Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls het dezelfde Lynn is die ook een paar keer een gangbang heeft gedaan bij @Michel van GangbangclubNL dan is dat wel een aanradertje. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat die Lynn ook anaal doet en doet/deed ook bare gangbangs (niet via Michel).
Vanmiddag heb ik contact met beau gehad, zij gaf aan dat hun vandaag na 15:00 geen tijd meer hadden, morgenmiddag zijn zij beschikbaar.Ik heb een berichtje gestuurd via sexjobs.nl maar nooit reactie gehad....
Nee, ik krijg alleen te horen wat wil je? Maar niet echt wat zij bieden. Ik gaf aan tongzoenen, pzc, 69 en squirten. Waarop zij mij vertelde dat Lynn lekker kan squirten.Weet je wel wat die "zonnige aanbieding" dan is ? ?
Hahaha dat is niet een best idee! Het was meer dat het leek alsof ik alleen met 3 meiden zou zijn. Ze staan op de GB inderdaad maar wordt niet echt duidelijk aangegeven wat er gebeuren gaat.Tongzoenen tijdens een gangbang is wel een uitdaging ?
Lekker met die lap die mond in als er net een piemel in leeggespoten is.. weet je het 100% zeker dat je dat wilt? ?