Ziekte vrouw bij DVP gaan ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Denbosko

Wandelaar
53
26/03/22
36
Kort mij vrouw heeft een ziekte waardoor haar libido onder 0 is door medicatie al zal dat terugkomen na een aantal jaar is nu al van 2015 zo...
Ben al 20 jaar bij haar heb kinderen de relatie gaat goed en we spreken over alles open en blood.

We doen het nog wel maar ik kan haar niet meer trigeren, door haar ziekte drukken uitgezette organen druk op haar buik en ik zie dat ze soms pijn heeft.

Is mijn eerste deftige seksuele partner in mijn leven, ze heeft me al aangegeven mocht ik bij DVP gaan ze het zou kunnen plaatsen maar ik zit vol twijfels wat als dat enorm goed meevalt ? ga ik er dan elke week staan ?

Dit is al iets dat al jaren in mijn hoofd zit, als dat uitkomt haar familie is echt van de oude stempel ( boeren ) ik wat meer stads mens.

btw ik vindt mijn vrouw nog altijd aantrekkelijk
 
Lastig Denbosko, uit ervaring kan ik spreken dat een publieke dame bezoeken verslavend werkt en wat vaker me grenzen verleg omdat je uit geilheid niet meer weet wat je wilt omdat er alle soorten, grote, nationaliteit en leeftijd te vinden is voor een paar rottige tientjes. Maar als je al vamaf 2015 kampt met seksuele problemen zou ik wel naar een DVP gaan en het bij 1 vaste houden.
 
Is mijn eerste deftige seksuele partner in mijn leven, ze heeft me al aangegeven mocht ik bij DVP gaan ze het zou kunnen plaatsen maar ik zit vol twijfels wat als dat enorm goed meevalt ? ga ik er dan elke week staan ?
Elke week lijkt mij wel veel, maar misschien zal je het bijvoorbeeld een keer per maand of een keer per zes weken kunnen doen. Wel fijn om te horen dat je vrouw er begrip voor hebt.
Nou moet je wel in je achterhoofd houden, dat tussen iets zeggen en iets doen wel een verschil zit.
Waar gaat je voorkeur naar uit, naar een privehuis, of thuis ontvangst.
 
Ik ben iemand die altijd eerlijk ben zou het niet kunnen verzwijgen, niet dat ik details zou zeggen maar wel dat ik het zou gedaan hebben.
Woon dicht bij gent dus opties heb ik wel, maar een groot budget heb ik niet.
 
Als het bevalt zal je er in het begin vast wel vaker gaan maar, net zoals met alles, het kan gaan vervelen. Het ligt er ook aan wat je doel is. Als het alleen simpelweg gaat om je ballen te legen dan zal een vluggertje of een massage met HE vast wel helpen. Als je echt op zoek bent naar intimiteit moet je je afvragen of dat wel gaat lukken met een andere vrouw, al dan niet betaald.
Zelf heb ik niets met vluggertjes. Het is belangrijk voor mij dat mijn bedpartners geil zijn en geil van mij worden. Van faken en fakers word ik niet hard.
 
Als het bevalt zal je er in het begin vast wel vaker gaan maar, net zoals met alles, het kan gaan vervelen. Het ligt er ook aan wat je doel is. Als het alleen simpelweg gaat om je ballen te legen dan zal een vluggertje of een massage met HE vast wel helpen. Als je echt op zoek bent naar intimiteit moet je je afvragen of dat wel gaat lukken met een andere vrouw, al dan niet betaald.
Zelf heb ik niets met vluggertjes. Het is belangrijk voor mij dat mijn bedpartners geil zijn en geil van mij worden. Van faken en fakers word ik niet hard.
Dat bedoel ik dus ook de geilheid mis ik nu al paar jaar, ik ben ook niet echt bazig type zou het eerder ondergaan. ben wel heel vrouwvriendelijk en respect is heel belangrijk
 
Ik zou ook naar een DVP gaan. Als de relatie verder goed is en zij al zegt ermee akkoord te zijn, dan zou ik dat gewoon doen.

Kun je af en toe even je zak legen en thuis is verder alles goed.
 
Het is iets dat je met je vrouw zult moeten bespreken. En als jullie er samen aan uit zijn, zal je voor jezelf nog moeten beslissen of je de stap wil maken. Verder heeft niemand er iets mee te maken. Niemand heeft het recht om zich met jouw / jullie leven te bemoeien wat dit aangaat, dus lig vooral niet wakker van familie. Zij hebben het probleem niet, jullie hebben het probleem. En wie het hardste roept, is vaak zelf de grootste hoerenlopen in het geniep.

Het risico van elke week heb je zelf in de hand. Misschien komt er direct een (financieel) acceptabel ritme in. Misschien ga je in begin 1x en dan een lange tijd niet om het ritme op te bouwen. Of bouw je na een paar keer juist af. Dat weet niemand. Dat weet je pas achteraf. Wat voor jou een acceptabel ritme is, hoeft dat voor een ander niet te zijn. Ga je voor een vlugge wip van 50 euro, dan kun je mogelijk vaker gaan dan wanneer je voor 200 euro per keer naar een privehuis gaat.

Ik wens jou en je vrouw heel veel wijsheid toe.
 
Toen mijn ex kanker onder de leden had, heeft ze erop aangedrongen, dat ik regelmatig naar de hoeren zou gaan. Nu is het met chemotherapie zo, dat de patiënt, bij voorkeur zelfs een eigen toilet heeft, waar familieleden dus geen gebruik van maken. Moet je voorstellen wat dat seksueel betekent. Om het dan nog maar niet over een gedaald libido te hebben.

Nu ging ik toch al regelmatig op dvp bezoek, dus haar verzoek kwam eigenlijk als geschenk de hemel uit donderen. Zoiets pak je gretig met beide handen aan.
 
Ik zit ongeveer met hetzelfde. Vrouw weet ervan, maar we praten er niet over. Wel een bedrag afspreken wat je er aan uit wil geven. En in mijn geval krijg ik het elke maand van de vrouw.
Heb je meer wensen, dan twee maanden wachten, moet het vlug, dan een vluggertje.
Werkt al jaren goed, en de relatie is goed, alles doen we samen behalve de sex. Dit omdat we nog steeds van elkaar houden.
 
Gisteren avond nog eens de slaapkamer opgezocht het is gelukt, maar er is geen passie meer ( is altijd moe door bloedarmoede ) de helft van de tijd valt ze in slaap.
Heb het er gisteren nog eens over gehad en ze zegt dat ze me niet gaat tegenhouden moest het zo zijn maar ergens vind ze het dubbel.
Ik kan het niet aanvaarden op onze leeftijd we zijn beide 37 jaar dat dit nu zo loopt, initatief komt nooit van haar kant.
Als we het doen is het enkel om mij te plezieren en ik voel dat aan heel vervelend hoor.
 
Persoonlijk zou ik het er zo min mogelijk over hebben met haar, want van binnen doet het haar pijn. Zorg goed voor haar, wees lief voor d'r ben er voor haar. Denk aan de goeie jaren terug.
Ik probeer dat zo goed mogelijk te doen, ik heb twee tieners in huis en probeer zowat elk conflict optelossen dat zij tot rust komt. maak ook dat er eten is ik doe groot stuk van het huishouden ( ik ben in afwachting van een operatie op ziekte verlof ) heb wel tijd nu.
 
Ik begrijp je heel goed, heb zelf ook in z'n soort situatie gezeten. Zit er eigenlijk nog een soort van in, maar lastig verhaal. Zelf heb ik er voor gekozen om het niet te vertellen. En af en toe eens op avontuur te gaan. Maar blijft lastig. Weet ook niet of je ongemerkt weg kan komen en het financieel kan rommelen.
 
Ik ben iemand die altijd eerlijk ben zou het niet kunnen verzwijgen, niet dat ik details zou zeggen maar wel dat ik het zou gedaan hebben.
Woon dicht bij gent dus opties heb ik wel, maar een groot budget heb ik niet.
Maar als jij je in haar schoenen verplaatst, zou jij het leuk vinden als je in Geuren en kleuren moet horen dat de behoefte buiten huis is gedaan?Ondanks dat zij er mee instemd.
Soms moet je denk ook de andere in Bescherming nemen.
Bedoel vindt het al knap dat ze überhaupt toestemming geeft.
Want dat moet toch pijn doen bij een vrouw.
 
Topic starter zit hier al van maart vorig jaar met dezelfde vraag, vragen over bepaalde dzmes, clubs enz....

Klinkt nogal als dikke zever/fantasie.
 
Dat ze ermee instemt zou je dat kunnen interpreteren als een teken van liefde, maar misschien is het eerder een teken van angst, angst om jou te verliezen en alleen achter te blijven. Dus zeggen "jamaar ze vindt het goed" zou ik echt niet zomaar zeggen hoor.
Ik snap wel dat dit een heel moeilijke situatie is voor jou en waar er nooit een comfortabele "oplossing" gaat voor zijn. Maar als jouw behoefde dusdanig groot is dat je het buitenshuis gaat zoeken dan zou ik dat stiekem doen. Het uitvechten met je geweten moet je zelf doen. Haar de pijn besparen van het haar niet te vertellen vind ik veel belangrijker. Het haar vertellen en dus met haar medeweten seks te gaan hebben met iemand anders vind ik persoonlijker veel erger en pijnlijker dan er over te liegen. Want hoezeer ze jou wil laten blijken dat ze ermee akkoord gaat, het zal haar kwetsen tot in het diepst van haar ziel en van haar vrouw zijn. Sorry hoor. Maar het is natuurlijk jouw situatie.
 
Laatst bewerkt:
Enige wat me op deze moment tegenhoud is dat ik tand prothese nodig heb, er is een snijtand weg en twee kiezen.
Het ziet er raar uit het duurt nog even voor ik naar de kliniek moet om er foto's van te nemen, gezien het niet urgent is duurt het wel nog even.

Echt lachen probeer ik te vermijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan