Recensie Zlatina, Alkmaar, Achterdam 2pg3k2 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of de openingstijden in Alkmaar(Achterdam) nog steeds gelijk zijn als normaal?(voordat Peppie en Kokkie weer strengere regels corona regels hebben ingevoerd laatst)
 
Hallo wanderlaars. Net in de middag bij zlatina geweest. En wat was het toppp heb van de extra diensten gebruikt gemaakt. Dit had ik eerder moeten doen. Heb der kut suf gebeft en der kont gelikt lekker vingeren en mn vingers waren zeiknat. Daarna missio goed doorgeneukt en lekker tongen waarbij der liezen weer zeiknat waren. Ow ja tijdens beffe kwam ze nog klaar dit keer ook der kontgat gelikt.goed doggystyle keihard geneukt en heb nog meer extras afgenomen details zal ik maar hier niet allemaal zeggen. Maar dit was een andere pakket dan standaard. Ook omdat ik haar al jaren ken ben een uur binnen geweest. Het was dus weer top volgende week maar weer langs
 
Ja hoor, weer in kamer 2P,g3,k2, de kamer waar vroeger Andrea altijd zat. Ik heb haar daar al vaker gezien.
Alsnog dank Ghost! Ik heb haar nog nooit ergens aangetroffen bij mijn 4 tevergeefse bezoekjes aan Alkmaar de afgelopen maand+...

Blijkbaar werkt ze nooit op zaterdag, zondag en/of maandag ????????:rolleyes::cry:
 
Laatst bewerkt:
voglens post 432 bij alkmaar algemeen was ze er gister en stond ze op 2pg33k2
als je even verder kijkt kom je vaak alle informatie tegen die je wilt een beetje creatief zijn doet wonderen
 
Vandaag was ze er in elk geval wel, ik heb haar naar alle tevredenheid mijnerzijds bezocht. Maar let op: ze zit de laatste tijd (ook al een tijdje vóór de kerst) vaak /altijd (?) in kamer p2g3k2, de kamer waar tot oktober altijd andrea (Ruby) zat die helaas helaas niet is teruggekomen. Dus niet op a16 maar in de passage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan