Recensie Carmen, Alkmaar, Achterdam A15 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik sluit mij aan bij de vorige schrijver , heerlijke dame die je het echt naar je zin wil maken. En je nog helemaal plagerig gek maakt. kieteltje hier, gevoelig plekje daar. En dan het geteased er bij… heerlijk! Lekker in elkaars armen het moment afsluiten. Tot de volgende moment.

Fijne avond heren
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50 + 20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al wat vaker geweest. Maar nog nooit een recensie geschreven (dit moet ik echt vaker doen)

Maar holy shit, deze vrouw komt van een andere planeet. €50,- altijd voor 20/25 minuutjes met o.a. 69, beffen.
Never gehaast, altijd relaxed. De sex zelf is vaak 20 a 25 minuten. Maar soms een uur binnen omdat we veel praten, super gezellige meid.


De laatste keer fooi gegeven, omdat ik wat lastiger kwam door een stres periode. Hier naam ze geen genoegen mee. Want ik stopte en zei, gaat niet gebeuren vandaag. Ze keek me aan, zei; "Nee, nee lieverd. Liggen!" Speels en ook streng, ze had me te pakken hiermee. Ze weet wat ik lekker vindt, en dit deed zo ook perfect. Het kwam uit eindelijk letterlijk vanuit mijn tenen, hard schreeuwend tot het punt gekomen. Ze genoot hier van, en zei. Goedzo, zo ken ik je weer.

Het speelse, het lieve en gelach zorgt altijd voor een mooi moment met haar. Als ik voor andere dingen in Alkmaar moet zijn loop ik ook wel eens langs om gewoon beetje te praten. Hoop dat we nog lang van haar mogen genieten op de Achterdam!
 
Terug
Bovenaan Onderaan