Zo jammer dit..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Joke, ik vind het toch wel een beetje bij het haar getrokken om hier een topic van te maken.
Een klant heeft er toch geen boodschap aan dat jij allergisch bent voor een condoom? Hij ging akkoord met pzc, maar uit niets blijkt dat hij hiervoor vragende partij was. Hij moet zich dan toch niet onder druk gezet voelen om het wisselgeld terug te geven?
Wat is er bovendien mis met een klant die vijf minuten voor het einde nog wil klaarkomen in jou? Zolang hij dit ongeveer binnen het bestek van de afgesproken tijd doet, is dit toch ok? Als hij die dag potentieproblemen had, wat eens kan gebeuren, zal hij je dankbaar zijn dat je enkele minuten langer door deed, en zal hij zeker terugkomen. Het was dan idd tactvoller van zijn kant geweest die vijf euro te laten liggen, als je over tijd (over welke tijd hebben we hier trouwens?) ging, maar als je alles zo moet gaan beginnen berekenen, dan gaat je job echt als tegen je zin werken aanvoelen. Je kan het nog ongezelliger maken en ostentatief een wekker of zandloper plaatsen.
Als je het gevoel hebt dat hij profiteerde van de situatie, wat uiteraard ook mogelijk is, dan moet je gewoon je grenzen duidelijker afbakenen en desnoods hem duidelijk maken dat hij niet meer welkom is als hij dat nog eens doet.
En als iemand ruim op tijd klaarkomt, en vroeger de zaak verlaat, betaal je hem dan ook een som terug?
Voor wie zich afvraagt wat de term 'mansplaining' betekent, hierboven een schoolvoorbeeld.
 
Het wordt wel wat uit z'n verband getrokken en dat in een topic categorie die speciaal voor de dames is ?
Op deze manier durft geen enkele collega v mij hier iets in te plaatsen..

Maar goed.. in een privehuis/salon zit je aan tijd verbonden. Als je uitloopt wordt er geklopt op de deur dat je moet opschieten. In 5 minuten klaarkomen, douchen en aankleden.. dat redt niemand. Als niet alle kamers bezet zijn is de gastvrouw wat schappelijker met de tijd, mits het niet te vaak gebeurd. Mocht dat wel zo zijn, dan kan ik bijdokken voor de tijd die iemand uitloopt als het bezoek doet alsof z'n neus bloed. En dat doen ze echt.
Daar pas ik voor!

De personen die mij kennen, en dat zijn er erg weinig op dit forum blijkbaar, weten dat ik nooit iemand onder druk zet, dat ik meer uitloop dan niet en dat ik serieus probeer om elke tijd vol te maken. Geld teruggeven in een privehuis gebeurd namelijk enkel als iemand binnen 5 of 10 minuten bij de gastvrouw gaat klagen en iemand anders wilt, ga je eerder weg dan gepland krijg je nooit geld terug. Zo zijn de regels nou 1x.

En idd die man kan er niets aandoen dat ik een latex allergie heb. Daar krijgt hij wel gratis pzc voor, want iedereen in de salon vraagt daar 50 euro extra voor, als ze al pzc doen dan. Dus die omzet valt altijd weg voor mij.
Het gaat mij niet op die 5 euro, want er komen genoeg fooien binnen waar die 5 euro een lachertje bij is. Het ging alleen op de manier waarop, en daar is niemand van jullie bij geweest, zover ik weet.
 
Ik vind dat als iemand altijd tijd rekt en daar vervolgens niets voor terug geeft/doet, dat het een terechte opmerking van Joke is.
Daarnaast vind ik het ook een slechte zaak als iemand van mening is dat hij altijd recht heeft op meer (tijdrekken) dan een andere klant.

Als iemand altijd netjes op tijd weg is of soms te vroeg en het loopt een keer iets uit dan is het een ander verhaal maar dat is hier niet aan de orde.
 
Het wordt wel wat uit z'n verband getrokken en dat in een topic categorie die speciaal voor de dames is ?
Op deze manier durft geen enkele collega v mij hier iets in te plaatsen
Het is misschien wel zo dat dit topic speciaal voor dames is maar als er geen mannen op zouden reageren had het een heel kort topic geweest ben ik bang , dan hadden er 3 postings geweest die alle 3 van jou waren nu staan er 5 pagina's vol en driekwart van alle reageerders lijkt het roerend met je eens te zijn en de mensen die het met je oneens zijn blijven voor het overgrote deel beleefd en leggen netjes uit waarom ze het oneens zijn

Zou je soms willen dat alleen dames en heren die je gelijk geven in dit topic mochten schrijven Joke?
 
Ik vind dat als iemand altijd tijd rekt en daar vervolgens niets voor terug geeft/doet, dat het een terechte opmerking van Joke is.
Daarnaast vind ik het ook een slechte zaak als iemand van mening is dat hij altijd recht heeft op meer (tijdrekken) dan een andere klant.

Als iemand altijd netjes op tijd weg is of soms te vroeg en het loopt een keer iets uit dan is het een ander verhaal maar dat is hier niet aan de orde.

Precies dat! U snapt het ?
 
Ik deel jouw mening Joke, beetje een trieste gang van zaken.

Ik zou nooit een vervolg date plannen met een dame die mij een vreemd gevoel geeft tijdens/na een date, maar ik sta dan ook aan de andere kant van het spectrum in vergelijking met jou ;) .....just my 2 cents ?

Semi off topic : ik begrijp uit jouw profiel dat jij alleen in Privéhuizen ontvangt ?

Cheers-
Opperman
 
Ik deel jouw mening Joke, beetje een trieste gang van zaken.

Ik zou nooit een vervolg date plannen met een dame die mij een vreemd gevoel geeft tijdens/na een date, maar ik sta dan ook aan de andere kant van het spectrum in vergelijking met jou ;) .....just my 2 cents ?

Semi off topic : ik begrijp uit jouw profiel dat jij alleen in Privéhuizen ontvangt ?

Cheers-
Opperman

Nou meer in 1, niet meerdere ? Maar er is ook een andere optie, alleen dat kan ik nergens online zetten ?
 
Nou ken ik dat gevoel ook wel eens....
Zeker nu ik weer voor de gezondheid pillen slik.

Dan wil japie in zijn hoofd wel maar wil het beneden niet meewerken...
Zeker als er dan nog een condoom om gaat wil het dan wel eens afgelopen zijn.....
(en nee bij een dvp zonder condoom is voor mij een no-go)

Echter tijd is tijd...
En of ik die 5 euro terug wil, kan maar meestal niet ligt aan de omstandigheden;)

(trouwens joke jammer dat je best ver weg zit .... had ik je maar eerder ontdekt)
 
Heb je vanmiddag een date voor 30 minuten.

Meneer krijgt voor aanvang mijn uitleg dat ik anders ben qua werkzaamheden in de salon, dan de rest v mijn collega's. Dat ik geen 50 euro extra reken voor pzc, vanwege mijn orale latex allergie. Mij moeten ze juist 50 euro extra betalen om pmc te doen, lol.

Meneer vond dat dus geen probleem ( is hij niet de enige in ).

Hij even douchen, ik even de betaling wegbrengen en 5 euro + drankje mee terugnemen.
Het wisselgeld even op 't tafeltje gelegd.

Toen begon het gevecht om iets wakker te krijgen, wat slechts voor een deel lukte.
Nmc 5 minuten voor tijd nog geprobeerd, maar toen gaf het deel wat het nog deed het ook op. Dan heb je nog 2 tot 3 minuten om te eindigen met een pik die de handdoek in de ring heeft gegooid. Wat overigens lukte, maar toen was het half uur al voorbij uiteraard. Bij opstaan pakte hij nog even die 5 euro en stopte die in z'n zak v z'n broek.

Als je pzc voor noppes krijgt en ook nog een tijdrekker bent, is het wel een beetje triest dat je die 5 euro niet laat liggen ? of zeg ik nou iets raars?

Toen meneer weg was, even verteld aan een collega aan de Thaise kant. Wat blijkt..meerdere dames in de salon willen niet meer met hem naar de kamer vanwege dat tijdrekken en er nooit iets voor terugzien.

Ik ga er even over nadenken of ik een eventuele volgende keer ook oversla ?

Was een zeer vreemde date...
Joke. Gewoon niet meer doen. Wat een loser deze klant.
 
Toen meneer weg was, even verteld aan een collega aan de Thaise kant. Wat blijkt..meerdere dames in de salon willen niet meer met hem naar de kamer vanwege dat tijdrekken en er nooit iets voor terugzien.
Het kan ook anders. Ik was eens met een maat in een Thai massage en deze had mij gevraagd aan de dame duidelijk te maken dat hij géén massage wilde maar sex. Ik had hem een dame aangeraden. Terwijl ik een uurtje genoot van de diensten van Rin, was mijn maat bij Meaw. Toen ik klaar was zag ik hem zitten op de hal in een stoel en in het buitengaan maar klagen dat het slecht was. Bleek dat de dame hem nog maar aanraakte en hij klaar kwam (had hem noch thans verwittigd dat er ervaren was) en hij had voor enkele minuten 80€ betaald.
 
Dat is het vervelende aan sekshuizen en salons.. je betaald voor een bepaalde tijd en staat sneller buiten dan je hoopte en geen geld terug.
Was er geen mogelijkheid tot een 2e keer? Als er iemand zo snel klaarkomt ligt dat overigens niet aan de dvp of masseur, maar aan degene die klaarkomt toch? Kan je nog zo ervaren zijn, daar is vaak niet aan te ontkomen. Voor een uur wordt vaak toch 2x klaarkomen gedaan, maar als je dat niet kan is dat lastig.

Dat 5 euro verhaal v mij was trouwens heel moeilijk klaarkomen voorbij de tijd, incl mogelijkheden die bij andere dames in de salon extra geld kosten en dan snel die 5 euro in je zak stoppen. Dat was gewoon raar op de manier hoe dat ging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan