Algemeen Zusjes!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
588
04/07/21
952
43
BREAKING SISTER ALERT

Diana (Roxana) die slanke blonde mooie Roemeense is terug van vakantie en heeft haar zusje Aileen meegenomen. 20 jaar nog wat mooier ook lang en slank met zilver blond haar. Het nichtjes duo kan wel inpakken ;). Ik heb natuurlijk meteen mijn kans gegrepen en Aileen en Diana meegenomen voor een trio. Ze heeft dezelfde goede instelling als haar zusje, geen upselling en volledige Sixsens service.
Mochten mannen plannen hebben richting een andere club te gaan… mijn advies is spoorslags naar Sixsens komen voor deze zusjes!
 
Ik had haar inderdaad gezien, maar twijfelde. Ten onrechte blijkt nu want ze zag er echt wel mooi uit en was veel vrij. Ze zat steeds bij Diana en Amira en zou beter apart gaan zitten. Waarschijnlijk had ik ze dan wel aangesproken want ze is qua uiterlijk helemaal wat ik zoek.
Maar kijk, daar dient nu een forum voor: om de leuke dames er uit te halen…
 
begrijp ik het goed dat de dames meestal op een vaste plek zitten? zo'n trio lijkt me wel wat. Waar zitten deze dames? ben nieuw in Sixsense, dus geen idee hoe het eruit ziet binnen. en hoe weet ik welke dag ze werken, en hoe laat ze beginnen? Altijd lastig in clubs (ik ging vroeger naar Yinyang) is er een plattegrondje net als bij de ramen met een indruk waar welke dame zit? ;-) dat zou wel cool zijn. daarnaast zijn ze natuurlijk veel bezet dus altijd de vraag of ze er zijn. Maar heeft iemand tips waar ze zitten en hoe ik met ze in contact kan komen? ook hoe laat ze beginnen etc. Ik moet 2 uur rijden om er te komen dus wil een beetje gericht gaan.. Thanks guys. of we spreken ff aan de bar af en dan kan iemand me rondleiden en aanwijzen wie wie is ;-) Ik wil misschien morgen de 20e gaan, in de ochtend heen, en dan rond de lunch daar
 
Ze beginnen meestal vroeg, rond 11 uur. Hun vrije dag weet ik niet. Hun plekje is rechts achterin de bar (gezien vanuit de ingang bij de kino) richting de gokkasten. Ze zijn eenvoudig te herkennen omdat ze er ongeveer hetzelfde uitzien. Bovendien zijn ze jonger dan de andere blonde zeer slanke dames (Kinga, Sorina, Leyla en Crystal). Er is ook nog blonde zeer slanke Nadya die zegt dat ze uit de Oekraïne komt (en wonderbaarlijk goed Roemeens spreekt) en van alles belooft, maar op de kamer kan niets meer. Maar Nadya zit onder de tattoos o.a. In haar nek en een tekst op haar bovenbeen. Die moet je dus niet hebben. Als extra herkenning heeft Ayleen ook nog een ringetje in haar neus. Soms is ook lange slanke blonde Duitse Sofie er, maar die zal zich niet uitgeven voor Diana of Ayleen en heeft ook de nodige zichtbare tattoos.
Zo, volgens mij kan het nu niet meer mis gaan 😀.
 
Laatst bewerkt:
Zo als altijd is enige nuance op zijn plaats. De "zusjes" zijn eigenlijk best eenvoudig te vangen. Zo vaak zijn ze helemaal niet bezet zoals Bachatero ook al aan geeft. Vrijdag was ik er zelf en waren beide de hele dag door goed beschikbaar. Zo ook zondag begreep ik van een wandelmaat.
Qua looks / beauty, over smaak valt niet te twisten, vind ik Diana toch echt wel mooier van nature. Haar "zusje" zit vooral erg dik in de plamuur en ook de botoxduivel had zijn werk wat beter kunnen doen. Denk daarbij de fake wimpers weg en dan is Diana in mijn optiek echt wel aantrekkelijker, rustiger, volwassener. Ayleen heeft de centjes geroken en is duidelijk opzoek naar haar eigen weg gezien de lacherige, voorzichtig reactie peilende manier van ongevraagd diensten aanbieden. Waarschijnlijk geïnstrueerd door grote "zus".
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan