Zoek een leuk cafe’s / cocktails bar waar je betalend mannen vind

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maya2024

Newbie
1
12/12/24
0
Dag dames,

Wie kent leuk plekken zoals cafes / cocktails bars om te gaan waar je echt betalend mannen kan treffen?
Liefs Zuid-Holland of in België
En als er ook dames die zo plekken kennen en die niet alleen durven te gaan, graag wil ik met je mee. Heb ook zelf geprobeerd om alleen naar café's te gaan maar voelt raar aan. Beter met tweetjes heb je dan meer kans denk ik

Voor de duidelijkheid (ik begrijp niet helemaal wat je zoekt):
Zoekt je mannen die voor jouw drankje in het cafè betalen of mannen die daarna ook voor een nacht/uren samenzijn betalen?
Dus wil je voor seksuele diensten betaald worden?

Mijn ervaring als man is trouwens dat twee vrouwen samen eerder afschrikken om aan te spreken tgo. èèn vrouw alleen. Aan de andere hand begrijp ik dat het voor een vrouw alleen ook onprettig kan zijn. Dat ligt misschien ook mede aan de omgeving, dus het cafè waar je naartoe gaat.

Dag dames,

Wie kent leuk plekken zoals cafes / cocktails bars om te gaan waar je echt betalend mannen kan treffen?
Liefs Zuid-Holland of in België
En als er ook dames die zo plekken kennen en die niet alleen durven te gaan, graag wil ik met je mee. Heb ook zelf geprobeerd om alleen naar café's te gaan maar voelt raar aan. Beter met tweetjes heb je dan meer kans denk ik
Je kan naar het Rozenhofke gaan in Herentals. Dat is gewoon een café , waar dames komen die tegen vergoeding meer met je doen. Een pilsje kost er 2.50 €.
Boven zijn er kamertjes.
Er moesten meer van dat soort gelegenheden zijn .

Terug
Bovenaan Onderaan