• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Andere site citygirl uit de lucht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen paniek, die site komt wel weer in de lucht, zal wel een of andere storing zijn. We moeten ook niet zo paniekerig over de AVG doen, ik denk niet dat ze ons zo 'op de huid' zitten, die hebben wel wat beters te doen.
Volgens mij gaat dit forum de strijd winnen wat opvolger van Hookers betreft. Hier wordt meer gepost (recensies en discussies) dan Venery en Citygirl en nu al meer dan 1400 leden! Netjes hoor!
Als we met z'n allen met respect met elkaar omgaan dan gaat het wel wat worden.
Van menig verschillen mag altijd, evenals flink discussiëren, maar zolang we elkaar niet uitschelden of beledigen is dat prima.
 
Ik had nog niet van Venery gehoord, maar ik zie nu dat ik mijn Hookers recensies daar nog terug kan lezen. Eens kijken of ze de oude topics van voor de AVG opkuis ook nog hebben ;).
 
Toch opmerkelijk dat er nu een site is welke de oude Hookers recenties kan importeren....
Gewoon door een handige jongen "gescraped" voordat de site uit de lucht ging. Had iedereen kunnen doen.
En de recensies van voor de AVG-toestanden zitten er niet bij (dan hadden ze het eerder moeten doen).
 
Ze hebben vlak voor de echte sluiting er een robotje doorheen laten kruipen, heel slim gedaan.
En eerlijk gezegd zit ik nog wel eens door die recensies bij Venery te snuffelen (zonder account trouwens).
 
Ik weet niet of ik zo'n boze tong ben, maar zoals ik het zie gaat het niet om een openstaande rekening maar om structureel anti-prostitutie beleid vanuit de politiek dat ook in een 'onafhankelijke' AP zijn weg vindt. Daar maak ik mij zorgen om.
En Aleid Wolfsen en integriteit zijn nu niet echt synoniem zoals menig Utrechter heeft moeten ondervinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan