Zuid-Amerikaanse transgenders die zich voordoen als vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is zelfs voor mij nieuw en ik heb er best wat gezien. Mij zijn de.volgende variaties bekend

1. Echte vrouw. Geboren als vrouw en nu nog steeds een vrouw.
2. Man. Niet geopereerd en bied zich vaak zowel als man als als travestiet aan. Veel makeup, adamsappel en baardgroei
3. Man met operaties aan de secundaire geslachtskenmerken. Dit zijn de zogenaamde transsekuelen. Lichaam van een vrouw met daaraan een pik.
4. Man met operatieve geslachtwijziging. Compleet getransformeerd naar vrouw, zonder pik. Het hangt natuurlijk van de totale behandeling af hoe geslaagd het resultaat is.
 
Naar mijn idee gaat dit meer op voor Aziatische dames , bij Latina's niet vaker of minder vaak dan bij andere afkomst volgens mij
Het is overigens geen garantie of wat dan ook maar zoals eerder opgemerkt hebben Latina vrouwen vaak al op vrij jonge leeftijd kinderen gekregen en bovengemiddeld vaak zijn die dmv een zogenaamde keizersnede ter wereld gekomen en dat levert een winkelhaakvormig litteken op in de buik , hebben ze die dan ben je zo goed als zeker , hebben ze die niet dan weet je natuurlijk nog niks

Maar ik heb nog nooit zo ervaren eigenlijk dat ons land overspoelt zou worden met omgebouwde Latina's dat ik speciaal er op ging letten
 
Categorie 4, 25 jaar geleden al tegen gekomen, dus man volledig getransformeerd tot vrouw.
Was wel goed gelukt trouwens mooi slank poppetje met kleine voeten, met lang geblondeerd haar.
Alleen haar adamsappel vond ik nog wat storend aanwezig in het plaatje.
Ze heeft ook een paar jaar achter de ramen op de wallen gestaan.
 
Categorie 4, 25 jaar geleden al tegen gekomen, dus man volledig getransformeerd tot vrouw.
Was wel goed gelukt trouwens mooi slank poppetje met kleine voeten, met lang geblondeerd haar.
Alleen haar adamsappel vond ik nog wat storend aanwezig in het plaatje.
Ze heeft ook een paar jaar achter de ramen op de wallen gestaan.
Met een bordje trans? Of liet ze klanten denken dat ze een echte vrouw was 😠
 
Zijn nog zat mannen die hun paal bij zo'n 'dame' insteken. 😵‍💫

Of die roepen dat het niet voorkomt en dit een onzintopic vinden....


---

Wat je soms ook ziet bij dat soort 'ombouw' is dat de tepelhoven vaak perfect rond zijn. Alsof het getatoeëerd is in een mooi cirkel.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met de stem, zijn er tegenwoordig ook manieren omdat vrouwelijk te laten klinken?
Helium

Anyway, heb dit in een ander topic al aangestipt, het is complex.

Na een verbouwing en daarbij horende juridische procedure ben je in Nederland gewoon volgens elke legale definitie vrouw.

Nu snap ik dat dit uitgerekend bij sekswerk extreem gevoelig ligt. Ik zou zelf ook niet kiezen voor een omgebouwde man en zou het echt graag van te voren willen weten.

Feit is echter dat de interface van Kinky de aanbieder vraagt om een geslacht met als opties man, vrouw, stel of shemale, en "vrouw" is voor deze doelgroep gewoon het juiste antwoord. Er is vervolgens nergens een vinkje voor "maar geboren als man".

Dan zijn we dus afhankelijk van de dame zelf om dit wel of niet in de advertentietekst te melden. Sja dan zullen er exemplaren zijn die het bewust verzwijgen. Maar als ik heel eerlijk ben, sommige advertenties zitten zo knullig in elkaar dat ik vermoed dat het soms niet eens kwade wil is.

Hoe dan ook, het geheim houden van onze medische geschiedenis is wettelijk goed beschermd in Nederland, dat is vaak een groot goed maar kan hier inderdaad naar uitpakken.
 
Laatst bewerkt:
Zijn nog zat mannen die hun paal bij zo'n 'dame' insteken. 😵‍💫

Of die roepen dat het niet voorkomt en dit een onzintopic vinden....


---

Wat je soms ook ziet bij dat soort 'ombouw' is dat de tepelhoven vaak perfect rond zijn. Alsof het getatoeëerd is in een mooi cirkel.
Tepelhoven zou niet misstaan als plaatsnaam. Maargoed, mocht het je ooit overkomen en een toekomstige geliefde vraagt je of je ooit sex hebt gehad met een man dan kun je die vraag dus niet meer met een nee beantwoorden. Voor mij als hetero toch wel iets om wakker van te liggen
 
heb er vrede mee dat er vrouwen zijn die wat mannelijker voorkomen en er zijn zat mannen die vrouwlijker overkomen... hoeveel % van de Nederlandse vrouwen ziet er niet uit als man met kortgeknipt haar??? zijn die ook allemaal verbouwd, volgens mij wel, 100% zeker.
 
Ik kom HAAR wel tegen op facebook, heb HAAR ook wel eens ontmoet ergens waar latino's komen. Maargoed mannen hier die het altijd beter weten weten het nu ook beter, prima, zoals ik al zei, heeft ZE geen last van jullie. Zoek een mooie omgebouwde Nederlandse vrouw.
 
Mijn opmerking sloeg op een post die inmiddels verwijderd is, hierin werd naar een andere advertentie verwezen. Tegen dat soort acties kan geen opticien op. Geen nood hoor, ik gebruik gewoon jouw checklist: op basis hiervan nog geen voorbeelden van omgebouwde kerels gezien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan