Onlangs geleden bij Zoé geweest. In tegenstelling tot wat ik hier lees zeer makkelijk kunnen afspreken. Via WA dag ervoor berichtje gestuurd en uur overeen gekomen voor de dag nadien. Op de dag van de afspraak even nog berichtje ter bevestiging. Zoé bevestigde het uur en geeft je duidelijke instructies waar je moet zijn.
Zoé zelf dan… in een woord "Wauw". Geweldig knappe vrouw, mooi opgemaakt, zeer mooi gezicht en het perfecte lichaam. Ze is ook heel sociaal en praat wel veel maar dat stoorde mij niet. Ideaal voor de meer timide bezoeker… er zal nooit een ongemakkelijke stilte vallen met haar. We hadden meteen een klik.
En wat een geil ding in bed! Heerlijk tongzoenen waarna ze zich op mijn pik stortte. Na een korte pijpbeurt kwam ze op mijn gezicht zitten om dat heerlijke poesje te tonen en te laten likken. We gingen verder in 69 en een beetje later zette ze zich een beetje recht, begon zichzelf te vingeren en squirtte me helemaal onder… zalig.
Ik wil je voelen, ik wil neuken riep ze. Een condoom aangedaan en haar stevig genomen in verschillende standjes. Je mag ze stevig neuken, daar geniet dit lekker sletje wel van.
Ik wou nog niet klaarkomen dus even een pauze ingelast en samen sigaretje gerookt.
Terug op bed bood ze me haar heerlijke borsten aan terwijl ik haar vingerde en voelde dat haar kutje terug lekker nat werd. Wat een geile lekker vrouw.
Ik wil je pijpen zei ze en ze stortte zich terug op mijn lul. Een goede pijpbeurt met het nodige spuug en aandacht voor de ballen… genieten.
Beiden terug zin om te neuken! Opnieuw verschillende standjes… lekker diep en hard… spuit mijn geil kutje vol riep ze.
Na het klaarkomen en opfrissen nog een leuke babbel (toffe vrouw toch wel) en na iets meer dan een uur buiten.
Conclusie: geweldig mooie vrouw en een beest in bed.
Ik denk dat als je hier vaker komt tot nog geilere seks kan leiden.
Wat een topper! Iets hogere prijsklasse maar dat is ze zeker waard. Mij ziet ze zeker terug