Recensie Alice, Gouda (voorheen Bodegraven, Woerden) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
855
23/09/21
464
56
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/naughty-pinay-alice_7767456
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nieuwsgierig dat ik naar een date in de buurt met een dame die ook kan squirten kwam ik de advertentie van Alice tegen.
Ze bleek op een klein industrieterreintje te kunnen ontvangen en het squirten was geen fake gedoe bij haar.
Na binnenkomst even afgerekend en ben op het bed liggen wachten tot ze zich had klaargemaakt.
Ze neemt behoorlijk de tijd om zich klaar te maken...douchen, opruimen, thee zetten en ga zo maar door.
Uiteindelijk na een kwartier was het bijna zover en kwam ze eindelijk naast me liggen.
Je moet haar wel een beetje dirigeren ander vul je je tijd met niks doen.
Ik heb haar laten pijpen wat geen minuut duurde en heb haar even op doggy genomen, goeie reed maar niet zo als de foto`s doen vermoeden echt dik.
Uiteindelijk vroeg ik haar om te squirten wat ze op commando kan en heeft een aardig plasje kunnen doen.
Al met al een uur geboekt en totaal 5 minuten plezier gehad voor € 200,00 was een scheve verhouding bij een niet echt aantrekkelijke dame (of het moet je type zijn)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan