerpen, niet ver van het Centraal Station.
Meisje komt 100% overeen met de foto's, ze heeft een ontwapenende glimlach.
Had een half uurtje geboekt voor 100.
Na een rondje pijpen zonder, overgegaan op neuken met; eerst zij in amazone op mij, daarna missionaris.
Omdat ik wat begon te verslappen, voor een kleine extra rubber eraf gehaald en zo verder gedaan.
Ze heeft een heerlijk kutje, uiteindelijk lekker klaargekomen in haar.
Voor langere speeltijden is ze te beperkt, maar als cumdump meid best OK: knap, en laat zich gewillig nemen en volspuiten.
 
Mooi en slank, ff moeten w88 beneden wat niet zo leuk was, eenmaal boven was het maar koel en kil, niet kussen, beffen of vingeren, pmc paar standjes en komen en gaan ...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben zelf al een aantal keer bij haar geweest, als ze je niet kent moet je idd het ijs wat breken en komt wat koel en gevoelloos over.
Ze is geen fan van kussen en doet niet aan tongzoenen. Maar als je haar aan de praat krijgt is ze wel een schatje.

Nog een paar weetjes:
Als je anaal wilt gaat dit maar je mag wel niet te groot zijn.
Ze kan niet echt deepthroaten maar als je vraagt om een sloppy blowjob met likken kan ze wel echt een deftige blowjob geven.
En als je voor een uur afspreekt en niet echt een cumdump wilt en je gaat er voor de eerste keer kan je best eerst ff iets drinken in de living en wat babbelen (10-15 min) maakt echt een wereld van verschil in hoe ze doet.
 
Deze ontvangt nu in Antwerpen, niet ver van het Centraal Station.
Meisje komt 100% overeen met de foto's, ze heeft een ontwapenende glimlach.
Had een half uurtje geboekt voor 100.
Na een rondje pijpen zonder, overgegaan op neuken met; eerst zij in amazone op mij, daarna missionaris.
Omdat ik wat begon te verslappen, voor een kleine extra rubber eraf gehaald en zo verder gedaan.
Ze heeft een heerlijk kutje, uiteindelijk lekker klaargekomen in haar.
Voor langere speeltijden is ze te beperkt, maar als cumdump meid best OK: knap, en laat zich gewillig nemen en volspuiten.
Cumdump...wat een goedkoop woord is me dat seg. Het is geen vuilbak hoor. Getuigt ook weer van zero respect vind ik.
 
Vorige link niet meer actief.
Ik vermoed dat het over deze dame gaat?
Wil ze wel eens bezoeken.

Ik weet niet of het een indicatie is van haar service, maar de foto's die ze post op Onlyfans zijn niet eens zo expliciet als de foto's van haar vorige link en dat voor een contributie die behoorlijk fors is, € 30 per maand, wat dus weggegooid geld is. Daar heet ze Lety.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-im-zeynnep-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze review gaat over deze dame:

Ik zag dat er al een post over Zeynnep was, maar dat is een andere geloof ik (webcam girl). Ik vermoed dat ze ook vaak van profiel wisselt op Redlights, maar je komt ze vaak tegen, samen met andere Roemeense meiden die in hetzelfde appartement zitten (Mira en Alexa).

Ik las de term 'cumdump' wel eens op dit forum, en toen zei iemand "wat vrouwonvriendelijk!". En dat snap ik… Maar bij sommige sexwerkers is het binnen, er op en erover, en dan opdonderen…, en dat noem ik toch cumdumps.

Je mag je kwakje lozen, maar zo snel mogelijk, met zo weinig mogelijk gedoe. Zeynnep is zo… Ze heeft geen tijd voor je, geen zin in je, en op 10 minuten sta je weer buiten. Ze zat heel de tijd op haar telefoon, nul interesse… lopende bandwerk.

Iemand zei, je moet eerst even een praatje maken, dan komt ze wel los… dus ik als een idioot over haar katten praten, en Roemenië… interesseert haar geen hol. Klaarkomen en oprotten. Vergeet anaal, doet ze alleen als je klein geschapen bent (maar ze kan zeggen wat ze wil natuurlijk) en dan alleen zij zittend op jou.

Ze is niet geïnteresseerd, niet sexy, niet aanwezig, je bent niets voor haar.

Ze is jong en mooi en that's it… als ik moest kiezen tussen haar en een sexdoll… ik zou er serieus over moeten nadenken.

Echt, blijf er van weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het volkomen met Dave A eens. Leek me op voorhand een mooie en leuke meid, maar totaal een afknapper eenmaal je binnen bent. Geen interesse, geen zin vooral, en zo snel mogelijk terug buiten... (n)
 
Ja, heb de indruk dat het veelal met de dames uit het gewezen Oostblok zo is, beeldmooi maar poen afgeven en dan mag je niet dit, niet dat daar mag je niet aankomen, das gevoelig etc etc etc. Alles is goed om u zo snel mogelijk buiten te krijgen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-im-zeynnep-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zalig sletje om af te tampen zonder condoom!
 
Heeft iemand hier nog recent mee afgesproken?,
Want ik zag dat ze momenteel in vilvoorde afspreekt. En is deze het waard om mee af te spreken?. Als ik recensies lees heb ik de indruk dat deze moet meiden.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/webcam-show-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Had deze avond nog veel zin na het werk en had dus snel een date nodig.
Had ik er maar meer tijd ingestoken en dit forum eerst beter gechecked.

afspreken en het vinden van de locatie zeer gemakkelijk.
Dame die opende was degene van de foto's
Was zeer vriendelijk bij ontvangst en moet zeggen dat ze er bloedgeil uit ziet. Borsten (fake en wat haartjes aan tepel) en kontje zijn om van te dromen.
Zelf is ze ook zeer hygiënisch.

MAAR, dan moesten we natuurlijk aan de daad beginnen.
Kussen mocht niet meer ondanks ze via whatsapp liet weten dat dit mocht.
Zelfde verhaal wanneer ik haar wou beffen.
Ik mocht wat wrijven over haar vagina, maar bij minste aanraking was het te hard. In de buurt komen van haar clit was (zacht) was ook een probleem.
Pijpen deed ze even traag maar versnelde al zeer snel om er snel vanaf te zijn.

Neuken werd hetzelfde verhaal, alles was te snel en te hard. Ze ligt er bij als een pop en geeft wat fake kreuntjes.
Na 5 min vraagt ze ook meteen wat de favoriete positie is om klaar te komen. Wanneer ik in die positie niet meteen klaar kwam begon ze te klagen dat ze geen neukmachine was en dat een uur tijd niet wil zeggen dat ik haar een uur moest neuken. ( we waren met blowjob amper 15 min ver). In doggy was ik te hard, te diep, te groot, ect maar ze had wel tijd om tv te kijken 😂 gsm heeft ze ook steeds bij de hand om berichten te beantwoorden.

Natuurlijk werd mijn lul van al haar gezaag en geklaag slap en had ze opnieuw een reden om te zagen.
Ik kreeg dan het voorstel om zonder condoom te neuken (snel extra geld verdienen), vroeg dan hoe ze zeker wist dat ze safe, met antwoord « anders zou ik dit werk niet doen ».
Heb vriendelijk bedankt.

Na wat streeltjes terug stijf geworden en snel afgemaakt om van de miserie vanaf te zijn.

Ben snel vertrokken zonder te klagen en discussiëren, je weet nooit wie er in de buurt is of welke problemen je met dit soort vrouwen kan krijgen.

Je koopt voor dit geld beter een sexpop, je hebt er evenveel aan als bij deze dame en op termijn zal het je meer plezier opleveren.
 
Had deze avond nog veel zin na het werk en had dus snel een date nodig.
En hier ging het al mis, is moeilijk, maar aan snel een date zoeken mag je nooit toegeven. Zelf ook al meegemaakt, snel date zoeken omdat bv andere last minute cancelt en dan kom je bij zo'n gevallen terecht. Beter proberen zo te laten en vlug druk van de ketel laten op toilet of zo dan 😅
 
En hier ging het al mis, is moeilijk, maar aan snel een date zoeken mag je nooit toegeven. Zelf ook al meegemaakt, snel date zoeken omdat bv andere last minute cancelt en dan kom je bij zo'n gevallen terecht. Beter proberen zo te laten en vlug druk van de ketel laten op toilet of zo dan 😅
Als je het allemaal op voorhand weet… :p
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ten allen tijde wegblijven. 100% rip off!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan