Recensie Zoe, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.487
02/07/21
4.116
47
overgeheveld uit hookers:

Ik ben pre-lockdown recensies aan het inhalen. Toen langs geweest bij Zoë, die ik op de foto's erg lekker vond ogen en toen ze de deur open deed was het gewoon precies de dame van de foto's. Sterker nog, op haar foto's doet ze soms overmatig wat photoshop en dat is echt nergens voor nodig want het is gewoon een soort foto-modelletje.

Meestal bezoek ik Oostblok dames en dat is Zoe niet, dus kon ik gelijk even mijn vaardigheid van haar taal weer eens oefenen. Handig want haar Engels is wat beperkter.

Volgens mij zit ze nu op een andere plek in de hoofdstad, maar wel in Amsterdam, dus haar topic kan weer verplaatst worden. Ze heeft een paar weekjes in Rotterdam gezeten, maar minstens 80% van de tijd in Amsterdam.
Ik bezocht haar in het hart van het centrum op een plek waarvan ik me bijna niet kon voorstellen dat het daar niet zou gaan opvallen. Het koninklijk paleis...nee, grapje!

Er zat nog een andere dame in de huiskamer en ik hoorde van de zolder boven de kamer waar wij heen gingen nog een mannenstem lachen en dat was eigenlijk de enige kritiek die ik op het bezoekje had, dan raak ik altijd een beetje onzeker, heb liever dat ik louter de dame die ik bezoek hoor en zie.

Verder is het zo'n ongelooflijk plaatje van een meisje dat je er even van gaat duizelen. Prachtig gezicht, heel verzorgd haar, lijfje, kontje, alles pico bello. Dat weet ze zelf ook wel en je voelt een beetje dat ze het vriendelijk zakelijk houdt. Toch ging ze er wel vol voor. Naast me op bed aan me zitten, liet zich ook goed aanraken, toen ze haar bovenlijf ontblootte zei ze iets a la 'ze zijn nieuw' wijzende op haar borsten.
En idd, daar waar ze tot kort daarvoor petit borsten had zijn ze nu wat grotere met wat sili toevoeging. Zelf vind ik dat vaak jammer omdat ik meer van de grotere naturel borsten of de petit dames ben en niet zo van de sili's, dus voor mij had dat niet gehoeven, maar verder denk je op het moment dat deze stunner je gaat pijpen wel: Mijn god, dit kan toch niet waar zijn.

Ik denk dat ik van alles een beetje onderste boven was, wat andere mensen in huis, de wetenschap dat ik niet eindeloos de tijd had omdat ik een half uur had geboekt omdat het tarief wat hoog was, de enorme aantrekkelijkheid van deze dame in combi met een toch vrij zelfbewuste latina blik, waardoor ze me zelfs vrij lang moest pijpen voordat ik op oorlogssterkte kwam. Moest zelfs een keer van condoom gewisseld worden, gek genoeg moest ik juist even vorm vinden omdat ze zo ontiegelijk lekker oogt. Raar maar waar!

Ze lag zijdelings waardoor ik goed zag hoe ze me pijpte terwijl ik met mijn hand haar kontje kon kneden. Heb zelfs haar voetjes wat gekneed, wat ik normaal nooit doe, maar ze is zo'n poppetje dat het spontaan in me opkwam.

Ze liet me lekker begaan en daarna geswitched om haar in doggy te gaan nemen. Strak kutje, ideaal kontje, ze maakte wat geile geluidjes, keek een paar keer verleidelijk achterom en toen werd de spanning en het idee dat ik deze beauty van een dame aan het neuken was me al te veel en kwam ik klaar.

Naderhand een kort praatje, maar dan voel je wel dat ze niet echt moeite doet om je te overtuigen om er een herhaal-contact van te maken. Eigenlijk alleen daarom ben ik er nog niet terug geweest, want vanwege haar looks zou ik dat absoluut wel weer eens willen gaan doen.
 
Lijkt me wel dan dus. Dat is overigens het dak met zwembad(je) van het W hotel bij de Dam, maar daar zitten ze niet volgens mij, is meer een sfeer foto. Ze zullen er wel eens een drankje hebben gedronken. Heb haar in een centraal gelegen appartement bezocht, maar als ze in het W zaten en deze foto's plaatsten zouden ze zichzelf en het hotel erbij lappen, want er zijn maar weinig hotels met zwembadje dat uitzicht heeft op het Paleis op de Dam.

Geen reden dus om deze comment van sterretjes te voorzien ***, want 99% zeker dat ze daar niet zitten maar slechts een cocktailtje dronken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7591683-zoe
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij Zoe geweest en wow, wat een heerlijke meid is het! Ze ontving me in een mooi, schoon en groot appartement in Nieuw Sloten. Bij binnenkomst viel me op dat ze er veel vriendelijker uitziet dan op de foto's. Ze had een foto van zichzelf in de slaapkamer staan en ik complimenteerde haar op de mooie foto. Ze moest lachen en ze vond zichzelf zo arrogant op de foto's kijken. In het echt is het een hele lieve, vriendelijke meid.

Na de financiële verplichtingen zijn we samen gaan douchen. Ze kleedde zich uit en er verscheen een prachtig, slank lichaam. Ze is heerlijk zacht en ze houdt ervan als je haar zachtjes streelt. Enige minpuntje vind ik de nepborsten. Daar ben ik niet zo van, maar de kwaliteit van de date werd daar niet minder van.

Vervolgens heeft ze me (mc) stevig en diep gepijpt. Waar ze aan het begin heel lief en schattig is, verandert ze in een 'muy caliente' dame. Na het meermaals verwisselen van posities ben ik helaas veel te snel gekomen. Ze was nou eenmaal té lekker. Wel nog voor een tweede ronde gegaan.

De dame heeft voor mij zeker herhalingsgevaar. Ze is knap, leuk in de omgang en sexy. Ze had het in Nederland meer naar haar zin als in de andere landen, omdat de mannen haar hier beter behandelen. Blijf dus lief voor haar, zodat we nog lang van haar kunnen genieten.
 
Supermooie dame, echt top of the bill (hoewel jammer van de brost-vergroting mijns inziens), sexy aanpak, maar ik ben bij voorkeur een half uur man en dan tik je ook de 150€ aan.

Maar goed, als haar biz goed is, snap ik ook wel weer dat ze met haar looks op het hogere segment mikt. En als ze niet van de pzc is (voor mij geen probleem want ik kies zelf voor pmc), dat ze denkt, ik minimaliseer dat doro er 50 euro extra voor te vragen.
 
zoent zij nu wel met overgave en tong? Ik was er 1.5 jaar geleden, was ze 2 dagen in nederland
en was ze erg terughoudend met tongzoenen
was wel heel lief
 
Heb zelf een halfjaartje terug deze dame bezocht en ze is inderdaad een plaatje, what you see is what you get. Kan inderdaad de bovenstaande reacties onderschrijven dat het een hele lieve meid is.

Wat tongzoenen betreft, ze deed het niet met volle overgave maar was naar mijn ziens nog wel voldoende aangezien ik ook vaak genoeg bij dames heb gehad die onder tongzoenen slechts het tipje van hun tong verstaan. Als ik echter nu naar haar mogelijkheden kijk staat tongzoenen er niet meer bij? Met 200 p/u is ze wel aan de dure kant en als tongzoenen daar niet meer bij inbegrepen is zal ik niet zo gauw speciaal voor afreizen naar Amsterdam voor een herhaalbezoek (vorige keer had ik haar bezocht toen ik toevallig in de buurt was)
 
Echt een bloedmooie chick! Had echter niet die click en hoewel haar glimlach echt geweldig is kostte het haar veel moeite om die te laten zien. Daarnaast baalde ik wel echt want de sex viel ook tegen, ze zat de hele tijd met haar rechter hand tussen haar benen en met vingers om mijn lul, om het strakker te laten lijken ofzo. Mega afknapper! Jammer, want by far 1 van de mooiste dvp!
 
Zo extreem was mijn ervaring niet....maar wel een beetje.
Ik verloor mijn stijve halverwege (kwam wel weer goed) en was daar een beetje ontdaan door en dacht eigenlijk dat ik te erg onder de indruk was van haar looks.....want behalve de so-so boob-job is het werkelijk waar een schitterende meid, maar wellicht komt het ook omdat ze supermooi, vriendelijk maar toch een beetje afstandelijk is. Of misschien voelen we dat gewoon een beetje zo.

Ik vind het moeilijk te benoemen. Want op papier is het echt raar dat ik er niet vaker ben terug gegaan.

Komt ook een beetje door de prijs. 150 is mijn favoriete uur prijs en bij haar heb je daar een half uur voor. Dat voelt relatief als duur.

Maar 6 mnd na het bezoekje staat ze nog steeds op mijn lijstje van mooiste dvp's.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7591683-zoe
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisterenavond Zoe bezocht. Vond het erg lastig om een afspraak met haar te maken totdat ik doorhad dat zij een nachtdier is. Afspraak kwam pas na een paar dagen tot stand terwijl bij anderen dat in 5m kan. Ik hou van middagsex - dat zal wel wat lastig gaan met haar. Ze was erg uitdagend gekleed wat ik wel leuk vond. Stiekem denk ik dat ze in zo'n 90s gothic jurk nog veel geiler zou uit zien.

Ze is erg vriendelijk en prettig in de omgang. Spreekt redelijk Engels al zijn er wel een paar woordjes die ze niet verstaat. Kreeg een massage die ik eerlijk gezegd niet goed vond. Zoent niet. Pijpen was met condoom, neuken was prima. Ze heeft me handmatig tot een hoogtepunt gebracht al wilde ze mijn zaad niet op haar lijf krijgen. Is wel een beetje een clean freak. Ik maakte me dus geen zorgen om haar hygiene, dat was uitstekend. Ze stelde voor om samen te gaan douchen, toen waren we net een half uur bezig. Daarna heeft ze nog een kwartier volgepraat. Raad jullie dus aan om een halfuur te doen, als je al gaat.

Vind het een mooie chick idd, service echter ondermaats zeker voor dat tarief. Herhaling zal er denk ik niet in zitten voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7591683-zoe
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren geweest, 1 uur geboekt met moeite ze deed heel verdachts face time anders kon je niet komen
enz. Nou gedaan wat ze zegt. Knap jong meid hygienisch schoon we gingen samen naar de douche lekker
aan me pik getrokken en ze vond dat ik heel schoon was en geschoren. Voor extra zou ze pijpen zonder condoom.
Nou pijpen viel tegen heb niks gezegd uiteindelijk klaar gekomen op haar lichaam tussen haar borsten. En dan gingen we naar binnen
voor sex het viel heel tegen ze zat op me en hield ze hand tussen. Nou ik voel de niks grote kut. Ze werkt constant en vaak trio haar kut
is niet normaal en hele tijd met mobiele telefoon in haar hand.

Hele recencie klopt niet van haar op de site borsten zijn nep met silicone en is een vape roker en coke snuiver.
Zo mooie meid en schoon en ook nog coke snuiver. Ze noemt het pink tusy of zo. Ieder zijn eigen gezondheid.

In ieder geval niets voor mij. Recencie die ik heb gelezen zal wel oud zijn klopt voor geen meter behalve dat ze beeldschoon is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja toen de prijs nog 200/uur was ben ik een aantal keer geweest. Beffen is b.v. niet wenselijk. Ik heb haar een paar keer mogen beffen na vriendelijk vragen. Maar het antwoord was altijd: "volgende keer niet meer hoor". Aangezien ik waarschijnlijk enige verwantschap heb met Lassie en de combinatie hoge prijs/service, heb ik haar niet meer bezocht.
Ik vond haar wel erg vriendelijk/aardig.
lassie.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan