Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ohh ja!, bedoel je dame liggend op de zij, met 1 been gestrekt en 1 been omhoog, en man op de knien met elke knie aan 1 kant van het gestrekte been? Die vind ik geweldig :love:, al vinden sommige dames die te diep gaan...

Eens even opgezocht hoe die heet :ROFLMAO::
Maar dan dus op een manier dat je elkaar kunt aankijken. Dus een variant hierop bedoel ik dan volgens mij.

hm, nog veel inspiratie zo te zien, zitten standjes bij die ik zelf niet zou bedenken :p.

Ja die bedoel ik!
Te diep is alleen een probleem als je geen rekening met elkaar houdt. Je hoeft niet perse keihard te stoten, dat het schaambeen elkaar raakt zwg maar. Goed stoten is echt wel een dingetje.
Daarom is oogcontact houden ook belangrijk. Op een gegeven moment kom je in een dierlijke flow en dan ga je vanzelf heel diep, maar de poes is daar dan ook ready voor.

Zijkant doggy, billen gericht naar de heer, dame op de zij vind ik ook fijner dan normale doggy. En is overigens ook geschikt voor kleiner geschapen heren 👌🏼
Je ziet de billen perfect zoals in doggy, maar de poes is veel beter bereikbaar.
 
Ja die bedoel ik!
Te diep is alleen een probleem als je geen rekening met elkaar houdt. Je hoeft niet perse keihard te stoten, dat het schaambeen elkaar raakt zwg maar. Goed stoten is echt wel een dingetje.
Daarom is oogcontact houden ook belangrijk. Op een gegeven moment kom je in een dierlijke flow en dan ga je vanzelf heel diep, maar de poes is daar dan ook ready voor.

Zijkant doggy, billen gericht naar de heer, dame op de zij vind ik ook fijner dan normale doggy. En is overigens ook geschikt voor kleiner geschapen heren 👌🏼
Je ziet de billen perfect zoals in doggy, maar de poes is veel beter bereikbaar.
Zo als altijd leer ik terug bei 😁
 
Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover,
Ik had de eer en het genoegen met Miss T te mogen afspreken.
al langere tijd had ik het plan om een afspraak te maken alleen kwam het niet ervan vanwege omstandigheden mijnerzijds.

Op de heenweg leken de weergoden met nog niet zo goed gezind ivm de hoeveelheid files en regenval, Maar de zaterdag was het weer perfect.
Toen was het eindelijk zover en ik was aan het wachten in het restaurant van hotel en daar gingen de liftdeuren open en daar kwam Miss T aanzetten, Wat een knappe vrouw en de energie die ze meebracht vulde de ruimte en ik voelde me meteen op mijn gemak.

Het is echt lang geleden dat ik zo'n oprechte gfe heb gehad. We namen de tijd voor elkaar en heb haar kennis laten maken met de massagekaars :D. Gewoon lekker rustig aan alles opbouwen (wat happens in the bedroom stays there).
Uiteindelijk afgesloten met een geweldig hoogtepunt en een prive concert van Miss T met Miss T op vocalen :D

Zoals in eerdere posts van me al aangegeven. Ik zit nog steeds te grijnzen net zoals ik onderweg had gedaan :D


Miss T je was en bent geweldig en dankjewel voor de mooie gesprekken. En ik kom zeker nog eens terug wanneer alle woning en verhuisperikelen zijn afgerond. :love: :love: 😘😘

I'm a survivor
I'm not gon' give up
I'm not gon' stop
I'm gon work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive
Keep on survivin'
 
Zijkant doggy, billen gericht naar de heer, dame op de zij vind ik ook fijner dan normale doggy. En is overigens ook geschikt voor kleiner geschapen heren 👌🏼
Je ziet de billen perfect zoals in doggy, maar de poes is veel beter bereikbaar.
*maakt notities 😅

Ik snap 'm alleen nog niet helemaal. Hoe maakt dat de poes beter bereikbaar als het doggy op zijn zij is? Of lig jij alleen maar op je zij of zo?

Heb je een tekening voor me, dan kan ik die aan mijn dame laten zien vooraf.😆

"Kijk, dit wil ik".

*wijst naar tekening 🤣

Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover...
Geweldig kerel! Fijn om te lezen dat het zo'n geweldige ervaring was, maar ik had ook niet anders verwacht met Tiff. Echt leuk. 😊
 
Laatst bewerkt:
*maakt notities 😅

Ik snap 'm alleen nog niet helemaal. Hoe maakt dat de poes beter bereikbaar als het doggy op zijn zij is?

Heb je een tekening voor me, dan kan ik die aan mijn dame laten zien vooraf.😆

"Kijk, dit wil ik".

*wijst naar tekening 🤣


Geweldig kerel! Fijn om te lezen dat het zo'n geweldige ervaring was, maar ik had ook niet anders verwacht met Tiff. Echt leuk. 😊
Ooit gaat een dame vragen waar heb je dat geleerd in het topic van miss tiff.😁
 
Of dat ze vraagt: wie is Miss T? 😲😲 Hoe ga je dat uitleggen??
Bij een andere dvp? Geen probleem. Bij een partner? "Was mijn docente biologie op school. Nee, echt waar hoor!" 😅

"Ik was vaak stout in de klas, en dan kreeg ik een standje." 🤣

en nu ga ik me gereed maken om mezelf echt te gaan vermaken met een dame in een paar standjes 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan