WHEM Zoek dame in Maldegem (Latino)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SeekAndEnjoy

Newbie
6
14/04/23
2
Beste medewandelaars,
7/11 jl. was ik bij een Chinese dame in Maldegem (privé-ontvangst). Ik weet niet of het kan/mag om hier het volledige adres te vermelden ivm de privacy dus doe ik het niet (tot nader tegenbericht 😉)
Het was een klein appartementsgebouw (slechts 3 deurbellen) gelegen op de hoek van een "typische Vlaamse steenweg" met een zijstraat. Toen ik van de kamer waar ik afgesproken had met de Chinese dame naar de douche ging kwam ik op de gang een andere dame tegen (die ook privé ontvangt). Deze dame vond ik heel aantrekkelijk en ik was zo onder de indruk dat ik vergeten ben haar naam te vragen…de klik door gewoon naar elkaar te kijken was "indrukwekkend". Ze sprak Spaans (toen ze praatte met mijn Chinese afspraak) dus Latino met licht geblondeerd haar, gestalte: slank/normaal, rond 1,6m waarschijnlijk…
Kan iemand me helpen om deze dame te vinden?
Hier op de site zoeken onder "Maldegem" heeft niets opgeleverd noch op RedLights…
Het zou best kunnen dat ze regelmatig van (werk)plaats verhuist.
U kan me natuurlijk steeds een privé bericht sturen.
Enorme dank bij voorbaat!
 
Beste,
Op de plaats in Maldegem die je aangeeft (in de Noordstraat wellicht) is het een constant komen en gaan van telkens andere dames.
Ik vrees dat jouw zoektocht heel moeilijk wordt maar je weet maar nooit.
Succes gewenst.
 
De dame is er niet meer; ze zou nu in het buitenland zijn ("not in Belgium" was recent haar antwoord). Het betreft een dame die hier reeds recensies heeft onder de naam Xuan. De voornamelijk positieve recensie hier kan ik volledig bijtreden. Communicatie is wel moeilijk (nagenoeg geen Engels, ik was dan ook verbaasd hoe redelijk ze zich in het Spaans uitdrukte).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan