Recensie Zoë, El Temple, Kontich 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tantra-genieter

Wandelaar
Forumpionier
84
08/07/21
31
4
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/blonde-vlaamse-zoe.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Uit dringende goesting vanmorgen opzoek gegaan naar vertier.
Via RL uitgekomen bij Zoë.
Afspraak vlot gemaakt via Whatsapp en bleek dat ze ontvangt in een dit salon. Even getwijfeld om af te zeggen (algemeen slechte ervaring met salons), maar toch gegaan (te veel zin...). Had ik maar geluisterd naar mijn buik gevoel...
Kort samengevat:
desondanks afspraak, was ze 20 minuten te laat (op zich niet erg, kan iedereen gebeuren)
Uiteindelijk begon de massage met de melding dat de olie ASAP gebracht zou worden. Na enkele minuten ligt gewrijf over mijn rug ging ze informeren voor de olie en bleek deze er nog niet te zijn omdat ik niet betaald had :mad: (als mij dit niet gevraagd wordt, ga ik er van uit dat er betaald mag worden na de massage)
Dus hop, uit bed en eerst betaald...
Nog even wat gewrijf over mijn rug met af en toe iets wat moet voordoen voor een b2b en omdraaien.
Nadien volgde enkele minuten lingam massage met ook af en toe een poging tot b2b (ik vermoed dat ze bang was voor haar tepel piercings)
Wat dan snel veranderen in hard aftrekken om op 20 minuten gedaan te hebben (ik had betaald voor 30 minuten).

Één van mijn slechtste ervaringen...
 
Onlangs ook massage gedaan bij La temple bij Zoe, vriendelijke nette dame en toch wel knap. Netjes geld gegeven voor een uur. Douchke genomen en de massage mocht beginnen,.
Helaas wat ik enkel kan toezeggen met het vorige bericht, ze doet alles snel, ook al boek je voor een uur. Er zit geen opbouw of sensualiteit.. Alles in snelle bewegingen dat je er niet van kan genieten. Uit mijn mening natuurlijk. Op einde nog leuke babbel gehad maar toch geen herhaling voor mij met deze dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan