Recensie Zlatina, Alkmaar, Achterdam 2pg3k2 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik kom daar echt al jaren bij der nog nooit gevraagd om extra want met pijpen met kom ik al bijna klaar. Want kan ze pijpen. Maar hoorde in de wandelgangen dat ze ook aan pzc doet. Ik denk echt dat ik binnen 5 min dan klaarkom. ze neukt ook lekker kutje voelt goed aan lekker strak
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja ze doet zeker pzc en op zich wel goede pijptechniek, ik ben niet in haar mondje klaargekomen heb het doggy afgemaakt. Heerlijk natte liezen en zachte kont.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Wauw!

Mijn eerste bezoek aan haar. Ik zal niet schrijven dat ze beffend klaarkwam, want dat bestaat niet volgens sommige heren op dit forum.
Ik vond het een feestje (zij ook geloof ik).

edit reactie op Pietje1977: ze vertelde dat ze 40 is.
 
Dan zat ik heel dichtbij, ik dacht dat ze 39 was. Nou was ze dat kort geleden dus ook. En dan behoort ze bij de minderheid die zo te zien wel eerlijk is over de leeftijd. Een jaartje of 3, 4, 5 eraf halen ten opzichte van de werkelijke leeftijd is vrij gewoon.
 
Hallo @Bevver is ze er dan ze zij tegen mij vorige week dat ze er 3 weken niet was. En als je der goed beft komt ze zeker klaar ik krijg haar ook altijd klaar en dat is zeker niet nep hele liezen zijn kletsnat en ik proef het gewoon echt een lekkere smaak.
 
Hallo @Bevver is ze er dan ze zij tegen mij vorige week dat ze er 3 weken niet was. En als je der goed beft komt ze zeker klaar ik krijg haar ook altijd klaar en dat is zeker niet nep hele liezen zijn kletsnat en ik proef het gewoon echt een lekkere smaak.
Ja, ze is er. Sinds een paar dagen terug van vakantie.
Vanuit de Karperton laatste passage, tweede raam als ik me niet vergis.
Klopt, smaakt goed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan