Zo jammer dit..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is nu precies het leuke van zo'n forum als dit, dat je naar hartelust mag zeuren.
Zeuren over een razend populaire dame die niet reageert als je haar een WhatsApp-berichtje stuurt.
Zeuren over photoshop terwijl elk product waar reclame voor gemaakt wordt mooier wordt voorgesteld dan het is.
Zeuren over een DVP die zegt 40 jaar te zijn, terwijl ze 50 is terwijl we allemaal weten dat we wat bij die DVP-leeftijd op moeten tellen.
Zeuren over tongzoenen, zeuren over PZC, zeuren over haar dat korter is dan op de foto's, zeuren over haar op de poes, zeuren over dames die teveel praten, zeuren over dames die te stil zijn.

En niet te vergeten: zeuren over mensen op dit forum die maar zitten te zeuren!

Ik zeur nog wel even door, daar kunt u mij aan houden!
 
Hoe dikwijls hebben wij niet kritiek op wat wij - subjectief - ervaren als minpunten in het gedrag van een dame, of op zelfs op wat wij zien als miskleunen - ook al valt een en ander objectief gezien - soms - best wel mee.

Mogen de dames dan niet eens kritiek uiten, zelfs op een objectief gezien betrekkelijk klein mispeuteren van ons ? Of op iets waaraan zij zich simpelweg ergeren ? Of op iets dat een keer in hun optiek ietwat verkeerd is gevallen ?

Mijn principe is helder: we spreken vooraf af wat kan en wat mag. We zien wel wat ervan terecht komt. Dat kan per keer verschillen. En ik betaal voor de tijd - ongeacht wat lukt en wat een enkele keer iets minder lukt.

Zelfs als ik - wat zeer incidenteel is gebeurd - een wat uitgebreider gesprek wil hebben met een dame, gewoon met de kleding aan, wordt voor de bestede tijd een afgesproken bedrag neergelegd.

En Joke, handdoeken moet je gebruiken, niet in de ring gooien.
Uiteraard mogen dames kritiek hebben op ons ( in de zin van klanten in het algemeen ) graag zelfs , een mens is nooit te oud om te leren
Ik kan me heel goed voorstellen dat de dames niet zitten te wachten op dronken ,onbeschofte , stinkende of tijdrekkende klanten en er zullen nog wel meer ergernissen zijn , gooi het er uit zou ik zeggen

Een fooitje krijgen al is het maar in de vorm van wisselgeld is altijd leuk natuurlijk al is het maar als teken van waardering ,maar er zullen er toch wel meer zijn die daar niet aan doen?
Of die kerel dan een paar minuten over de tijd heen was ,tja er zullen ook wel eens klanten zijn die 10 minuten eerder klaar zijn en dan hun broek al aantrekken die krijgen ook geen geld terug, ik vind dat niet zo schokkend allemaal en als hij echt ver over de tijd was had hij gewoon bij moeten betalen of met een volle zak naar huis moeten gaan
Dat Joke uit beroepseer de klus afmaakt in haar eigen tijd is aardig van haar , maar de stelling "je hoeft niet te betalen dus je moet eigenlijk je wisselgeld laten liggen " begrijp ik niet
Zelf had ik langer dan een half uur genomen als ik wist dat ik zolang werk zou hebben en die vijf Euro had ik in eerste instantie al niet terug willen hebben , zeker niet als er gratis PZC op het menu staat maar er zijn er zat die zeggen de vraagprijs is wat ik betaal en dat is volgens mij ieders goed recht
 
Dat Joke uit beroepseer de klus afmaakt in haar eigen tijd is aardig van haar , maar de stelling "je hoeft niet te betalen dus je moet eigenlijk je wisselgeld laten liggen " begrijp ik niet
Je moet het denk ik wat gevoelsmatiger zien.
Natuurlijk heeft die klant recht op die 5 Euro, dat betwist ook Joke niet.
Daarom dat ze ook het woord 'jammer' gebruikt, het is niet onterecht maar gewoon jammer dat een klant zich zo opstelt.

Uiteindelijk draait alles om een gevoel bij een date met een DVP en je doet niet alleen de DVP maar uiteindelijk ook jezelf een plezier als je er als klant voor zorgt dat de DVP ook een goed gevoel heeft bij het avontuur.
 
Dat heb ik niet gezegd Kees! Ik zei: Geen eigen topics meer openen.
Dat betekend niet: Geen reacties meer geven.

Kort lontje van mij valt wel mee hoor, maar als men 'vreemd' commentaar geeft op een ( duidelijk ) niet goed begrepen verhaal, dan zal ik dat soort verhalen voortaan wel op Twitter zetten of nergens. ?
 
Wat ik mij meer afvraag is: als je weet dat je impotent bent hoezo ga je dan nog naar een dvp lijkt mij zonde van je geld.... had verwacht dat het makkelijk geld zou zijn voor de dame maar Joke bewijst maar weer anders :unsure:
Impotentie betekend zeker niet dat je geen verlangen meer hebt in huidcontact, strelen, zoenen, knuffelen, etc. Daar kan je ook voor naar een DvP gaan, toch? Wel handig om aan het begin even aan te geven waarvoor je komt.
Maar misschien heeft deze klant ook moeite om zijn impotentie te accepteren?
 
@Johnnny112
Voor sommige mannen is een DVP bezoeken misschien niet meer dan een erectie krijgen en klaarkomen. Voor mij is het meer dan dat en is het klaarkomen maar een klein onderdeel en niet eens een verplicht onderdeel om een geslaagde date te hebben. Ik heb geen relatie, ik wil geen relatie, maar heb bijvoorbeeld wel last van huidhonger en wil soms aandacht. Tuurlijk is het deels een spel, maar een DVP stilt ook die behoeften.

Daarnaast is seks zelf ook meer dan een erectie en klaarkomen en valt er nog allerlei ander plezier te hebben waar geen erectie voor nodig is. Ik snap dus best wel waarom iemand een DVP bezoekt als hij impotent is, en het toch niet zonde van zijn geld vindt. Alleen moet je dan ook wel een dame treffen waarvoor het bezorgen van een erectie en het laten klaarkomen ook niet de enige punten op haar scorekaart voor de klant zijn.
 
Waarom wordt er geschreven dat de man impotent was?
Moeilijk kunnen klaarkomen is wat anders dan impotent zijn.
En of het tijdrekken was weet ik ook niet.
Wel is het zo dat hij ervoor had kunnen kiezen om te stoppen of bij te betalen voor wat meer tijd.
 
Waarom wordt er geschreven dat de man impotent was?
Moeilijk kunnen klaarkomen is wat anders dan impotent zijn.
En of het tijdrekken was weet ik ook niet.
Wel is het zo dat hij ervoor had kunnen kiezen om te stoppen of bij te betalen voor wat meer tijd.
Ik lees eruit dat de goede heer helemaal niet stijf werd... en dit heeft bij elke dame in die salon daar dus ik sprong in de conclusies
 
Waarom wordt er geschreven dat de man impotent was?
Moeilijk kunnen klaarkomen is wat anders dan impotent zijn.
En of het tijdrekken was weet ik ook niet.
Wel is het zo dat hij ervoor had kunnen kiezen om te stoppen of bij te betalen voor wat meer tijd.
Er zijn verschillende vormen van impotentie:
Of hij wordt niet stijf
Of er zijn problemen met de ejaculatie (te vroeg, helemaal niet, ...).
Dus als "moeilijk kunnen klaarkomen" een structureel probleem is, kan je dat wel degelijk impotentie noemen.
 
Er zijn verschillende vormen van impotentie:
Of hij wordt niet stijf
Of er zijn problemen met de ejaculatie (te vroeg, helemaal niet, ...).
Dus als "moeilijk kunnen klaarkomen" een structureel probleem is, kan je dat wel degelijk impotentie noemen.
Ik heb als vijftigplusser nog geen echt probleem maar ik doe er wel aanzienlijk langer over dan vroeger , ik neem er dan ook meestal een uur voor ,vaak lukt het wel binnen een half uur maar niet als ik tijdsdruk voel en het een race tegen de klok wordt met een dame die je er telkens op wijst dat je nog maar een paar minuten hebt
Daar hoef ik helemaal niet op gewezen worden want ik kan zelf ook uitstekend klokkijken en het helpt allemaal niet echt mee natuurlijk dat gejaag

Het met de hand afmaken heb ik helemaal een schurfthekel aan want dat kan ik thuis ook en veel goedkoper

Als ik een uur neem ben ik vaak wel binnen het half uur klaar omdat er dan geen tijdsdruk is en als er dan nog zin is in een tweede ronde lukt dat gek genoeg binnen een kwartier nog wel maar meestal laat ik me nog even masseren achteraf
Ik ben geen man van de klok die persé als ik voor een uur betaalt heb een uur binnen moet blijven ,als alles is gedaan wat gedaan moest worden en alles gezegd wat gezegd moest zijn ben ik meestal een minuut of 10 eerder wel weer buiten .
Aangezien ik meestal naar dezelfde dames ga verwacht ik dan ook geen gemiereneuk als het een keer 5 minuten later wordt

Ik ga eigenlijk meestal naar raamdames die toch geen vaststaande afspraken hebben staan dus dat kan het probleem niet zijn
 
Laatst bewerkt:
Joke kan jij geen nieuw topic starten , dan kunnen de afdwalende berichten hier verder gaan ...

Misschien is het volgende een idee voor een topic :

Heb je al nagedacht over een weekendhuisje België , want gezien de vele reacties heb je in Isauraland inmiddels ook veel fans ...

Als Cor niet mee kan , chauffeur ik wel.

tralalali tralalala
 
Er staan zat reacties uit België en de zuidelijke provincies uit Holland.
Reacties (impulsief) zijn natuurlijk leuk , maar geen garanties. Wellicht zullen er in dit topic ook reacties volgen.

Je zou ook een topic kunnen openen en daar de reacties afwachten en er bestaat nog zoiets als een "PM" naar jou sturen.

Jouw advertenties op sexjobs zullen/kunnen ook resultaat opleveren.
 
Sorry, maar als ik het verhaal zo volg vind ik niet dat je gelijk hebt Joke.

- dat je liever pzc doet is jouw keuze, je kunt niet zelf een keuze maken en dat als gunst voor een man zien en rekenen, het is tenslotte niet zo dat hij erom gevraagd heeft en jij hem een gunst hebt verleend
- dat hij die 5 euro niet laat liggen is zijn goed recht, als een man aan een gemiddeld dvp aangeeft dat hij 35 ipv 40 wil betalen waar de dame om vraagt zal hij scheef worden aangekeken en mag hij oprotten omdat hij een 'bedelaar' is (dat woord heb ik letterlijk voorbij zien komen vaker), waarom heb jij dan recht op die 5 euro die geen deel is van de afspraak?
- wat betreft tijd denk ik dat er een grijs gebied is dat prima is, volgens mij komt het ook vaak genoeg voor dat een man eerder klaar is dan de tijd en eerder vertrekt, dan geeft een dame ook geen geld terug of ga je ook niet ff een kop koffie drinken om de tijd te vullen, als een man net 5 minuten extra nodig heeft moet dat kunnen (zonder te overdrijven), maar je moet niet als je nog maar 5 minuten over hebt voor een tweede ronde gaan oid, dan ben je wel tijd aan het rekken, maar zoiets leid ik niet af uit het verhaal

Ik denk eerlijk gezegd dat je hem niks vond en excuses aan het zoeken bent.
 
Het was anders een hele vriendelijke man hoor.

En ik doe niet liever pzc, want sommige wil je niet eens zonder 2 condooms er omheen in je mond ?
Het is voor mij alleen de enige mogelijkheid. Ik krijg blaren in mijn mond v die rubbers. Al mijn collega's in de salon die pzc aanbieden vragen daar standaard 50 euro extra voor, als ik zoiets zou doen en iemand weigerd dat.. kan ik na een uur naar huis met een zere mond. Men moet mij eigenlijk extra betalen voor pmc ?, want het is daarna over en uit voor mij.

Vond het alleen raar zoals het ging. Aangezien niemand op dit forum daarbij was kan je speculeren en meningen daarover geven wat je wilt, maar 't blijft gewoon een vreemd einde vh bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan