- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/carla/
- Totale kosten (in euro)
- 170
Muis viel bijna van zijn stoel toen hij foto's van Zoe tegenkwam, wat een prachtige jongedame. Meteen een afspraak ingepland, dat ging gemakkelijk per telefoon.
Bij aankomst even wachten, want alle kamers waren bezet, dat was ook wel te zien toen ik aankwam want er stonden behoorlijk wat auto's geparkeerd achter het pand.
Nadat ik even in de wacht was gezet was in een wachtkamer, kwam Zoe me ophalen, en mocht ik achter haar mooie billen aan de trap op. Tot mijn tevredenheid was Zoe overduidelijk de dame van de (recente) foto's.
Eenmaal op de kamer ging het er ontspannen en toe en heb ik een fijne tijd met haar mogen doorbrengen. Er was nog wat tijd over en ik ontving nog een aangename massage van Zoe.
Bij aankomst even wachten, want alle kamers waren bezet, dat was ook wel te zien toen ik aankwam want er stonden behoorlijk wat auto's geparkeerd achter het pand.
Nadat ik even in de wacht was gezet was in een wachtkamer, kwam Zoe me ophalen, en mocht ik achter haar mooie billen aan de trap op. Tot mijn tevredenheid was Zoe overduidelijk de dame van de (recente) foto's.
Eenmaal op de kamer ging het er ontspannen en toe en heb ik een fijne tijd met haar mogen doorbrengen. Er was nog wat tijd over en ik ontving nog een aangename massage van Zoe.