Recensie Cindy, Lokeren 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cindy-ontvangt-te-lokeren-aan-goedkope-prijsjes.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent ook nog eens geweest.

Voor mij is het een leuke dame qua uitzicht, heerlijk bruingebrand.

Ontvangst met een drankje en drong aan op een wasje, ook al was ik al fris. Bovendien ging ik voor foot fetish, dus beetje overdreven om te blijven aandringen op een wasbeurt, maar goed...

Rollenspel blijft lastig voor haar, ze deed bijwijle wel moeite, maar het was het toch niet.
Ook veel geneuzel over niet spuiten op haar tapijt, wat me heel erg stoorde.

Maar bovenal: de date duurde maar drie kwartier, maximum.
Toen ik haar erop aansprak en vroeg of ik nog een keer kon klaarkomen, werd gezegd dat het uur erop zat.

Daarbij laat ze buiten beschouwing dat we eerst op de bank zaten met een drankje en bovendien had ze de gevraagde outfit niet aan. Die dus eerst nog aangetrokken, wat nog wat voeten in de aarde had.

Dan kan je wel "goedkope prijsjes" hanteren, maar ik raad dus af een uur te nemen.

OP voorhand ook erg onduidelijk over welk uur. Je moet de dag zelf bellen om te bevestigen en ze had zelf geen idee meer welk uur ze had doorgegeven. Zeker vijf keer zat ze ernaast, al stuurde ik haar bij. Dus opletten bij het maken van een afspraak.
 
Dan geef je haar nog veel sterren vind ik.
Ooit eens geweest, en maar zagen dat mannen hun schoenen niet uit willen doen aan de deur... verfrissen, Wat sleuren aan joske, condoom en pijpen, 30 seconden, Wat rukken en hopla bye bye... weet niet of er nog één ding naturel is aan haar lichaam. Bij Cher is dit nog goed gedaan maar deze enorme boezem waarmee je iemand ko kan slaan.... nep... net zoals haar beloftes.... dat hier ook maar iemand op kan kicken... gaat mijn pet te boven... totaal geen click en herhaling.
 
Dame is helemaal verbouwd
Slechte seks
Bah
Dat is dan helemaal anders dan toen ik bij haar geweest ben. Maar dat is intussen al wel ± 15 jaar geleden. Ik vond de ontvangst toen zeer goed, en ook de verder service. En dat wasje vooraf, dat vind ik niet meer dan normaal. En van de sex heb ik niet te klagen gehad, niet overweldigend, maar toch gewoon goed.
En ja, toen was er ook al wel iets aan verbouwd geweest, maar dat was prima. Ik heb de nieuwe foto's van haar wel gezien, en dat ziet er niet zo best meer uit.
Maar toen ik er naartoe ging had ik haar laten weten dat ik een ongelooflijke kick had op haar toen geweldige borsten en of ze zich zo zou kleden dat die bij mijn bij aankomst prominent in beeld kwamen. En zo gebeurde het ook. Ik belde aan, ging naar boven, en toen de deur van het appartement opendraaide was ik aan de grond genageld. Wat stond daar een geweldig stel tieten naar mij te pronken. Pas nadat zij me uitnodigde binnen te komen zag ik eerst dat er achter die tieten nog een vrouw stond. Tijdens het ijs breken in de salon heeft ze me meer dan verwend met hoe ze me haar tieten wist te showen. En dan moesten we nog aan et hoofdprogramma beginnen.
Neen ik heb me die date met Cindy helemaal niet beklaagd. Integendeel ik vond het best een herhaling waard. Die er er evenwel nooit meer van gekomen.
Een tijd geleden zijn op korte tijd mijn vaste dames een na een gestopt, ik stond er dan alleen voor. Onlangs dacht ik dan terug aan Cindy en was benieuwd of zij nog zou ontvangen en vond ook haar advertentie. Blijkbaar heeft ze die geweldige tieten nog wel, maar verder lijkt ze me wel veel van haar pluimen verloren te hebben. Buiten die geweldige tieten van toen is nu mijn interesse in Cindy niet meer wat ze ooit was. Een nieuw date zit er voor mij niet meer in, maar de herinnering aan die geweldige tieten en hoe ze me die showde en me er mee wist te verleiden en op te winden, dat vetgeet ik nooit meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan