- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/commencons-un-temps-heureux.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
In de middag van 18 augustus bezocht ik Zhang in Saint-Gilles.
In het begin voelde ik me aangetrokken tot haar reclamefoto's, dus ik begroette haar. Ze vertelde me dat ze tijd had. Al snel kwam ik bij haar thuis. Een jonge en mooie dame opende de deur en ik was verbaasd. Zij is de dame in de advertentie, mooier en ontroerender dan de advertentie.
Ze is klein en dun, met borsten b, kutjeshaar en alles is fijn en strak.
Ook de jurk van mijn zijden kousen werd ingevuld.
Omdat ze de taal niet kent, heeft ze een vertaalapp bij zich.
De opgegeven tijd is betaald en begonnen.
We besteden tijd aan voorspel.
Gedurende het hele datingproces namen we samen een bad, omhelsden elkaar, kusten met tongen, Franse gepassioneerde kussen, natuurlijke orale seks en alles was wat ik nodig had. Ik denk dat dit oprecht is.
Een perfecte vriendin ervaring. Ik heb ook een 69 meegemaakt, wat voor mij erg onvergetelijk was.
Toen deed ik ongeveer vier meer intieme houdingen, en ze nam graag deel en veranderde de houding.
Na de voorstelling kreeg ik een goede massage.
Daarna namen we nog een bad. Haar zachte handen wreef weer heen en weer op me. Het voelde geweldig.
Uiteindelijk hielp ze me om me aan te kleden en gebruikte toen een Franse kus en een knuffel. Alles wat ze deed tijdens het datingproces was van harte. Het is zeer zeldzaam.
De tijd is volledig gerespecteerd. Ik denk dat zelfs een kleine vijf minuten meer is.
Ik hoop dat we elkaar weer kunnen ontmoeten.
In het begin voelde ik me aangetrokken tot haar reclamefoto's, dus ik begroette haar. Ze vertelde me dat ze tijd had. Al snel kwam ik bij haar thuis. Een jonge en mooie dame opende de deur en ik was verbaasd. Zij is de dame in de advertentie, mooier en ontroerender dan de advertentie.
Ze is klein en dun, met borsten b, kutjeshaar en alles is fijn en strak.
Ook de jurk van mijn zijden kousen werd ingevuld.
Omdat ze de taal niet kent, heeft ze een vertaalapp bij zich.
De opgegeven tijd is betaald en begonnen.
We besteden tijd aan voorspel.
Gedurende het hele datingproces namen we samen een bad, omhelsden elkaar, kusten met tongen, Franse gepassioneerde kussen, natuurlijke orale seks en alles was wat ik nodig had. Ik denk dat dit oprecht is.
Een perfecte vriendin ervaring. Ik heb ook een 69 meegemaakt, wat voor mij erg onvergetelijk was.
Toen deed ik ongeveer vier meer intieme houdingen, en ze nam graag deel en veranderde de houding.
Na de voorstelling kreeg ik een goede massage.
Daarna namen we nog een bad. Haar zachte handen wreef weer heen en weer op me. Het voelde geweldig.
Uiteindelijk hielp ze me om me aan te kleden en gebruikte toen een Franse kus en een knuffel. Alles wat ze deed tijdens het datingproces was van harte. Het is zeer zeldzaam.
De tijd is volledig gerespecteerd. Ik denk dat zelfs een kleine vijf minuten meer is.
Ik hoop dat we elkaar weer kunnen ontmoeten.