Zo jammer dit..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JokePrive

Meubelstuk
DVP
Supporter
Forumpionier
3.640
01/07/21
13.199
Site
Heb je vanmiddag een date voor 30 minuten.

Meneer krijgt voor aanvang mijn uitleg dat ik anders ben qua werkzaamheden in de salon, dan de rest v mijn collega's. Dat ik geen 50 euro extra reken voor pzc, vanwege mijn orale latex allergie. Mij moeten ze juist 50 euro extra betalen om pmc te doen, lol.

Meneer vond dat dus geen probleem ( is hij niet de enige in ).

Hij even douchen, ik even de betaling wegbrengen en 5 euro + drankje mee terugnemen.
Het wisselgeld even op 't tafeltje gelegd.

Toen begon het gevecht om iets wakker te krijgen, wat slechts voor een deel lukte.
Nmc 5 minuten voor tijd nog geprobeerd, maar toen gaf het deel wat het nog deed het ook op. Dan heb je nog 2 tot 3 minuten om te eindigen met een pik die de handdoek in de ring heeft gegooid. Wat overigens lukte, maar toen was het half uur al voorbij uiteraard. Bij opstaan pakte hij nog even die 5 euro en stopte die in z'n zak v z'n broek.

Als je pzc voor noppes krijgt en ook nog een tijdrekker bent, is het wel een beetje triest dat je die 5 euro niet laat liggen ? of zeg ik nou iets raars?

Toen meneer weg was, even verteld aan een collega aan de Thaise kant. Wat blijkt..meerdere dames in de salon willen niet meer met hem naar de kamer vanwege dat tijdrekken en er nooit iets voor terugzien.

Ik ga er even over nadenken of ik een eventuele volgende keer ook oversla ?

Was een zeer vreemde date...
 
Heb je vanmiddag een date voor 30 minuten.

Meneer krijgt voor aanvang mijn uitleg dat ik anders ben qua werkzaamheden in de salon, dan de rest v mijn collega's. Dat ik geen 50 euro extra reken voor pzc, vanwege mijn orale latex allergie. Mij moeten ze juist 50 euro extra betalen om pmc te doen, lol.

Meneer vond dat dus geen probleem ( is hij niet de enige in ).

Hij even douchen, ik even de betaling wegbrengen en 5 euro + drankje mee terugnemen.
Het wisselgeld even op 't tafeltje gelegd.

Toen begon het gevecht om iets wakker te krijgen, wat slechts voor een deel lukte.
Nmc 5 minuten voor tijd nog geprobeerd, maar toen gaf het deel wat het nog deed het ook op. Dan heb je nog 2 tot 3 minuten om te eindigen met een pik die de handdoek in de ring heeft gegooid. Wat overigens lukte, maar toen was het half uur al voorbij uiteraard. Bij opstaan pakte hij nog even die 5 euro en stopte die in z'n zak v z'n broek.

Als je pzc voor noppes krijgt en ook nog een tijdrekker bent, is het wel een beetje triest dat je die 5 euro niet laat liggen ? of zeg ik nou iets raars?

Toen meneer weg was, even verteld aan een collega aan de Thaise kant. Wat blijkt..meerdere dames in de salon willen niet meer met hem naar de kamer vanwege dat tijdrekken en er nooit iets voor terugzien.

Ik ga er even over nadenken of ik een eventuele volgende keer ook oversla ?

Was een zeer vreemde date...
En zo is het Joke, jammer dat je zo ver weg zit voor mij, anders had ik graag een keertje wat tijd gesmokkeld bij je.
 
Je bent altijd vrij om hem te weigeren om welke reden ook en die reden hoef je niet eens te geven.
Wisselgeld houd ik niet van: de financiele transactie moet zo kort mogelijk blijven en de biljetten moeten één kant op gaan. Dus rond ik het naar boven af op 10-tallen Euro's als ik contant betaal. Leuk extraatje voor de dame, al zou ik het geen fooi durven noemen.

Lastige van sekswerk is dat een DVP natuurlijk geen orgasme kan garanderen (al zijn zeker de meer ervaren DVPs er dusdanig handig in dat het aardig in die richting komt). Je betaalt voor de tijd, niet, zoals bij de kapper, voor een bepaald eindresultaat. Ik weet niet hoe deze klant denkt, je zou er eventueel eens met hem over kunnen praten, maar ja, dat kost tijd en in die tijd kun je ook minder ingewikkelde klanten bedienen.
Hij kan ook zelf naar een uroloog of seksuoloog gaan of wat ook.
 
Dat het een keer niet lukt kan de beste overkomen. Ik ben ook een keer bij een dame geweest toen ik gestrest en gespannen was, kleine Stef weigerde toen ineens volledig. Aan de dame lag het niet, die heeft toen écht heel erg haar best gedaan en er toch iets leuks van gemaakt en toch lekker klaar gekomen. Had nog een briefje van 20 euro over, die heb ik maar als fooi gegeven voor haar inzet. Als een dame harder moet werken mag dit best gewaardeerd worden.
 
Als je pzc voor noppes krijgt en ook nog een tijdrekker bent, is het wel een beetje triest dat je die 5 euro niet laat liggen ? of zeg ik nou iets raars?
Die 5 euro is toch niet verplicht anders had je die prijs moeten afronden. Mensen gaan geen extra geld betalen voor een ervaring die kennelijk niet bevredigend was. Althans als je een half uur aan het strijden bent om een stijve te krijgen dan lijkt de ervaring niet optimaal te zijn geweest?. Maar goed je hebt genoeg positieve reviews van heren die wel een geweldige ervaring met jou hebben dus ik zou er niet wakker van liggen
 
Het zal aan mij liggen, maar ik kan uit dit verhaal niet opmaken hoe meneer tijd zat te rekken. Neemt u het hem kwalijk dat hij 'm niet omhoog kreeg? En waarom probeert u hem met nog maar drie minuten op de klok zonder erectie nog een orgasme te bezorgen? Ik zou er dan gewoon zelf een einde aan breien: sorry, meneer, dit gaat 'm niet meer worden, we zijn aan de tijd. Of is bij u een hoogtepunt gegarandeerd? (Uw website is niet beveiligd, dus m'n browser laat me die niet bezoeken.)
 
@Medford

Als het even kan, dan gaan we altijd voor een hoogtepunt. Zelfs als er nog zo weinig tijd is. Tijd rekken is in mijn ogen als iemand 5 minuten voor tijd vraagt of hij nog een wip kan doen en horen dat hij nog 5 minuten heeft en het dan toch doet.

Dat lukte dus voor geen meter, vermoedelijk wist meneer dat zelf allang. Maar wil hem ook niet zo wegsturen.. gelukkig was het bij de gastvrouw bekend dat deze meneer altijd uitloopt.. anders zat ik met een probleem.
 
@Antonio777

Nee natuurlijk is die 5 euro niet verplicht en maak mij ook zeker niet druk over die 5 euro. Maar het is jammer dat je na zo'n avontuur dan zo'n reactie hebt.

Gelukkig weet ik inmiddels van meedere collega's dat zij ook altijd hun best deden op die man met dezelfde ervaring als ik had. Dus ligt het zeker niet aan mij ?
 
Als ik ga eten betaal ik altijd 10% meer voor de dienster garçon als ik ga wandelen betaal altijd het bedrag dat ze vragen is het 150€ en heb betaald met biljetten van 20€ (dus 160€ ) laat ik de 10€ altijd op de tafel liggen ! ??
 
Als het even kan, dan gaan we altijd voor een hoogtepunt. Zelfs als er nog zo weinig tijd is. Tijd rekken is in mijn ogen als iemand 5 minuten voor tijd vraagt of hij nog een wip kan doen en horen dat hij nog 5 minuten heeft en het dan toch doet.
Dan stelt u ook geen duidelijke grenzen voor uzelf. Een klant kan toch niet eenzijdig besluiten om nog even te wippen? Dat moet van twee kanten komen. Als u dat dus gewoon toelaat, ondanks dat er nog maar vijf minuten resteren, dan zal hij zijn gedrag ook niet snel veranderen. Of hij moet toevallig meelezen. Ik snap dat u graag wilt dat uw klanten 'voldaan' het pand verlaten, maar wil het niet dan wil het niet.

Ik heb zelf geen moeite om een erectie te behouden, maar klaarkomen wil niet altijd lukken. Laatst was ik bij een vrouw aan wie ik dat niet vooraf had verteld – ik doe dit nog niet zo lang, en ze was zo leuk dat ik dacht dat het bij haar vast geen probleem zou vormen, dus waarom zou ik haar daarmee lastigvallen? Welnu, ook bij haar wilde het dus niet lukken. Ik weet niet of ze dacht dat ik aan het tijdrekken was, maar ik merkte wel dat ze tegen het einde van het uur een beetje ongeduldig werd. Ze heeft er dan ook zelf een einde aan gebreid toen we over de tijd gingen. De keer erna hebben we het er gewoon kort even met elkaar over gehad. Ze had er gelukkig alle begrip voor, maakte van een nood een deugd, en we hebben een zeer aangename tweede date gehad, waarbij we ons keurig aan de tijd hielden. Nu houd ik 'm wel gewoon het hele uur overeind, dus helemaal vergelijkbaar is dit niet, maar met duidelijk communiceren en grenzen stellen kom je heel ver.
 
Praat me er niet van. Vraag maar eens aan de dames in Duisburg hoe sommige klanten zich aanstellen.
Dames bieden daar hun diensten aan voor slechts 3 tientjes. Je wilt niet weten hoeveel mannen daar voor de deur staan te bedelen om voor 2 tientjes of minder binnen te komen. En als ze hem dan niet omhoog krijgen schrijven ze een paar uur later op een forum de desbetreffende dame de grond in. Want dat ze hem niet omhoog kregen was niet de schuld van hun falende mannelijkheid, nee, het was natuurlijk de schuld van de dame.
Snap ook nooit wat mannen die hem niet meer omhoog krijgen nog zoeken bij een prostituee. Zoek dan een andere hobby of een andere vorm van seks die je wel opwindt. Is voor die mannen toch ook weggegooid geld toch?
 
er zijn altijd figuren die het onderste uit de kan willen..
en ben je gewoon in loondienst heb je daar niet zoveel mee te maken..,behalve als je misschien klantenservice medewerker bent..geloof maar dat je dan dagelijks door een hel gaat..
maar ik kan als mede zelfstandig ondernemer je ook nog wel zat zulke gevalletjes vertellen..welliswaar met de broek omhoog..maar toch..
deze meneer had gewoon na 20 minuten prullen zijn verlies moeten pakken en de handdoek in de ring moeten gooien..
hij zal waarschijnlijk je ook wel een beetje 'kennen' vanwege recensies hier,of je website ,Hookers of whatever..
zat ZuidAmerikaanse of Mediteraine dames die als je na 5 minuten niet hard word ,je ofwel zo snel mogelijk weg willen of je belachelijk maken zodat jezelf weggaat..
heb dat vroeger in mijn beginperiode in het SKW dikwijls meegemaakt..kom je uit de vrieskou of van die kloteregen binnen ,moet je meteen volle bak..en dat lukt gewoon niet altijd..nou dan was je zo weer buiten..
aan de andere kant geef ik rustig gewoon 20€ fooi aan een dame als het buitengewoon lekker was ,zijzelf of haar kunsten..
waarschijnlijk wist hij dat ook van zichzelf wel dat hij geen erectie kon krijgen,maar was er een soort drang om toch te moeten..die heb je er ook gewoon tussen zitten..
ook die laatste 5 euro terugpakken ,is ZOO herkenbaar..
ik zie dat zelf ook zo dikwijls in mijn werk terug,
het is nooit genoeg..men moet altijd meer voor minder..en dikwijls nog bij mensen die 2/3x modaal verdienen
nou verdien ik daar meestal ook goed aan ,dus ik klaag verder niet..en als ik dat in de gaten krijg ,dat ze denken 'die lul snapt het toch niet,want die is van een ander niveau en klasse' gaat de offerte met minimaal 10% omhoog..
ik heb jou Tesla en Mini allang gezien 'vrind'..en je State of Art kleding ook..jij gaat gewoon netjes afrekenen ,tot de laatste parkers..
maar het KLOPT natuurlijk niet..

trek het je verder niet aan ,morgen komt er misschien iemand die 3x klaarkomt in een half uur ..en je daarna een kwartier nodig hebt om tot 'jezelf' te komen
en ook hier geld..
je zit 1,5 uur van me vandaan..anders had ik te ook wel eens willen ontmoeten..je lijkt me een leuke dame..
vooral jouw specialiteit lijkt me GE-WEL-DIG om mee te maken..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan