Zo jammer dit..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oooh maar ik had ook vaste klanten die altijd 30min namen hoor. Lunchpauze, even tussen 2 afspraken heen dat ze konden langskomen. ☺️ Heel leuke herinneringen aan hen. Dus ik kan geloven dat jij ook een happy 30min wandelaar bent!

Viel me gewoon op dat die van 30min echt vaak langer probeerden blijven. Mijn strikt en autistisch hoofd gunt hen dit niet, want dan kunnen ze evengoed €25 meer betalen voor 45min te blijven. 😅 Bij iemand van een uurtje kan ik dat wel verdragen. Ligt ook wat aan mij hoor. Ben heel strikt in mijn grenzen als ik voel dat iemand die probeert te verleggen
Ik denk ook dat velen het zullen proberen er wat bij te rekken, maar ik niet.
Moet wel eerlijk toegeven dat ik pas 2X bij een Oekraïense dame ben geweest waar mijn 30 min afspraak beide keren op 45 min en tot bijna een uur uitliep.
Ik heb zeker niet bewust lopen rekken, maar het was zo'n aparte date dat ik deze niet tot de gangbare kan rekenen.
De bewuste dame wilde heel graag praten, tongzoenen, wijntje drinken, en daarna ook gewoon nog hele geile seks, zo relaxed en rustig is meer uitzondering dan regel. Bij de eerste date voelde ik me zo schuldig dat ik achteraf nog wat bijbetaald heb.

@Lisa Lefèvre Ik heb trouwens je foto's even zitten bekijken, en kan het niemand kwalijk nemen dat ze zo lang mogelijk bij je willen blijven :love:
 
Als 70% van de vluggertjes tegenvallen dan zou ik persoonlijk de mogelijkheid van 30 minuten gewoon niet aanbieden. Aangenaam werken overtreft toch het financieel gewin?

30 Minuten is geen vluggertje. Een vluggertje is tot max 20 min incl opfrissen en uit/aankleden.
Mits deze opmerking op mijn damestopic slaat dan, want inmiddels is die al volkomen om zeep geholpen door niet-dames.

Het bericht was naar collega's gericht en vervolgens krijg je allerlei reacties v diverse mannen die ( tig berichten verder ) 0,0 iets van doen hebben met mijn allereerste opmerking én er ook niet bij waren 😳

Dus dat doen we niet meer 😃 Hou het voortaan wel voor de groep Haarlem meiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan