Zwitserland, Schwerzenbach, FKK saunaclub Globe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mentholbear

Stamgast
Forumpionier
260
05/07/21
503
1
Star Trek: The Polar Generation

Episode 1 - MAIDEN

Space, the final frontier.

These are the voyages of the Starship Expedition. It's 6 days mission to explore strange new world.

To boldly go where no Mentholbear has gone before ;)

Captain's log. Stardate 20230807.1

Gisteren was de lancering van de Starship USS Expedition richting het Beta kwadrant in de Alpen region. Specifiek het territorium van de Swiss.
Na ruim 8 uur... ahum, ik bedoel lichtjaren gereisd te hebben landen we op planeet Globe. What's in a name...

De docking kosten bedroegen maar liefst 95 bricks aan gold-pressed latinum. De Ferengi zouden aan hun earlobes wrijven met zulke prijzen...

Het ontvangst complex oogt er vanaf buiten weinig bijzonder uit. Maar eenmaal binnen hadden ze er toch wel iets aparts van gemaakt.

De club heeft naast de begane grond nog 3 verdiepingen, welke met een lift te bereiken zijn. Ook zijn her en der verhogingen geplaatst bij drempels, zodat bezoekers met een rolstoel zich door de tent kunnen begeven. De 1e en 2e verdieping lijken voor de dames te zijn, aangezien ik er werd weggestuurd door enkele dames. De dvp zijn er redelijk behulpzaam, door bijvoorbeeld te vragen wat ik zoek en me vervolgens richting te geven.
De 3e verdieping is hun dakterras. Er zijn hemelbedjes voor ondeugende dingen, en een bedje om een hoekje van de douche. Handig dat ze die er hebben, zodat je je gelijk kunt opfrissen na wat bedworstelen of gewoon om af te koelen na het zonnen. Het verlegen zonnetje liet zich die dag enkele malen zien.
Op de begane grond is het merendeel van de club geconcentreerd. Na de receptie heb je een omkleed en opfris ruimte. Apart dat een dames toilet ruimte er direct naast en open bevindt. Zag een dvp op de pot met d'r mobieltje bezig. Daar ging m'n fantasiebeeld van de perfecte ideale vrouwen die zich elegant gedragen...
Heren toilet is buiten de kleedruimte. Prima voorzien van wat bekertjes en flesjes mondwater.
De bar in centraal geplaatst met een hele hoop knusse zithoekjes. Er is echt plaats voor een hoop groepen ijsberen, als ze zouden willen samenhopen om op te scheppen over hun veroveringen...
Op 2 plekken zit een jacuzzi. Eentje wat verscholen achter een wandje wat beetje een exotische inrichting heeft. Geinig is dat er ook een soort boomhut als kamer is. De andere bevind zich midden in de bar ruimte, doch met een wandje deels er omheen. Dus je hebt leuk zicht op een deel van de bar, zonder heel erg in de kijk te staan als je er zit. Temperatuur is flink warm van het water in beide whirlpools. Fijn voor deze koukleum, maar sommigen zouden het als iets te warm kunnen ervaren.
Een deel van de kamers is wat meer teruggetrokken van de rest en goed af te sluiten, terwijl andere weer behoorlijk open zijn, zoals de boomhut waar een deur is, maar je op de trap naar binnen kunt kijken. Ook wat liefdestentjes en kamertjes met open plafond. Ideaal voor de brulkikkers...
In de tentjes ook wat actie gezien door de dag heen. Voor ieder wat wils dus.

Naast de bar is een hoekje waar je met een groepje kunt zitten. Ik heb het idee dat het vroeger een grote jacuzzi ofzo was. Althans, daar deed de opzet me aan denken. Daar aan grenzend in een hoek zit de sauna. Redelijk van formaat. En voor zo ver ik me kan herinneren de 1e saunaclub die ik ben tegengekomen met een dompelbad.
De onverwarmde zwembad van menig FKK niet meegerekend ;)
Hun handdoeken zijn niet bijzonder breed, maar relatief wel lekker lang om comfortabel op te kunnen liggen. Helaas waren er dan weer geen hoofdsteuntjes te bekennen in de sauna.
Handdoeken kun je bij receptie omruilen en dien je bij vertrek samen met je badjas ook weer daar in te leveren. Er werd echter niet moeilijk gedaan toen ik er om 3 vroeg, aangezien ik er 1 om me middel heb als kilt, 1 om op te zitten en liggen in de sauna en 1 om me na het douchen mee af te drogen.

Verder heb je tegenover de bar een danspaal met zitjes er omheen. Periodiek doen de dames hun dansje er op a la SC Venus wanneer hun nummer gedraaid werd. Beetje jammer alleen dat de zuilen/palen het zicht deels belemmeren.

Vanuit de bar is er een trap naar boven waar het restaurant te vinden is. Apart dat ernaast een lounge kamer zit. Door het bad lijkt het me niet voor openbaar gebruik. Later bleek dat inderdaad ook zo toen een groepje pannenkoekers er met wat dames een feestje gingen bouwen.

Het restaurant is ruim en licht ingericht met een Romeins tintje. Met plafond schilderingen aan toe.
Ik heb 1x de vegetarische pasta als brunch besteld en 2x de schnitzel met noodles en worteltjes. En dat koste me bij elkaar helemaal niks extras!
Bij de entree is namelijk een menu met een soep, een schnitzel en een vegetarisch pasta gerecht inbegrepen bij de entree. Die mag je zo vaak bestellen als je wilt. OK, de porties waren niet reuze, maar als je onbeperkt mag bestellen kom je er niet om van de honger. Bovendien werden de 2 schnitzeltjes telkens vers voor je gegrild.
Ook is er een soepkom, wat broodjes, simpele salade en beleg voor het oprapen.
Daarnaast hebben ze er een uitgebreide a la carte waar wel extra voor betaald moet worden. Het duurste wass de Amerikaanse steak filet voor 49 Zwitserse Franken.
Fijne van het restaurant is dat je de koffie en fris (uit fles) zelf kunt pakken. Vind dat fijner dan telkens de theke/bardame ermee lastig te moeten vallen. Vooral omdat ik met al die saunarondjes behoorlijk wat hydrateer.
Wat ik grappig vond, was dat ze in het restaurant en die lounge kamer een scherm hebben hangen met zicht op de danspaal, zodat je er kon zien als er een dansje werd gedaan. Later vernam ik dat er dagelijks wel een showtje werd gedraaid, maar die had ik helaas gemist. Waarschijnlijk doordat ik te vroeg was vertrokken.

Ze hebben bij Globe geen atm machine, maar je kunt bij de receptie wel extra pinnen. Op 2 plekken hebben ze kleine kluisjes voor je waardevolle spullen waar ook camera toezicht bij is.
Mobiel gebruik is verboden en derhalve hebben ze ook geen wifi voor klanten. Een e-reader mag (natuurlijk) gelukkig wel.

Kwa line up circa 30 dames. Ik weet niet of ze de 'beloofde' 40 hebben gehaald, maar het was ook een maandag en vakantie periode. Doch, enkele stunners gespot. Ik vond het echter niet allemaal foto modellen ofzo. Wel vallen de dames er onder de categorie slank tot zeer slank, maar imho niet graat mager. En zie zien er allemaal niet verkeerd uit. Ik zou wel met 95% ofzo de kamer mee op kunnen, maar moet zeggen dat ik de moeilijkste niet ben. Ik had wel met 1 van de stunners willen kameren, maar het lot besliste anders. Ze leek een pannenkoeker te hebben en ik spotte een leuke girl next door type die erg sexy kon paaldansen. Mijn interesse was daardoor gewerkt voor Rebeka, vooral ook omdat ze een leuk karakter/overkomen heeft tijdens de kennismaking.
Heb zeker geen spijt van mijn keuze. We hadden heerlijk van elkaar genoten op een kamertje. Want hoewel die stunners in mijn ogen erg mooi zijn, en ze vast ook wel goeie service hebben, vind ik dat bv een Mary in Babylon ook tot die selectie horen. En voor 150p30 gaat Dagobear geen joker kaarten trekken...
Heel even twijfelde toen ik in het restaurant nog een stunner zag eten met een groepje vriendinnen. Maar wetende dat mijn Starfleet duty die avond nog elders vereist was, heb ik na nog een maaltijd genomen en was daarna teruggekeerd naar de bridge van de Starship Expedition om de reis te vervolgen. Het was een zeer geslaafde maiden voyage geweest.

Waar ik nog een poosje m'n hoofd over brak was dat ik door een regelmatige bezoeker uit Monaco getipt was dat nieuwe dames 120p30 zouden rekenen ipv de reguliere 150p30. Bij 1 van de nieuwe dames werd dat bevestigd. Bij kennismaking met Rebeka vertelde ze me dat ze er al bijna een jaar zou hebben gewerkt. Doch, bij het afrekenen vertelde ze me dat het maar 120 CHF zou zijn. OK, daar stribbel ik niet tegen. Lokaal gebruik daar was om samen bij de receptie de betaling te doen. Echt een goeie gewoonte die we ook in Duitsland zouden moeten hebben. Verlaagd de kans op klapekster gedrag, de receptie kan gelijk vragen of alles naar tevredenheid was, en de club krijgt zo een idee van haar klantenbestand (zowel dames als heren).
Enfin, ik legde er de 120 neer op de receptiebalie, waarna Rebeka 2 tientjes naar de receptie schoof en 100 in haar tasje belande. De receptie vroeg netjes of alles naar wens was geweest, waar ik volmondig positief op bevestigde.
Later wist Satanic Surfer te vertellen dat het 120 tarief ook gold voor dames die, zoals ie dat zo mooi wist te verwoorden, een 'verplichte pauze' hebben gehad. Dus of ze was er een poos tussenuit geweest en werd gezien als nieuwe meid, of ze had op het strafbankje gezeten.
En ik maar denken dat mijn befkunsten zo goed waren bevallen dat ik een korting kreeg...
 
Waar ik nog een poosje m'n hoofd over brak was dat ik door een regelmatige bezoeker uit Monaco getipt was dat nieuwe dames 120p30 zouden rekenen ipv de reguliere 150p30. Bij 1 van de nieuwe dames werd dat bevestigd. Bij kennismaking met Rebeka vertelde ze me dat ze er al bijna een jaar zou hebben gewerkt. Doch, bij het afrekenen vertelde ze me dat het maar 120 CHF zou zijn. OK, daar stribbel ik niet tegen. Lokaal gebruik daar was om samen bij de receptie de betaling te doen. Echt een goeie gewoonte die we ook in Duitsland zouden moeten hebben. Verlaagd de kans op klapekster gedrag, de receptie kan gelijk vragen of alles naar tevredenheid was, en de club krijgt zo een idee van haar klantenbestand (zowel dames als heren).
Enfin, ik legde er de 120 neer op de receptiebalie, waarna Rebeka 2 tientjes naar de receptie schoof en 100 in haar tasje belande. De receptie vroeg netjes of alles naar wens was geweest, waar ik volmondig positief op bevestigde.
Later wist Satanic Surfer te vertellen dat het 120 tarief ook gold voor dames die, zoals ie dat zo mooi wist te verwoorden, een 'verplichte pauze' hebben gehad. Dus of ze was er een poos tussenuit geweest en werd gezien als nieuwe meid, of ze had op het strafbankje gezeten.
En ik maar denken dat mijn befkunsten zo goed waren bevallen dat ik een korting kreeg...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan