Zwitserland, Basel - Nicole (Saunaclub History)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdens deze zomer van 2023 heb ik Nicole 5 keer bezocht en dit waren ervaringen van zeer hoge kwaliteit.

Nicole is heel teder en heel toegewijd als een vriendin
 
Hoe ontmoet je haar? En wat ben je kwijt voor een half uur met haar inclusief alles.
serviceniveau het is de Zwitserse service = alle klassiekers zijn mogelijk inclusief tongzoenen

Maar wat Nicole en Magda echt onderscheidt is de toewijding = echt het gevoel samen te zijn met een vriendin "voor, tijdens en zelfs erna"
 
Daar kan ik niet lezen hoeveel je kwijt bent exclusief entree. En hoelang en welke service ze daarvoor verleent. Over twee weken zit ik in Basel, op doorreis overigens op weg naar Sion.
 
Dus voor 150 CH kun je dus een goede service verwachten. Dat lijkt me eerlijk gezegd prima. In Sion waar ik al vaak geweest ben moet je altijd afwachten wat je krijgt en voor welke prijs. Tongzoenen is er meestal niet bij al lukt het soms wel.
 
Die 150 CHF geeft je dertig minuten met de dame. Of de service "goed" is zal van je verwachtigingen afhangen.

Om te zien wat er allemaal in het standaard service-pakket van de dame zit, klik je op haar foto. Heel wat dames hebben inderdaad "Zungenküsse" en PZC in het pakket zitten.
 
During my last trip to Switzerland, I went back to see Nicole...
We were able to test the "Jessie James" room photo 37/57 as you can see = there is a real Wild West wagon and it was really excellent to fuck in this room

Here at History, all the rooms have a theme and some are truly amazing!!!

But Nicole is even more incredible than the rooms... Don't hesitate to also try MAGDA which is TOP

Dus voor 150 CH kun je dus een goede service verwachten. Dat lijkt me eerlijk gezegd prima. In Sion waar ik al vaak geweest ben moet je altijd afwachten wat je krijgt en voor welke prijs. Tongzoenen is er meestal niet bij al lukt het soms wel.
150 CHF is to go directly to your room without going into the club because some people want discretion!!!

But most regulars come here for HAPPY HOUR from 11 a.m. to 1 p.m. for only 110FCH you have access to all the club facilities (swimming pool, sauna, hammam, jacuzzy) throughout the day + soft drinks included and 30' of service with the woman of your choice is included!!!

So it would be really "idiotic" to choose the 150FCH option because for 150FCH you don't have access to the club OR the bar
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan